Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:13 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001136 | NPC | Nezařazano | veřejný | 28.04.2013 - 13:00 | 16.08.2013 - 20:22 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001136: Strážný mág útočí i když nemá | ||||||||
Popis | Strážný mág útočí i když by neměl, např. na hráče který je pod útokem NPC. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002906) Whitey (správce) 28.04.2013 - 13:02 |
AI strážného mága musí být nastavená na MageGuardAI! MageGuardAI = MageAI +upravená volba cíle podle strážného. |
(0002907) Whitey (správce) 28.04.2013 - 13:04 upraveno: 28.04.2013 - 13:07 |
Ještě pravděpodobně bude nutné upravit rozlišení hodný/zlý při výběru cíle pro kouzla. Pravděpodobně přímo do "GetTarget" v definici kouzla přidat rozlišení že jde o strážného. |
(0002909) Whitey (správce) 28.04.2013 - 13:39 |
Nakonec jsem neupravoval SpellDef.GetTarget, ale rozhodování přítel/nepřítel. Pokud je majitel AI strážný, rozhodne se primárně podle funkce strážného. Po restartu prosím o testy, na lokále nejsem schopný řádně posoudit. |
(0002932) Galran (reportér) 22.06.2013 - 12:38 |
Ptal jsem se hráčů a prý v poslední době žádné útoky strážného mága nezaznamenali, takže si myslím, že se může uzavřít. :) Ale spíš bych doporučil přesunutí onoho mága z křižovatky za hradby města. A když už tu jsme u těch strážný, nešla by odstranit ona hláška o poplachu? Protože je docela hrozné, když golemové řvou po celém dolu (+ to samé platí o orčich strážných, ke kterým se též nehodí). :D |
(0002934) Whitey (správce) 22.06.2013 - 12:58 |
Mága bych nepřesouval, naopak víc využíval. Pokud umí dispell tak ho používá na odhalování změněných identit (kouzla měnící rasu atd.). Co hlášku nahradit zvukem? (AggresiveSound) |
(0002938) Galran (reportér) 22.06.2013 - 13:24 |
A co možnost, že by si GM mohlo přímo určit, co by mohl daný strážný "křičet" (něco jako vyvolávání u advancedvendora)? |
(0002939) Whitey (správce) 22.06.2013 - 13:34 upraveno: 22.06.2013 - 13:34 |
Nějak to vymyslím, možná bych to mohl propojit - zvuk i text. Zapomněl jsem že stráže jsou typově definované extra (HumanShooterGuart, HumanMeleeGuard atd.) a že každému typu můžu dát přednastavenou věc. Ty golemové jsou pak dělaní ručně, že? Takže se jim i ručně upraví/zruší hláška. Základní nastavení bude: Všechny stráže Human/Elf/Hobit/Gnome/Drow: "Poplach!" (nebo co tam teď je) bez dalšího zvuku. Všechny stráže Dwarf/Ogre + pavouci: Bez hlášky, pouze agresivní zvuk. |
(0002940) Galran (reportér) 22.06.2013 - 13:43 |
Jak se teda nechá upravit/zrušit hláška? :) |
(0002961) Whitey (správce) 30.06.2013 - 14:43 |
Upraveno, strážní mají nové parametry: AlarmText = text při poplachu AlarmSound = zvuk při poplachu Pokusil jsem se také snížit úroveň spamování této zprávy. |
(0002965) Galran (reportér) 19.07.2013 - 11:44 |
Při restartu dojde k nastavení původních hodnot "AlarmText" a "AlarmSound". |
(0002966) Whitey (správce) 23.07.2013 - 16:04 |
Moje stupidita, nedal jsem je do serializace. |
(0002974) Galran (reportér) 15.08.2013 - 16:47 |
Už v pořádku. |
(0002979) Whitey (správce) 16.08.2013 - 20:22 |
Děkuji za testy a předchozí návrhy. Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Nový problém | |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
28.04.2013 - 13:02 | Whitey | Poznámka přidána: 0002906 | |
28.04.2013 - 13:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0002907 | |
28.04.2013 - 13:07 | Whitey | Poznámka upravena: 0002907 | Zobrazit revize |
28.04.2013 - 13:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0002909 | |
28.04.2013 - 13:39 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
22.06.2013 - 12:38 | Galran | Poznámka přidána: 0002932 | |
22.06.2013 - 12:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002934 | |
22.06.2013 - 13:24 | Galran | Poznámka přidána: 0002938 | |
22.06.2013 - 13:34 | Whitey | Poznámka přidána: 0002939 | |
22.06.2013 - 13:34 | Whitey | Poznámka upravena: 0002939 | Zobrazit revize |
22.06.2013 - 13:43 | Galran | Poznámka přidána: 0002940 | |
30.06.2013 - 14:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0002961 | |
19.07.2013 - 11:44 | Galran | Poznámka přidána: 0002965 | |
23.07.2013 - 16:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0002966 | |
23.07.2013 - 16:05 | Whitey | Stav | čeká na testy => reakce |
23.07.2013 - 16:15 | Whitey | Vztah přidán | má duplikát %id 0001141 |
23.07.2013 - 16:19 | Whitey | Stav | reakce => čeká na testy |
15.08.2013 - 16:47 | Galran | Poznámka přidána: 0002974 | |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Poznámka přidána: 0002979 | |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |