Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:58 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000848 | NPC | Nezařazano | veřejný | 09.04.2012 - 12:33 | 23.04.2012 - 18:07 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | nízká | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | duplicitní | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000848: Rozšířit BreathAction (dechové útoky) o možnost otrávit cíl | ||||||||
Popis | Přidat do dechu možnost nastavit jed + šanci na otrávení po zásahu dechem. V základu postačí systémový typ lektvaru/jedu ve hře, do budoucna možná nastavení jednotlivých složek. Úvaha: pokud se použije jednodušší nastavení efektu lektvaru, tak budou moct být i dechy posilovací, zneviditelňovací... (prostě podle existujících lektvarů). | ||||||||
Značky | NPC | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
09.04.2012 - 12:33 | Whitey | Nový problém | |
09.04.2012 - 12:34 | Whitey | Značka přiřazena: NPC | |
23.04.2012 - 18:07 | Whitey | Poznámka přidána: 0001723 | |
23.04.2012 - 18:07 | Whitey | Stav | nový => uzavřený |
23.04.2012 - 18:07 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
23.04.2012 - 18:07 | Whitey | Řešení | otevřený => duplicitní |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |