Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000937NPCNezařazanoveřejný22.06.2012 - 15:5110.12.2012 - 17:48
ReportérStig 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000937: Rychlost NPC na mountech; mounty NPC po smrti jezdce
Popis1. Pokud si v Bestiáři vytvořím NPC na mountu, tak má rychlost, asi jako by šlo pěšky po vlastních nohou. Hlášeno u NPC "Jezdec isharionské armády" jedoucím na koni Achaltekin.
2. Po zabití jezdce lze prý mount tamovat (hlásil hráč). Nešlo by to nějak obejít, aby se z toho nestala náhražka tamingu a farmaření? Navrhuji např. aby byl mount po smrti jezdce agresivní (napadne hráče-nepřítele původního NPC), nebo aby byl neochočitelný a po určité době sám zmizel, nebo v nejhorším aby rovnou zmizel po smrti majitele.
Co myslíte?
3. Obávám se, že u Petů bude podobný problém jako v bodu číslo 2. Tedy, že po smrti majitele Pet půjde ochočit (nebo ještě hůř, že půjde ochočit ještě za života majitele, pokud není majitel ve výchozím stavu agresivní (např. Guard se psem apod.)).
Nemám ověřeno.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002057)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 17:09

1.+2.: Na rychlost se podívám, stejně tak na tamovatelnost.
Doporučuji ale spíš využít Pets/Minions - i tam se dá postavě přidat kůň. Navíc peti/minioni mají nastaven speciální flag který je činí netamovatelnými (3., ale nutno otestovat). Ten systémový mout ošetřím stejným způsobem, asi nestandardně "nasedá" (= nepřepne se mu rychlost) + přidám ten flag.
(0002059)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 17:24

- opravena rychlost NPC na mountu (skripta nasednutí byla správná, ale cokoliv mimo hráče nebere ohled na mount při určení rychlosti)
- přidán flag netamovatelnosti pro mounty generované bestiářem mimo položku pets/minions
(0002094)
Stig (správce)
08.07.2012 - 01:02
upraveno: 08.07.2012 - 01:06

Zatím to vypadá dobře, dík moc.
Btw. NPC na Mountu běhají mezi Waypointy (při Run = True na Waypointech), ačkoliv jiná monstra běhat mezi spawnery neumějí (ani když je nastaveno Run = True - to mají jen některá z nich animaci běhu s rychlostí chůze a některá ani to - viz bug955).
CurrentSpeed Guarda na Mountu (chůze) je 0,375, ActiveSpeed 0,1875. Někteří hráči tvrdí, že je rychlejší než normální hráč na koni.. Mě přijde, že se akorát pohybuje "bezchybně" (čímž získává náskok), ale rychlost je stejná jak u hráče.

(0002096)
Whitey (správce)
08.07.2012 - 18:42

Běhání opravuji.
Hodnota běh pro lidi/elfy/orky/drowy je 0.18 a 0.37 (víc je hůř), rychlost na koni je podle koně.
NPC i hráči pro koně používají stejnou hodnotu (tu jeho).

Rychlost NPC ještě upravuji, je to trochu složitější než jsem si myslel.
(0002098)
Whitey (správce)
08.07.2012 - 21:13

Opraveno, po restartu lze testovat.
(0002129)
Stig (správce)
14.07.2012 - 18:51

Běhání NPC na mountech funguje - jak animace, tak rychlost.
NPC na mountu pohybující se po Waypointech již bere v potaz hodnotu Run na Waypointu - běhá pouze při Run True - jak animace, tak rychlost.
NPC bez mountu pohybující se po Waypointech již bere v potaz hodnotu Run na Waypointu - běhá pouze při Run True - jak animace, tak rychlost.

Zatím nevidím žádný problém, díky moc!
(0002142)
Whitey (správce)
14.07.2012 - 19:41

Děkuji za test, uzavírám.
(0002401)
Stig (správce)
28.09.2012 - 16:24

Mám tu problém. NPC s mountem normálně nasedá, ale jakmile vyplním do Mountu koně typu WarHorse, tak NPC po spadnutí znovu nenasedne..
(0002412)
Whitey (správce)
30.09.2012 - 15:27

Už funkční?
(0002421)
Stig (správce)
01.10.2012 - 18:08

Jeste nenaseda, pacholek.. :( Je to NPC Kralovsky rytir - na WarHorse nenasedne pri [dismount. Jezdec isharionske armady na Achaltekina pri [dismount naseda normalne, tam je to v poradku.
(0002426)
Whitey (správce)
04.10.2012 - 20:21

Zkoušel jsi to se skillama na 1000?
(0002427)
Stig (správce)
04.10.2012 - 21:19

Zkousel, nepomaha..
(0002429)
Whitey (správce)
04.10.2012 - 22:38
upraveno: 04.10.2012 - 22:39

Skripta nasedání hledají vhodné zvíře mezi nálednovníky NPC (followers) - tam se zapisují peti atd.
Problém je v tom že kůň generovaný z bestiáře jako mount (a ne jako pet) tam není zařazen -> nasedací skripta ho nepovažují za peta.
Upravím.

(0002430)
Whitey (správce)
04.10.2012 - 22:47

Změna je na servru, mělo by to být OK.
(0002433)
Stig (správce)
04.10.2012 - 22:55

Diky mockrat, jeste se ozvu, at to muzem kdyztak uzavrit..
(0002456)
Stig (správce)
13.10.2012 - 20:02
upraveno: 13.10.2012 - 20:33

Ted to WarHorse jako Mounta nevytvori vubec..
Pokud je v Petech, tak na nej Rytir nenasedne, ani ho neovlada prikazama. Jen dodavam, ze Rytir ma dva Pety - kone a panose (panose ovlada normalne, tam neni problem).. Kun v Petech ma pri vytvoreni State Useless (ovsem ControlMaster uveden spravne).

Kun zda se zabira 64 slotu pri ochoceni, nemuze to byt ten problem? A jaky udaje v Bestiari urcujou pocet slotu, ktery zabere?
Btw.: Koukam, ze jeden WarHorse (0x000002F5) se nam nejak dostal do interni mapy na souradkach 6065 2957).
Btw.2: Koukam, ze vytvoreni WarHorse maji level 64, v Bestiari je nastaven na 10-12. To uz by asi mohl byt ten problem, ne? :D

(0002524)
Whitey (správce)
10.12.2012 - 17:48

Problém uzavřu - rychlosti jsou OK.
Pro problém levelu NPC otevírám nový bug.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
22.06.2012 - 15:51 Stig Nový problém
02.07.2012 - 20:10 Stig Priorita normální => vysoká
02.07.2012 - 20:10 Stig Shrnutí Rychlost NPC na mountech => Rychlost NPC na mountech; mounty NPC po smrti jezdce
02.07.2012 - 20:10 Stig Popis upraven Zobrazit revize
02.07.2012 - 20:11 Stig Závažnost malá => velká
02.07.2012 - 20:13 Stig Popis upraven Zobrazit revize
02.07.2012 - 20:13 Stig Popis upraven Zobrazit revize
05.07.2012 - 17:05 Whitey Přiřazen => Whitey
05.07.2012 - 17:05 Whitey Stav nový => přiřazený
05.07.2012 - 17:09 Whitey Poznámka přidána: 0002057
05.07.2012 - 17:24 Whitey Poznámka přidána: 0002059
05.07.2012 - 17:27 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
08.07.2012 - 01:02 Stig Poznámka přidána: 0002094
08.07.2012 - 01:04 Stig Poznámka upravena: 0002094 Zobrazit revize
08.07.2012 - 01:06 Stig Poznámka upravena: 0002094 Zobrazit revize
08.07.2012 - 18:42 Whitey Poznámka přidána: 0002096
08.07.2012 - 21:13 Whitey Poznámka přidána: 0002098
14.07.2012 - 18:51 Stig Poznámka přidána: 0002129
14.07.2012 - 19:41 Whitey Poznámka přidána: 0002142
14.07.2012 - 19:41 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
14.07.2012 - 19:41 Whitey Řešení otevřený => vyřešený
28.09.2012 - 16:24 Stig Poznámka přidána: 0002401
28.09.2012 - 16:24 Stig Stav uzavřený => reakce
28.09.2012 - 16:24 Stig Řešení vyřešený => znovuotevřený
28.09.2012 - 16:48 Whitey Poznámka přidána: 0002402
28.09.2012 - 16:54 Whitey Poznámka smazána: 0002402
30.09.2012 - 15:27 Whitey Poznámka přidána: 0002412
30.09.2012 - 15:27 Whitey Stav reakce => čeká na testy
01.10.2012 - 18:08 Stig Poznámka přidána: 0002421
04.10.2012 - 20:21 Whitey Poznámka přidána: 0002426
04.10.2012 - 21:19 Stig Poznámka přidána: 0002427
04.10.2012 - 22:31 Whitey Poznámka přidána: 0002428
04.10.2012 - 22:32 Whitey Poznámka smazána: 0002428
04.10.2012 - 22:38 Whitey Poznámka přidána: 0002429
04.10.2012 - 22:39 Whitey Poznámka upravena: 0002429 Zobrazit revize
04.10.2012 - 22:47 Whitey Poznámka přidána: 0002430
04.10.2012 - 22:55 Stig Poznámka přidána: 0002433
13.10.2012 - 20:02 Stig Poznámka přidána: 0002456
13.10.2012 - 20:03 Stig Poznámka upravena: 0002456 Zobrazit revize
13.10.2012 - 20:05 Stig Poznámka upravena: 0002456 Zobrazit revize
13.10.2012 - 20:14 Stig Poznámka upravena: 0002456 Zobrazit revize
13.10.2012 - 20:15 Stig Poznámka upravena: 0002456 Zobrazit revize
13.10.2012 - 20:33 Stig Poznámka upravena: 0002456 Zobrazit revize
10.12.2012 - 17:37 Whitey Stav čeká na testy => potvrzený
10.12.2012 - 17:48 Whitey Poznámka přidána: 0002524
10.12.2012 - 17:48 Whitey Stav potvrzený => uzavřený
10.12.2012 - 17:48 Whitey Řešení znovuotevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker