Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000855BetatestProgramováníveřejný10.04.2012 - 11:4213.04.2012 - 21:35
ReportérGeo 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000855: Možnost NPC vydechnout jed
PopisJe pravda na skutečný jed bych skripta dechu musel upravit, ale je to zajímavý nápad V základu by stačilo přidat položku "typ jedu" kam by se přidal systémový typ existujícího lektvaru.
Pod jedem jsem myslel použít dech, typ kyselina, grafika nějakého zeleného cákance.

Geo: Jojo, to s tím jedem je skvělý nápad... možná by to nebyl až tak velký problém, v equipdefinicích (Bestiář a RestoreContainery) je parsování otravy z řetězce už vyřešeno: ItemList.cs, řádek 819
Tak se na to koukněte :)
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1741&pid=63587#pid63587 [^] (uživatel: Whitey)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
spojený s %id 0000858uzavřenýWhitey Ostatní Interface nastaveni dechu 

-  Poznámky k problému
(0001648)
Whitey (správce)
12.04.2012 - 19:29

Detaily v připojeném bugu.
(0001655)
Marina (reportér)
13.04.2012 - 21:35

Funguje, viz. pripojeny bug.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
10.04.2012 - 11:42 Geo Nový problém
12.04.2012 - 19:05 Whitey Vztah přidán spojený s %id 0000858
12.04.2012 - 19:29 Whitey Poznámka přidána: 0001648
12.04.2012 - 19:29 Whitey Přiřazen => Whitey
12.04.2012 - 19:29 Whitey Stav nový => čeká na testy
13.04.2012 - 21:35 Marina Poznámka přidána: 0001655
13.04.2012 - 21:35 Marina Stav čeká na testy => uzavřený
13.04.2012 - 21:35 Marina Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker