Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:49 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001039 | NPC | Nezařazano | veřejný | 10.12.2012 - 17:46 | 23.12.2012 - 12:47 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001039: Level NPC neodpovídá Bestiáŕi | ||||||||
Popis | http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=937#c2456 [^] Stig si všimnul že level NPC neodpovídá hodnotě z Bestiáře. Pátral jsem ve skriptech a zjistil že konkrétní level NPC je vypočítáván z jeho skillů, místo aby se bral z Bestiáře. To zákonitě způsobí problémy všude kde se level NPC počítá, tj. např. při výpočtu slotů které zabírá atd. Opravím to aby se nastavovala hodnota z Bestiáře. | ||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1741&pid=68302#pid68302 [^] (uživatel: Whitey) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002525) Whitey (správce) 10.12.2012 - 18:17 |
Podle současného nastavení se pro NPC určí rozmezí skillů a statů podle jeho minimálního a maximálního levelu. V tomto rozmezí se pak náhodně vybírá. Mám: 1, náhodně vybrat i level který bude NPC přiřazen? (jednoduché, rychlé, ne moc logické, vyšší variabilita NPC) 2, náhodně vybrat level NPC a skilly/staty dát podle něj? (levelovatelné NPC, ale menší variabilita - NPC stejného levelu budou mít skilly/staty stejné) |
(0002526) Stig (správce) 10.12.2012 - 18:59 |
Osobne jsem asi pro 2), presne tak sem puvodne myslel, ze to funguje.. |
(0002527) Whitey (správce) 10.12.2012 - 21:20 |
Udělám kombinaci. Vygeneruji level, spočítám přesné hodnoty a těm pak nechám udělat odchylky v rámci rozsahu. Při levelování NPC pak spočítám místo nové hodnoty skillu jen odchylku a tu NPCčku přičtu. Tzn. pokud bude vygenerované se silou o 3 menší než by tabulkově mělo tak si to "ponese" už napořád. K samotnému nápadu levelování NPC: - NPC si bude počítat zabité hráče - pet si bude počítat expy? - za určitou sumu "postoupí" na další level - NPC půjde levelovat pouze v rozsahu daném bestiářem, tzn. Černý medvěd (19-21) půjde levelovat jen do 21. levelu atd. (perk pro hranu pro tento cap?) Poznámka od Stiga: Tamnutému NPC vždy nastavit nejnižší level. |
(0002552) Whitey (správce) 23.12.2012 - 12:47 |
Vypadá funkčně, uzavírám. Případné levelování petů se otevře jako samostatný bug. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.12.2012 - 17:46 | Whitey | Nový problém | |
10.12.2012 - 17:46 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
10.12.2012 - 17:46 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
10.12.2012 - 18:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0002525 | |
10.12.2012 - 18:59 | Stig | Poznámka přidána: 0002526 | |
10.12.2012 - 21:20 | Whitey | Poznámka přidána: 0002527 | |
13.12.2012 - 11:06 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
23.12.2012 - 12:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0002552 | |
23.12.2012 - 12:47 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
23.12.2012 - 12:47 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |