Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 03:11 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000668 | Ostatní | Chyby | veřejný | 22.01.2012 - 11:31 | 23.03.2012 - 17:06 | ||||
Reportér | sarja | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000668: Magicke zbrane | ||||||||
Popis | Soucasne se pocita dmg magickych zbrani z bezne udeleneho dmg, cim je vyssi tim je vetsi i magicky dmg. Problem nastane u npc fyzicky odolnych(napriklad stin), kdy je fyzicky dmg nulovy a prestoze je zbran ocarovana tak se pak magicky dmg take neudeluje. Dalsi problem pak asi bude u extremniho dmg co maj ted warove a jini. Nemam to nijak otestovano, ale pokud se magicky dmg z ocarovani bude pocitat z ran za 60-100 tak to znamena IK skoro pro skoro kazdyho hrace a i proti NPC je to dost sileny dmg. Muj navrh na reseni, by bylo bud zavest konstantni dmg pro magicke zraneni ocarovanou zbrani, nebo zavest nejake min/max hodnoty. Posledni problem se netyka jen ocarovani, plati to i na bleskac a mozna dalsi veci. Pokud se udeluje zaroven dvojite dmg, nebo fyzicky dmg a magicky dmg, tak se odletavajici cisla prekryvaji a neda se moc vylustit co to bylo za zasah. Bylo by dobry nechat to druhe cislo vypisovat se spozdenim | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000914) Whitey (správce) 22.01.2012 - 13:33 upraveno: 22.01.2012 - 13:35 |
Magické poškození se počítá ještě před uplatněním resistencí/absorpcí, fyzická imunita na něj nemá žádný vliv. Magické poškození se počítá jako 1/10 fyzického, a fyzické se pak sníží o 1/2 magického. Při očarování +1 se z fyzického 20 stane (2 magicky + 19 fyzicky) atd. Současné nejsilnější +5 udělá z dmg 100 (50 magicky + 75 fyzicky), tj. celkem 125 s dvojí absorpcí/resistencí (každá složka zvlášť). Problémem u fyzicky odolných NPC může být kombinace slabého očarování + slabého dmg zbraně, kdy ty desetiny po zaokrouhlení dají nulu. Na tomto místě bude asi od věci upravit skripta aby očarování mělo jistou minimální hranici, aby i +1 na zbrani s dmg 1 něco přidalo. Překrývání čísel bude řešit klient, již je to u něj nahlášené jako bug. |
(0000915) sarja (reportér) 22.01.2012 - 13:43 |
Testoval jsem to s loveckym lukem, a ocarovani +2. Myslim ze sem stinu neubral ani dmg. Postava je pomerne low, ale nejakej dmg bych cekal. Oni maj ted luky obecne zakladni dmg dost slabej (aspon ty ktery unesu). A stin je ted naopak az moc silnej |
(0000916) Whitey (správce) 22.01.2012 - 16:15 upraveno: 22.01.2012 - 16:17 |
Upravoval jsem vzorec, aby se nezávisle na zbrani převedlo vždy min. 1/2 bonusu (zaokrouhlit nahoru), tj. +2 by i na slabé zbrani mělo dát min. +1 magického poškození. Polovina jako minimum proti ostatním typům je to protože zbroje neumí absorbovat magické dmg + zesiluje to ze sílou zbraně. Uvidíme po restartu. |
(0000941) sarja (reportér) 25.01.2012 - 11:49 |
Stale trva to prekryvani cisel udelenyho normalniho a magickyho dmg. |
(0000946) Whitey (správce) 25.01.2012 - 13:56 |
Jak jsem psal, překrývání čísel bude řešit klient. http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=590 [^] |
(0000959) Whitey (správce) 26.01.2012 - 18:18 |
Testoval jsem si na lokále magické poškození, +3 dlouhý meč - poškození jsem dělal. Problémem bylo že protivník (Stín) mi to stahoval Odolností magii na 0.4dmg -> zaokrouhleno na 0 :-) |
(0000962) sarja (reportér) 27.01.2012 - 10:25 |
Mozna by zaslouzili magicky zbrane trosku posilit. Aspon ja bych cekal od takovy zbrane neco vic. Predstava orezavani treba takovyho stina po 1 dmg je desna. Prece jen je ocarovani neco navic co k ty zbrani musime dat. Takhle mam spis dojem, ze to mam jen pro pocit (hlavne u zbrani s low dmg). |
(0000964) Whitey (správce) 27.01.2012 - 16:50 |
Magické očarování funguje úplně stejně jako očarování kyselinou apod. Jeho jediným rozdílem je způsob výpočtu (efekt je na slabé zbrani slabší, na silné silnější) a to že ho neabsorbují zbroje ale pouze Odolnost magii. Problém není v magickém poškození, ale v resistenci cíle. Pokud má něco magickou odolnost 86, tak tomu s 2 magickým dmg fakt nic neudělám. |
(0001464) Whitey (správce) 17.03.2012 - 21:41 |
Jaký je stav po změně alchymie? Měnilo se něco i tady? |
(0001503) Whitey (správce) 23.03.2012 - 17:06 |
Bez reakcí, považuji za uzavřené. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.01.2012 - 11:31 | sarja | Nový problém | |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Poznámka přidána: 0000914 | |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
22.01.2012 - 13:34 | Whitey | Poznámka upravena: 0000914 | Zobrazit revize |
22.01.2012 - 13:35 | Whitey | Poznámka upravena: 0000914 | Zobrazit revize |
22.01.2012 - 13:43 | sarja | Poznámka přidána: 0000915 | |
22.01.2012 - 16:15 | Whitey | Poznámka přidána: 0000916 | |
22.01.2012 - 16:15 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
22.01.2012 - 16:16 | Whitey | Poznámka upravena: 0000916 | Zobrazit revize |
22.01.2012 - 16:17 | Whitey | Poznámka upravena: 0000916 | Zobrazit revize |
25.01.2012 - 11:49 | sarja | Poznámka přidána: 0000941 | |
25.01.2012 - 13:56 | Whitey | Poznámka přidána: 0000946 | |
26.01.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0000959 | |
27.01.2012 - 10:25 | sarja | Poznámka přidána: 0000962 | |
27.01.2012 - 16:50 | Whitey | Poznámka přidána: 0000964 | |
27.01.2012 - 16:53 | Whitey | Vztah přidán | má duplikát %id 0000680 |
17.03.2012 - 21:41 | Whitey | Poznámka přidána: 0001464 | |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Poznámka přidána: 0001503 | |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |