Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000461NPCNezařazanoveřejný07.10.2011 - 18:2504.11.2011 - 19:32
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnosttweakReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000461: Zkontrolovat u stráží odesílání do vězení při zabití.
PopisVypadá to že hráč je hozen do vězení pouze po omráčení. Pokud dostane IK tak ne.
ZnačkyRulerHolder, Stráže
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0000517)
Whitey (správce)
21.10.2011 - 19:32

Mobile.cs, linka 5122 a dál:
Při neexistenci mrtvoly (např. IK) a jejím vytvoření pomocí Fall() nedošlo k přiřazení mrtvoly do proměnné Corpse.

Nutno otestovat!
(0000523)
Whitey (správce)
28.10.2011 - 12:13

Nikdo nehlásí problémy, zřejmě vyřešeno.
(0000538)
Whitey (správce)
04.11.2011 - 19:32

Nikdo nic, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
07.10.2011 - 18:25 Whitey Nový problém
07.10.2011 - 18:25 Whitey Stav nový => přiřazený
07.10.2011 - 18:25 Whitey Přiřazen => Whitey
07.10.2011 - 18:25 Whitey Značka přiřazena: Stráže
07.10.2011 - 18:25 Whitey Značka přiřazena: RulerHolder
21.10.2011 - 19:32 Whitey Poznámka přidána: 0000517
21.10.2011 - 19:32 Whitey Stav přiřazený => reakce
28.10.2011 - 12:13 Whitey Poznámka přidána: 0000523
28.10.2011 - 12:13 Whitey Stav reakce => přiřazený
28.10.2011 - 12:13 Whitey Stav přiřazený => vyřešený
04.11.2011 - 19:32 Whitey Poznámka přidána: 0000538
04.11.2011 - 19:32 Whitey Stav vyřešený => uzavřený
04.11.2011 - 19:32 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker