Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000756BetatestCommon (Obecné)veřejný23.02.2012 - 23:0117.03.2012 - 02:00
Reportérfaust 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000756: spawn nove postavy v jejim cechu
Popisnejsem zastánce toho, aby byli učitelé naskládaný v jedný řadě... ale na druhou stranu, nová postava je vyprdnutá do světa u fontány, zmatená a neví kde, co, a jak a když potom přijde na to, kde udělat onen první level, tak hodinu běhá po městě...

takže by bylo fajn, kdyby nova postava nebyla vyhozena u fontány, ale ve svým cechu, poblíž svýho učitele... pak už taknějak ví, kam se má obrátit, kde má svýho učitele, případně tam může bejt nějakej jeho základní vendor
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001410)
Geo (správce)
08.03.2012 - 10:52

Vynikající nápad, zapracuji tuto možnost do konfigurace jednotlivých ras a povolání...

... problém je, že neznám konkrétní lokace, kde by to mělo být - kdyby se našel někdo, kdo tu navrhne [WHERE souřadnice?
(0001411)
Marina (reportér)
08.03.2012 - 11:26

Clovek/Hobit - 1181 1973 20
Elf - 1327 1523 2
Trpaslik/Gnom - 1229 1848 0
Ork - 1317 1461 0
Pripadne hobit ve Villhelmovicich - 1489 1987 0 (ale Villhelmovice mi prijdou jako docela velky zapadakov :D)
(0001425)
Stig (správce)
08.03.2012 - 14:10

To je ale podle ras, mam za to, ze autorovi slo hlavne o to, aby se kovari spawnovali v cechu kovaru a truhlari v cechu truhlaru, warove v cechu waru.. :) Ovsem je fakt, ze ty rasy to z hlediska kombinatoriky docela ztezujou - orka kovare totiz pred tim cechem kovaru rovnou pojede straz, pokud to bude v Isharu. :D
(0001431)
Whitey (správce)
08.03.2012 - 19:09

Za tímto důvodem bych Ishar sebral z rukou hráčů a ponechal ho jako neutrální město.
(0001434)
faust (reportér)
08.03.2012 - 23:19

souhlas... nějakej neutrální flek tu vyloženě chybí... novej ork si pořídí s prominutím hovno, páč do města se nedostane a ani pořádně neví proč... orčí kovář nebo vendor je dejmetomu málo zásobenej a je to...
(0001455)
Geo (správce)
13.03.2012 - 05:38
upraveno: 13.03.2012 - 05:41

Z hlediska kombinatoriky? Koukám, že jste nikdy neotevírali číselný zámek u kola :D
Navíc, my v xml máme toto pokryté, jediné, co potřebuji, je seznam, kam kterou rasu a její jednotlivá povolání portnout. Ale to je jako do dubu, nikomu se s tím nechce dělat...

Pomocí seznamu od Mariny zreviduji současné lokace ras, kdokoliv přijde s konkrétní lokací pro povolání a seznamem ras tohoto povolání, které se tam mají objevit, zapracuji obratem.

Může to být klidně hráč :)

P.S. Ishar coby neutrální město je kravina - vzhledem k tomu, že Ishar je na samotném cípu mapy a většina mapy je odříznutá Cypronou.

(0001459)
colwyn (reportér)
17.03.2012 - 02:00
upraveno: 17.03.2012 - 02:06

Fajn Geo, tady máš ty informace. Respektive to je poloha učitelů po městě.
Mám k tomu však jednu docela podstatnou výhradu. Začít v prázdné budově u učitele, co mě nic nenaučí podle mě zas tak super nápad není a mě by to asi jen zmátlo.
U té fontány je alespoň nějaká průvodní postava, kde je vidět alespoň nějaká snaha hráče nasměrovat.
Proto si myslím, že dokud nebude pro dané povolání vybudováno nějaké informační zázemí s nějakým questem na prozkoumání města, npc vendorem a prostě vším, co k tomu patří, tak bych s tím nic nedělal. Příkladem budiž farmáři, kde je učitel na
1382 1973 3 ale mnohem hodnotnější informace se dají najít na 1295 2067 0
1094 2039 24 černá řemesla (cech je na 1136 1921 25)
1143 2024 24 svobodná řemesla (cech je na 1072 2027 31)
1190 2014 24 kněží
1151 1962 0 tuláci podle mě ale jako start lokace hodně matoucí, v b1 byl cech zlodějů na 1086 2084 5
1086 2150 25 kouzelníci
1145 2199 5 alchymisté
1115 1917 25 válečníci
1172 1846 5 bardi
1318 1799 5 hraničáři


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
23.02.2012 - 23:01 faust Nový problém
08.03.2012 - 10:52 Geo Poznámka přidána: 0001410
08.03.2012 - 10:52 Geo Přiřazen => Geo
08.03.2012 - 10:52 Geo Stav nový => přiřazený
08.03.2012 - 11:26 Marina Poznámka přidána: 0001411
08.03.2012 - 14:10 Stig Poznámka přidána: 0001425
08.03.2012 - 19:09 Whitey Poznámka přidána: 0001431
08.03.2012 - 23:19 faust Poznámka přidána: 0001434
13.03.2012 - 05:38 Geo Poznámka přidána: 0001455
13.03.2012 - 05:41 Geo Poznámka upravena: 0001455 Zobrazit revize
17.03.2012 - 02:00 colwyn Poznámka přidána: 0001459
17.03.2012 - 02:02 colwyn Poznámka upravena: 0001459 Zobrazit revize
17.03.2012 - 02:06 colwyn Poznámka upravena: 0001459 Zobrazit revize


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker