Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001424BetatestCommon (Obecné)veřejný19.09.2015 - 17:0708.10.2015 - 23:30
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritavysokáZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001424: Sjednoceni ticketu na rychlost chuze/behu + buffy
PopisTakze. V tomhle ticketu bych rad sjednotil vsechny tickety, ktery se tykaj rychlosti jak postav, tak npc.

1. CurrentSpeed vs ActiveSpeed vs PasiveSpeed
- Muj navrh je Current a Active udelat jako get-only property => nepujdou nastavovat a budou se vypocitavat z Pasive+beh. Tzn:
"CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} "
"ActiveSpeed { get { return PassiveSpeed * 2;} "

2. Na zaklade 1. se bude zadavat pouze pasivespeed v bestiari
- Byl navrh na zadavani rychlosti v % vuci hraci. Hraci ale budou mit ruzne rychlosti, takze tohle bych nechal jen to promenil na zadavani pouze pasivespeed.

3. Rychlost na nohou vs na koni
- Whiteyuv navrh byl, ze rychlost na mountu by se pocitala jako Maximum z hracsky vs konsky. Tzn kdyby hrac mel buff a byl by rychlejsi jak kun, tak by ho kun nezpomaloval.
- Tady mi ale pak prijde, ze by kun byl pro hrace s buffama na rychlost uplne k nicemu, takze misto Maxima bych dal aspon 5% navyseni, pokud by se pouzila hracovo rychlost. Tzn bud je hrac pomalejsi nez kun a nastavi se rychlost kone nebo je hrac rychlejsi jak kun a kdyz nasedne, tak se mu zvysi rychlost o 5% (jak rikam, prijde mi blby, aby byl hrac stejne rychly bez nebo s konem)

4. Rychlost petu vuci masterovi
- Ja navrhl system kde by se rozlisovalo jestli se jedna o mounta/peta/summona, ale Whitey to zavrhl a zjednodusil to.
- V podstate by to fungovalo tak, ze mimo souboj by hrac nikdy nemohl utyct svymu petovi. Tedy pet ma nejakou rychlost, kdyz se pet vzdali od hrace, tak se jeho rychlost zvysi. Kdyz se vzdali na kritickou hranici od hrace (10poli), tak zrychli nad rychlost hrace, aby ho dohnal a hrac mu nemohl nikdy utect.
- V souboji by to fungovalo tak, ze pri kazdym utoku peta by se k nemu ulozil nejakej timer, kterej by zabranoval zvysovani rychlosti po nejakou dobu (Whitey navrhl 30sec, ja navrhuji tak 5-10sec)

5. Zrusit ruzne rychlosti u ruznych ras
- Z navrhu na foru + se o tom diskutovalo nekolikrat

Rad bych slysel vase nazory na tohle. Nesouhlasite? Napiste to. Neco byste doplnili? Napiste to. Po nejaky dobe to tak implemetuju.
Další informacePrevzato z:
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1371 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1300 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1414 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1413 [^]
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003761)
Whitey (správce)
19.09.2015 - 17:34

Active/Pasive/Current:
Je to tam dost komplikovaný, jednu dobu jsem se v tom vrtal ale nebyl čas a chuť.
Chtěl jsem aby se to nepočítalo jako dvojnásobek, ale aby se obě rychlosti nastavovaly v bestiáři. Může se tak udělat např. obr který v běhu nebude o moc rychlejší než v chůzi apod.
(0003771)
biosek (správce)
22.09.2015 - 17:55

Hm co takhle teda udelat Current a Active jako get-only propy a Pasive + nova RunningMultiplier jako full propy?

Active by se pak brala jako get { return Pasive * RunningMultiplier; } a defaultni RunningMultiplier by byl 2 a dal bych jeho max rozpeti 1.1-3
(0003772)
Whitey (správce)
22.09.2015 - 19:15
upraveno: 22.09.2015 - 19:15

Současný stav:
Current = aktuální rychlost NPC.
Active = rychlost běhu (nyní 2x rychlost z bestiáře).
Passive = rychlost z bestiáře.
Skripta berou Aktivní a Pasivní rychlost a podle situace ji cpou do CurrentSpeed.

Přidávat další proměnou je zbytečné. Jediné co potřebujeme je přímo nastavitelná hodnota běhu z bestiáře. Multiplier je zbytečná komplikace, například když chceš zpomalit chůzi ale rychlost běhu nechat. Jednodušší je přímá hodnota.
CuurentSpeed se pak zjednoduší na "Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed". Místo aby skripta žonglovala s hodnotami a cpala je různě do CurrentSpeed, tak to stačí přepínat pomocí Running.

(0003774)
biosek (správce)
25.09.2015 - 10:40

viz. muj topik od:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=3152&pid=91594#pid91594 [^]
(0003845)
biosek (správce)
08.10.2015 - 23:30

Otestovano, funguje.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
19.09.2015 - 17:07 biosek Nový problém
19.09.2015 - 17:07 biosek Stav nový => přiřazený
19.09.2015 - 17:07 biosek Přiřazen => biosek
19.09.2015 - 17:34 Whitey Poznámka přidána: 0003761
20.09.2015 - 04:18 biosek Popis upraven Zobrazit revize
22.09.2015 - 17:55 biosek Poznámka přidána: 0003771
22.09.2015 - 19:15 Whitey Poznámka přidána: 0003772
22.09.2015 - 19:15 Whitey Poznámka upravena: 0003772 Zobrazit revize
25.09.2015 - 10:40 biosek Poznámka přidána: 0003774
25.09.2015 - 10:40 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
08.10.2015 - 23:30 biosek Poznámka přidána: 0003845
08.10.2015 - 23:30 biosek Stav čeká na testy => uzavřený
08.10.2015 - 23:30 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker