Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 01.12.2023 - 14:56 | ![]() |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001613 | Betatest | Chyby | veřejný | 18.11.2016 - 11:52 | 18.11.2016 - 11:52 | ||||||||
Reportér | Triad | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001613: Peti se seknou o pole, kde stojí někde jiný | ||||||||||||
Popis | Triad: Pak je tu ještě dlouhodobější problém, ale ten se netýká jen summonů. Buď se týká všech petů, nebo dokonce NPC (jen tam jsem si toho moc nevšiml). Když pošlu peta(X) na mobku(Y) a mezi petem a mobkou stojí jiná mobka(Z), tak pet(X) začne obíhat mobku(Z) a k mobce(Y) se vůbec nedostane, dokud mobka(Z) neudělá krok bokem. Whitey: To bude něco s pathfindingem, ale do toho vůbec nevidím. Osobně bych to tipoval na to že se snaží projít políčkem, které blokuje Z. Pokud ve chvíli kdy se Z pohne tak pet nejprve skočí na jeho místo a pak pokračuje dál, tak je to na 100%. Triad: Důkladně otestováno, summon vždy nejprve projde přes pozici, které blokovalo NPC(Z) a pak pokračuje dál k cíli. | ||||||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=1097&pid=98901#pid98901 [^] (uživatel: Triad) | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
![]() |
|||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
18.11.2016 - 11:52 | Triad | Nový problém |
Copyright © 2000 - 2023 MantisBT Team |