Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000522OstatníNávrhyveřejný08.11.2011 - 02:5111.05.2012 - 17:39
ReportérStig 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000522: Vlastnosti předmětů
PopisZahrnout do možností nastavení itemu možnost zvyšování skillů a statů při oblečení/nasazení (eventuelně vlastnictví).
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001069)
Geo (správce)
06.02.2012 - 10:56

Tohle by už mělo fungovat, změnil jsem navíc příkaz [Alchemy na [Enchant, upravil nápovědu a doplnil příkaz do WIKI
(0001238)
Stig (správce)
20.02.2012 - 22:25

1. To by mi asi podle wiki melo fungovat prikazem
[enchant skill magicresist +10
ale akorat mi to vyhazuje ve hre napovedu k prikazu..
Kde delam chybu?

2. [enchant help skill
vraci normalni help, nikoliv help pro dany typ ocarovani, jak je psano na wiki a ve hre pri pouziti.
(0001241)
Stig (správce)
20.02.2012 - 23:13
upraveno: 20.02.2012 - 23:14

Jo a kdyby to slo, moc bych se primlouval, aby pri mouseover na item s ocarovanim staty/skilly zobrazovalo stejne jako elementalni ocarovani nejakou hlasku v te tabulce se jmenem, kvalitou a popisem itemu.. Kdyby neslo primo s konkretnima hodnotama, napr. "Očarování: +10% Anatomie" nebo "Očarování: +5 Síla", tak alespoň "Očarování - skilly" a "Očarování - staty" nebo tak neco.

(0001242)
faust (reportér)
21.02.2012 - 08:35

očarování na těchto předmětech po chvíli zmizí...

měl sem v lootu robu s +3 do skillu leceni a druhej den už byla bez efektu...
dostal sem na test boty rychlosti (+5obratnost) a do dvou hodin byly bez efektu (nazev stale "boty rychlosti", leč nepřidávaj nic)
(0001244)
Stig (správce)
21.02.2012 - 11:52

Jop, taky mi zmizlo.. :(
(0001269)
Geo (správce)
23.02.2012 - 16:14

Chyba byla mezi klávesnicí a židlí programátora :(
... dávám na server novou verzi, ve které bude jak informace v tooltipu, tak efekty přežijí restart serveru :D
(0001270)
Geo (správce)
23.02.2012 - 16:32

Po restartu bude k dispozici k testování.
(0001287)
meerman (reportér)
25.02.2012 - 11:51
upraveno: 25.02.2012 - 11:52

Mám prsten s bonusem na sílu, po jeho sundání ale bonus nezmizí... Jinak po odlogu a logu prsten zůstal na svém místě a má svůj efekt, takže toto už bude asi opraveno.

(0001294)
Gerg (reportér)
26.02.2012 - 00:00

Mám boty: +5 obratky a prsten: +5 inteligence, po nasazení obou se přičte jen ta vlastnost, která byla nasazena později -> efekty se překrývají.
Nemohla by postava nosit i dva prsteny? Protože 1 mi přijde málo.
(0001299)
Geo (správce)
27.02.2012 - 08:23

Testy již probíhají.
(0001300)
Geo (správce)
27.02.2012 - 08:26

To, co popisuje Gerg, je vlastnost aur. V auře nemůžou být dva efekty ve stejné vrstvě a typu.

V tomto případě šlo o navyšování vlastností. Jakoukoliv změnu musí schválit Whitey, ale ovlivní i chování boostovacích kouzel.
(0001305)
Gerg (reportér)
27.02.2012 - 18:22

Tak já mám zato, že tyhle předměty by měly být nezávistlé na "aurách".
(0001344)
Geo (správce)
29.02.2012 - 23:47

Ony do jisté míry jsou, ale při nasazení aplikují efekt do aury. Nic jiného nelze, takto fungují kouzla, lektvary, předměty... Takový je prostě svět Manawydanu. Na rozdíl od efektů kouzel předměty o své očarování nepřicházejí (neměly by), pokud jejich efekty něco z aury vytlačí. Předmět stačí znovu nasadit.
(0001371)
Whitey (správce)
04.03.2012 - 09:14

Efekty z předmětů jsou v tzv. "spodní auře". Nemůžou se kombinovat (stejně jako kouzla). Pokud je překryje nějaký efekt (kouzlo, modlitba, nápoj - podle aury kde jsou), vrátí se jejich efekt automaticky po vypršení tohoto efektu.

Naštěstí máme tři aury, a u předmětů to můžeme kombinovat, podobně jako se mohou kombinovat efekty kouzel, modliteb a nápojů. Prsten s magickým očarováním +5 síla a prsten s požehnáním +5 IQ by fungovat měl, jen asi budeme u očarovaných předmětů přidat možnost definovat auru v které působí. Stejně tak budeme muset zajistit výrobu, tzn. standardní alchymistické očarování půjde do materiální aury (efekty lektvarů). Přidáním dodatečných surovin/dlažek přidáme možnost udělat očarování typu magické, nebo požehnání.
(0001554)
Stig (správce)
01.04.2012 - 17:44
upraveno: 01.04.2012 - 18:40

Mam Vsimavost 80, kdyz si nasadim helmu, tak mi klesne o 20 - na 60.
Kdyz dam helme enchant na skill Vsimavost treba +10, tak po nasazeni helmy mam Vsimavost 90, namisto 70.
Kdyz dam helme enchant na skill Vsimavost treba +20, tak po nasazeni helmy mam Vsimavost 100, namisto 80.

To jsou taky ty aury?

(0001555)
Whitey (správce)
01.04.2012 - 22:09

Tam to vypadá na kolizi efektu snížení skillu (vzniká při nasazení) a následného zvýšení stejného skillu za enchant.
(0001612)
Stig (správce)
08.04.2012 - 15:41

Mám na to založit zvláštní bug?
(0001618)
Whitey (správce)
08.04.2012 - 22:05

Myslím že nemusíš, týká se to tohoto problému. Bude to chtít prozkoumat vliv této úpravy na to co už je na těch helmách, a jak to slučovat, případně jak ty helmy upravit.
(0001810)
Geo (správce)
11.05.2012 - 17:39

Na nahlášenou chybu je bug745, nic jiného se neobjevilo, tento bug uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
08.11.2011 - 02:51 Stig Nový problém
20.01.2012 - 08:57 Geo Přiřazen => Geo
20.01.2012 - 08:57 Geo Stav nový => přiřazený
06.02.2012 - 10:56 Geo Poznámka přidána: 0001069
06.02.2012 - 10:56 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
20.02.2012 - 22:25 Stig Poznámka přidána: 0001238
20.02.2012 - 23:13 Stig Poznámka přidána: 0001241
20.02.2012 - 23:13 Stig Poznámka upravena: 0001241 Zobrazit revize
20.02.2012 - 23:13 Stig Poznámka upravena: 0001241 Zobrazit revize
20.02.2012 - 23:14 Stig Poznámka upravena: 0001241 Zobrazit revize
21.02.2012 - 08:35 faust Poznámka přidána: 0001242
21.02.2012 - 11:52 Stig Poznámka přidána: 0001244
23.02.2012 - 16:14 Geo Poznámka přidána: 0001269
23.02.2012 - 16:32 Geo Poznámka přidána: 0001270
23.02.2012 - 16:32 Geo Stav čeká na testy => vyřešený
25.02.2012 - 11:51 meerman Poznámka přidána: 0001287
25.02.2012 - 11:52 meerman Poznámka upravena: 0001287 Zobrazit revize
26.02.2012 - 00:00 Gerg Poznámka přidána: 0001294
27.02.2012 - 08:23 Geo Poznámka přidána: 0001299
27.02.2012 - 08:23 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
27.02.2012 - 08:26 Geo Poznámka přidána: 0001300
27.02.2012 - 18:22 Gerg Poznámka přidána: 0001305
29.02.2012 - 23:47 Geo Poznámka přidána: 0001344
04.03.2012 - 09:14 Whitey Poznámka přidána: 0001371
01.04.2012 - 17:44 Stig Poznámka přidána: 0001554
01.04.2012 - 18:40 Stig Poznámka upravena: 0001554 Zobrazit revize
01.04.2012 - 22:09 Whitey Poznámka přidána: 0001555
01.04.2012 - 22:09 Whitey Stav čeká na testy => reakce
08.04.2012 - 15:41 Stig Poznámka přidána: 0001612
08.04.2012 - 15:41 Stig Stav reakce => přiřazený
08.04.2012 - 22:05 Whitey Poznámka přidána: 0001618
11.05.2012 - 17:39 Geo Poznámka přidána: 0001810
11.05.2012 - 17:39 Geo Stav přiřazený => uzavřený
11.05.2012 - 17:39 Geo Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker