Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 01:59 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000680 | Kouzla a Modlitby | Nezařazeno | veřejný | 27.01.2012 - 13:57 | 23.03.2012 - 17:07 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000680: očarovaná zbran | ||||||||
Popis | když zásahnu nepřítele, ale zásah neprojde zbrojí, očarovaná zbran nezpůsobí magické zranění... zkoušeno na zvířatech zbran dýka (prumerna) magicke ocarovani +3 (trvale) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000966) Whitey (správce) 27.01.2012 - 16:55 |
Magické poškození normálně funguje, to jsem ve skriptech prověřil. Buď nevidíš číslo protože je skryté ze číslem normálního dmg, nebo jsi to zkoušel na NPC s odolností magii. Napiš prosím konkrétní zbraň a NPC na kterých jsi to zkoušel. |
(0000968) faust (reportér) 27.01.2012 - 20:47 |
nerozumíš mi... pokud zbraní zasáhnu nepřítele, a zásah neprojde zbrojí, mel bych mu udelit aspon to magický zranení (cili například 0 normální zranění, 2 magický), ale to se nestane (pokud zasáhnu, ale neudělím dmg samotnou zbraní, nezraním ani magicky)... jinak to funguje normalne (vyskoci dve cisla, ktery se navzajem prekryvaj) zbran byla dyka +3 (magicke ocarovani) a zkousel sem to na vlcich, harpyjích a podobně... na monstrech bez magicke odolnosti |
(0000970) Whitey (správce) 28.01.2012 - 10:24 upraveno: 28.01.2012 - 10:25 |
Já tě chápu, ale buď si nerozumíme, nebo nevím. Výsledek bojového kola: kritický miss - nic miss - nic zablokovaná rána - nic, ale projdou efekty rukavicových kouzel částečně zablokovaná rána - dmg redukované zbrojí plná rána - plné dmg kritická rána - plné dmg * násobič Zranění se udílí až při částečně zablokované ráně. Absorpce se provádí pro každou složku zranění zvlášť, takže i když je některá jeho složka zcela pohlcená, tak to nemá žádný vliv na ty ostatní. Zkontroluji to na lokále. |
(0001504) Whitey (správce) 23.03.2012 - 17:07 |
Uzavírám spolu s duplikátním bugem. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
27.01.2012 - 13:57 | faust | Nový problém | |
27.01.2012 - 16:53 | Whitey | Vztah přidán | duplikát %id 0000668 |
27.01.2012 - 16:55 | Whitey | Poznámka přidána: 0000966 | |
27.01.2012 - 20:47 | faust | Poznámka přidána: 0000968 | |
28.01.2012 - 10:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0000970 | |
28.01.2012 - 10:25 | Whitey | Poznámka upravena: 0000970 | Zobrazit revize |
23.03.2012 - 17:07 | Whitey | Poznámka přidána: 0001504 | |
23.03.2012 - 17:07 | Whitey | Stav | nový => uzavřený |
23.03.2012 - 17:07 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
23.03.2012 - 17:07 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |