Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 01:46 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000739 | Betatest | Chyby | veřejný | 19.02.2012 - 20:40 | 28.02.2012 - 20:29 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000739: archer jako maratonec | ||||||||
Popis | když zraním archera na určitej počet životů (nejspíš fakt hodně málo), tak začne utíkat z boje... fajn, chce se třeba stahnout, vypit lahev, obvazat se (jestli to umi nevim)... jenže on vyloženě běží seč mu síly stačí a dohnat ho nejde... nedělával to kdysi třeba ají vlk, že z boje utíkal otřesne rychle? utek z boje používá jiný rychlosti než pohyb při zranění? | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001226) Whitey (správce) 19.02.2012 - 21:56 |
Koukám že jsem opravil bug a ono to spravilo utíkání. Takže nebylo vypnutý, jen bugnutý :) Útěk je od 10% HP. Výjimku v rychlosti myslím že jsem tam zahlídnul, promyslím co s tím. Pravděpodobně ji deaktivuji s jednou výjimkou - AnimalAI by mohlo prchat plnou rychlostí pokud ho někdo loví kusem klacku, místo lukem. |
(0001229) faust (reportér) 20.02.2012 - 00:00 |
no, ono by bylo lepší, kdyby to zvíře neutíkalo vždycky, když bude zbitý, ale aby tam byla spíš třeba jen 10% šance, že na konci boje dostane stracha veme plnou parou do zaječích... podobně třeba lidský npc nekde venku... pokud bude mít kněze, zkusí se k němu taknějak stáhnout, když nebude mit v parte kněze, tak třeba dat zase nějakou malou šanci, že se rozhodne spasit svůj život a pokusi se utect (emote vzdava se, utika z boje?)... když zase budou utíkat všichni tak jak předtím, bude noobik honit po lese jednoho psa... co se ai lidi tejce, at se stahnou pohybovou rychlosti ke knezi, pokud ho budou mit v parte, klidne i normalni bijci... |
(0001251) Whitey (správce) 21.02.2012 - 21:16 |
Po restartu prosím o testy a názory. NPC na útěku bude standardně zpomaleno zraněním. |
(0001316) Whitey (správce) 28.02.2012 - 20:29 |
Bez odezvy, pravděpodobně vpořádku. Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
19.02.2012 - 20:40 | faust | Nový problém | |
19.02.2012 - 21:46 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
19.02.2012 - 21:46 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
19.02.2012 - 21:56 | Whitey | Poznámka přidána: 0001226 | |
20.02.2012 - 00:00 | faust | Poznámka přidána: 0001229 | |
21.02.2012 - 21:16 | Whitey | Poznámka přidána: 0001251 | |
21.02.2012 - 21:16 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
28.02.2012 - 20:29 | Whitey | Poznámka přidána: 0001316 | |
28.02.2012 - 20:29 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.02.2012 - 20:29 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |