Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000848NPCNezařazanoveřejný09.04.2012 - 12:3323.04.2012 - 18:07
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanízkáZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešeníduplicitní 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000848: Rozšířit BreathAction (dechové útoky) o možnost otrávit cíl
PopisPřidat do dechu možnost nastavit jed + šanci na otrávení po zásahu dechem.
V základu postačí systémový typ lektvaru/jedu ve hře, do budoucna možná nastavení jednotlivých složek.
Úvaha: pokud se použije jednodušší nastavení efektu lektvaru, tak budou moct být i dechy posilovací, zneviditelňovací... (prostě podle existujících lektvarů).
ZnačkyNPC
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001723)
Whitey (správce)
23.04.2012 - 18:07

Duplicitní (a už vyřešený) bug.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
09.04.2012 - 12:33 Whitey Nový problém
09.04.2012 - 12:34 Whitey Značka přiřazena: NPC
23.04.2012 - 18:07 Whitey Poznámka přidána: 0001723
23.04.2012 - 18:07 Whitey Stav nový => uzavřený
23.04.2012 - 18:07 Whitey Přiřazen => Whitey
23.04.2012 - 18:07 Whitey Řešení otevřený => duplicitní


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker