Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 01:49 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000723 | Betatest | Chyby | veřejný | 15.02.2012 - 11:25 | 19.04.2012 - 22:31 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000723: očarování kyselina/energie+2 | ||||||||
Popis | mám očarovaný zbraně... ohen/chlad/kyselina/energie/magie všechno +2... u +2 magicky zbraně není nikde problém... u +2 energie/kyseliny problém je: kromě šedýho vlka se mi zatím nepodařilo tímto účinkem nikoho zranit... a to sem zabijel divoký psy, harpije, valečný čokly, divouse... prostě trefím se, dam fyzicky zranění, ale tyto elementární ne... u +2ohne a chladu sem to zranění nějak moc nevnímal, ale mam pocit, že pusobilo určitě na víc potvor... to ještě zksuim | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001165) Geo (správce) 15.02.2012 - 16:44 |
Pravděpodobně způsobeno marginální velikostí přidávané dmg. Kouknu, jak jsou udělané ty magické dmg, případně to podle toho opravím. A nebo prostě zvednu způsobovanou dmg, např. +1 = 5hp... |
(0001166) Whitey (správce) 15.02.2012 - 16:57 |
Některá NPC mají "zbroje", zbroje mají absorpce. O zvýšení síly očarování jsem na fóru nahodil diskusi, většina byla proti. |
(0001172) Geo (správce) 16.02.2012 - 09:30 |
Problém je, že skoro KAŽDÉ NPC má zbroj - silnější kůži, srst, atp. (když nechceš brát magickou zbraň na kuřata). Kvůli absorbcím, které se uplatňují s každou složkou zvlášť, nemá dmg 1 absolutně žádný smysl. Jsou pouze dvě možnosti, které se nastínily během diskuze - zvýšení dmg, nebo - v případě průrazu aplikovat elementární dmg celou (rezistovanou pouze tělem) To druhé bylo dříve, zrušili jsme to, takže předpokládám, že se k tomu nechceme vrátit. Proto, po prozkoumání skript, zkusím aplikovat tu první možnost... |
(0001187) Geo (správce) 17.02.2012 - 01:42 |
Nastavuji koeficient pro alchymistické očarování na *5 Uvidíme, co to udělá se systémem, ale konečně by už chlad +2 měl být znát a ostatní složky jakbysmet. |
(0001188) Geo (správce) 17.02.2012 - 07:53 |
Prosím o test! |
(0001192) Whitey (správce) 17.02.2012 - 17:59 |
x5? Není to moc, vzhledem k nákladům? Co takhle pouze x2 a nadefinovat lepší očarovávací cesty? (lepší = s více kameny = silnější efekt, ale dražší). |
(0001196) faust (reportér) 18.02.2012 - 09:57 |
no, co sem to tesne po te zmene zkouesl, tak +2 ohen daval 5dmg, kyselina a energie 3-4... lidem v triku až osm... víc ne, takže ono to zas tak zavratny nei, jak to vypada... takhle je to fajn |
(0001702) Whitey (správce) 19.04.2012 - 22:31 |
Funguje. Případná moc velká účinnost se bude řešit založením dalšího bugu. Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
15.02.2012 - 11:25 | faust | Nový problém | |
15.02.2012 - 16:44 | Geo | Poznámka přidána: 0001165 | |
15.02.2012 - 16:57 | Whitey | Poznámka přidána: 0001166 | |
16.02.2012 - 09:30 | Geo | Poznámka přidána: 0001172 | |
16.02.2012 - 09:32 | Geo | Přiřazen | => Geo |
16.02.2012 - 09:32 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
17.02.2012 - 01:42 | Geo | Poznámka přidána: 0001187 | |
17.02.2012 - 01:42 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
17.02.2012 - 07:53 | Geo | Poznámka přidána: 0001188 | |
17.02.2012 - 07:53 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
17.02.2012 - 17:59 | Whitey | Poznámka přidána: 0001192 | |
18.02.2012 - 09:57 | faust | Poznámka přidána: 0001196 | |
19.04.2012 - 22:31 | Whitey | Poznámka přidána: 0001702 | |
19.04.2012 - 22:31 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
19.04.2012 - 22:31 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |