Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 04:00 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000907 | Kouzla a Modlitby | Nezařazeno | veřejný | 26.05.2012 - 19:54 | 21.04.2013 - 20:11 | ||||
Reportér | Gerg | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | blokující | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený bez testování | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000907: Modlitba Umlčení | ||||||||
Popis | Mantra: X, umlč... Tak se stává, že se modlitba na cíli neobnovuje. Musí se nejdříve počkat, až dojede daný efekt a teprve pak se na cíli uchytí nová (testováno na nemrtvém akolytovi). Nemrtvý akolyta si vyvolává nemrtvé summony, když ho umlčím, tak přestane kouzlit, ale o to vydatněji začne rozkazovat svým summonům, což by logicky jít nemělo, když nemůže mluvit. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001864) Stig (správce) 26.05.2012 - 20:10 |
Je to tak, pri pouziti [aura se nemeni timer u Silence efektu bez ohledu na opetovne uspesne seslani. Stale jede puvodni timer.. |
(0001869) Whitey (správce) 27.05.2012 - 16:45 |
Je otázka zda touto modlitbou blokovat i ovládání petů/summonů,to už je na modlitbu třetí kapitoly trochu dost. Dobře vycvičené zvíře lze navíc ovládat i gesty - dokonce i ta naše štěkací roura ví že dva zdvižené prsty (ukazovák a prostředník, zbytek skčit) je povel "Štěkej!". |
(0001877) Gerg (reportér) 28.05.2012 - 10:27 |
Popis na fóru: Ticho (Silence) Modlitba blokuje magické a zvláštní schopnosti, které vyžadují pro své použití mluvení. (kouzlení, modlení, bardské dovednosti, zpěv harpie atd.) K gestům: stačí, aby pet/summon z majitele spustil oči a ovládání by nemělo být možné. |
(0001891) Geo (správce) 28.05.2012 - 14:36 |
Zase, jsme v herním prostředí, musí se to brát s rezervou :) ... když si němý, můžeš na svůj povel upozornit třeba tlesknutím, zařinčením zbraně o štít... pak ukážeš a summon/pet pochopí. Technicky to může být i rychlejší, než nějaké křičení ;) Ale zpět k bugu, efekt by měl vytlačit předchozí, pokud má seslaný efekt větší, nebo stejnou váhu (obtížnost, což by u jednoho kouzelníka mělo být vždy stejné) a výsledná doba bude delší. Tohle opravím. |
(0001931) Geo (správce) 02.06.2012 - 05:26 |
Opraveno vytěsňování předchozího efektu, Umožněna serializace (aby po případném restartu postava nezůstala němá navždy) svn685 |
(0002891) Whitey (správce) 21.04.2013 - 20:11 |
Dlouho bez reakcí, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
26.05.2012 - 19:54 | Gerg | Nový problém | |
26.05.2012 - 20:10 | Stig | Poznámka přidána: 0001864 | |
27.05.2012 - 16:45 | Whitey | Poznámka přidána: 0001869 | |
28.05.2012 - 10:27 | Gerg | Poznámka přidána: 0001877 | |
28.05.2012 - 14:36 | Geo | Poznámka přidána: 0001891 | |
28.05.2012 - 14:36 | Geo | Přiřazen | => Geo |
28.05.2012 - 14:36 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
02.06.2012 - 05:26 | Geo | Poznámka přidána: 0001931 | |
02.06.2012 - 05:26 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
02.06.2012 - 05:28 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
21.04.2013 - 20:11 | Whitey | Poznámka přidána: 0002891 | |
21.04.2013 - 20:11 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 20:11 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený bez testování |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |