Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:13 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000993 | Ostatní | Chyby | veřejný | 29.09.2012 - 19:34 | 21.04.2013 - 19:58 | ||||
Reportér | Stig | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | urgentní | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000993: RestoreContainery a chyba obnovování | ||||||||
Popis | Nějak nám blbnou Restore bedny. Např. na 1146 1960 23 je Snoopable bedna, která byla naposled vybrána cca před měsícem a od té doby se zřejmě nerespnula. Teď sem ji akorát obnovil ručně. Nejedná se jen o tuhle bednu a dělaj to i bedny mimo Snoopable beden - obyčejné Restore bedny taky. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002405) Stig (správce) 29.09.2012 - 19:37 |
Možná by čistě jen pro debug taky bodlo, aby se to respawnování zapisovalo buď v props bedny nebo aspoň do logu (v props je to dosažitelné snáze, ale pokud bude v logu se serialem bedny, tak to taky půjde).. |
(0002468) Galran (reportér) 26.10.2012 - 19:59 |
Prolezl jsem všechny dungeony + si vytvořil vlastní RestoreContainery na greenu a pozoruju, že jakmile je hodnota obnovení vyšší jak 24H, tak se bedny nedoplňují. Není možné, že restart obnoví odpočet? |
(0002469) Stig (správce) 26.10.2012 - 21:11 upraveno: 26.10.2012 - 21:13 |
Mám na to stejný názor a v podstatě když o tom tak mluvíš, tak je to i podloženo dlouhodobými testy. Kdysi byly suroviny pro Cypronu tvořeny v kontejnerech, které se obnovovaly měsíčně a kvůli nefunkčnosti jsme od toho museli upustit.. Za ty tři měsíce se to snad neobnovilo ani jednou a musel sem to vždycky udělat ručně. Další věc je, že dung pevnost nemrtvých se neobnovuje prakticky vůbec - má tam timer 72 hodin (naposled sem to obnovoval ručně). |
(0002470) Talon (reportér) 27.10.2012 - 01:18 |
aha, když tak jsem vykradl kolem 5 truhel v isharu, takze bdue potreba jejich reset. Nejde nejak nastavit automatický respawn truhly třeba na půlnoc? takhle pokud by nepadl server o půlnoci vzdycky by se neco vytvorilo? |
(0002471) Geo (správce) 29.10.2012 - 15:00 upraveno: 29.10.2012 - 15:02 |
Gea jeho, resp time 1500 minut, což je nějakých 25 hodin... vzhledem k tomu, že se restartuje každých 24 hodin, tak ten timer nikdy nedoběhne :) Dobrá chyba, opravím. Truhla bude mít svůj "čas posledního respawnu" (implicitně nastavím NOW, ať se má od čeho počítat) a timer se bude odvíjet od tohoto času... ... neřešte tedy nastavení těch truhel, opravu pošlu během odpoledne. |
(0002472) Geo (správce) 29.10.2012 - 15:11 |
Update: opravu právě testuji... |
(0002473) Geo (správce) 29.10.2012 - 19:43 |
svn1054 .. přidána vlastnost LastRestoreTime, od ní se vypočítává čas příštího respawnu |
(0002474) Stig (správce) 30.10.2012 - 11:19 upraveno: 30.10.2012 - 11:20 |
Neni tedy potreba ve hre nic upravovat, i ty truhly, co se dosud neobnovovaly se zacnou obnovovat samy? Respektive LastRestoreTime budou mit vyplneny samy od sebe nebo je potreba je jednou rucne obnovit? Ja jen jestli treba nebude nutne provest neco jako [global set LastRestoreTime = blabla where restorecontainer [global set LastRestoreTime = blabla where snoopablecontainer |
(0002476) Geo (správce) 31.10.2012 - 09:46 upraveno: 31.10.2012 - 10:03 |
Nope, měl by se nastavit čas restartu (30.10.2012 05:00). Ručním obnovením by se nemělo nic zkazit. Update: zapomněl jsem zaznamenat čas respawnu, takže se truhly obnovovaly co minutu :( ... Už jsem to napravil a restart úspěšně proběhl. |
(0002874) Whitey (správce) 21.04.2013 - 19:58 |
Podle všeho funkční, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
29.09.2012 - 19:34 | Stig | Nový problém | |
29.09.2012 - 19:37 | Stig | Poznámka přidána: 0002405 | |
14.10.2012 - 11:23 | Stig | Priorita | normální => urgentní |
24.10.2012 - 08:22 | Geo | Přiřazen | => Geo |
24.10.2012 - 08:22 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
26.10.2012 - 19:59 | Galran | Poznámka přidána: 0002468 | |
26.10.2012 - 21:11 | Stig | Poznámka přidána: 0002469 | |
26.10.2012 - 21:13 | Stig | Poznámka upravena: 0002469 | Zobrazit revize |
26.10.2012 - 21:13 | Stig | Poznámka upravena: 0002469 | Zobrazit revize |
27.10.2012 - 01:18 | Talon | Poznámka přidána: 0002470 | |
29.10.2012 - 15:00 | Geo | Poznámka přidána: 0002471 | |
29.10.2012 - 15:02 | Geo | Poznámka upravena: 0002471 | Zobrazit revize |
29.10.2012 - 15:11 | Geo | Poznámka přidána: 0002472 | |
29.10.2012 - 19:43 | Geo | Poznámka přidána: 0002473 | |
29.10.2012 - 19:43 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
30.10.2012 - 11:19 | Stig | Poznámka přidána: 0002474 | |
30.10.2012 - 11:19 | Stig | Poznámka upravena: 0002474 | Zobrazit revize |
30.10.2012 - 11:20 | Stig | Poznámka upravena: 0002474 | Zobrazit revize |
31.10.2012 - 09:46 | Geo | Poznámka přidána: 0002476 | |
31.10.2012 - 09:57 | Geo | Poznámka upravena: 0002476 | Zobrazit revize |
31.10.2012 - 10:03 | Geo | Poznámka upravena: 0002476 | Zobrazit revize |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002874 | |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |