Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:04 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001371 | NPC | Nezařazano | veřejný | 08.02.2015 - 11:09 | 19.09.2015 - 17:07 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001371: CurrentSpeed / ActiveSpeed / PassiveSpeed | ||||||||
Popis | Proč je to udělané tak idiotsky, že se u NPC nastavuje jeho rychlost? Proč to není "CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} "? Taky nutno prověřit rychlost NPC po nasednutí na mount, jestli se bere rychlost NPC nebo mountu. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Závislosti | |||||||||||||||||||
|
Poznámky k problému | |
(0003567) Stig (správce) 08.02.2015 - 11:49 upraveno: 08.02.2015 - 11:51 |
Skvělý nápad. Jen hloupý dotaz - má být cílem, aby člověk nastavoval třeba jenom PassiveSpeed a i ta ActiveSpeed by se z toho dopočetla? To by totiž bylo vůbec nejlepší.. Násobit/dělit nějakou konstantou. Pokud to dobře chápu, ActiveSpeed je běh, takže by prostě mohl být jen násobně rychlejší, než chůze (PassiveSpeed)? A v ideálním stavu by bylo vůbec nejlepší mít i možnost běh na monstru zakázat, ale to je spíš taková drobnost navíc, ne tak podstatná. U Tree Antů, některých konstruktů, líných flegmatiků apod. by to člověk uvítal, že některá monstra se prostě vůbec nevzrušují nějakým během.. :) |
(0003568) Whitey (správce) 11.02.2015 - 11:50 upraveno: 11.02.2015 - 11:51 |
Nyní se v bestiáři nastavuje jedna rychlost. Ta se bere jako pasivní, a aktivní je její dvojnásobek. (myslím) "Idiotskost" se týká toho že NPC má vlastnost "CurrentSpeed", do které se mu přepisuje hodnota podle toho jestli má běhat nebo ne. Chci to časem upravit aby se NPC rozhodovalo o běhu jak potřebuje, a hlavně aby to byla otázka jednoho "bool Running" a ne operace s hodnotami. Co se týká tvého dotazu, dalo by se pak prostě dát v bestiáři přepínač "Neběhá" a NPC by neběhalo. |
(0003757) biosek (správce) 19.09.2015 - 17:07 |
Sjednoceno do http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1424 [^] |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
08.02.2015 - 11:09 | Whitey | Nový problém | |
08.02.2015 - 11:49 | Stig | Poznámka přidána: 0003567 | |
08.02.2015 - 11:50 | Stig | Poznámka upravena: 0003567 | Zobrazit revize |
08.02.2015 - 11:51 | Stig | Poznámka upravena: 0003567 | Zobrazit revize |
11.02.2015 - 11:50 | Whitey | Poznámka přidána: 0003568 | |
11.02.2015 - 11:51 | Whitey | Poznámka upravena: 0003568 | Zobrazit revize |
19.09.2015 - 15:05 | biosek | Vztah přidán | spojený s %id 0001414 |
19.09.2015 - 15:05 | biosek | Vztah přidán | spojený s %id 0001413 |
19.09.2015 - 15:08 | biosek | Vztah přidán | spojený s %id 0001300 |
19.09.2015 - 16:50 | biosek | Vztah nahrazen | má duplikát %id 0001300 |
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Poznámka přidána: 0003757 | |
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Stav | nový => uzavřený |
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Přiřazen | => biosek |
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |