Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001044NPCNezařazanoveřejný20.12.2012 - 20:1311.01.2013 - 10:42
ReportérTalon 
PřiřazenWhitey 
PrioritanízkáZávažnosttriviálníReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený bez testování 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001044: Stin spouští pasti
Popisstin spousti pasti a delaji mu fyzicke zraneni i když má full rezist proti nim, teoreticky vubec nemá spouštět pasti

a modlím se na brzských percích pro nekry:)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002557)
Stig (správce)
23.12.2012 - 13:28

Aby nespoustel pasti bych snad radsi vubec nezavadel. Nese to sebou vic moznych problemu nez sporneho uzitku..
Ale s tim rezistovanim samozrejme souhlas - pokud tedy dana past dava fyzicky damage a pokud je damage na pastech klasicky rozlisovano (explozivni/ohniva past - fire damage, padajici kamen - fyzikal apod.).
(0002558)
Whitey (správce)
23.12.2012 - 19:24

Které pasti mu dávají fyzické dmg?
(0002559)
Talon (reportér)
24.12.2012 - 10:20

bodáky
(0002564)
Whitey (správce)
24.12.2012 - 23:23
upraveno: 24.12.2012 - 23:24

Opravil jsem pasti ignorujících resistence těla a/nebo zbroj.
Otazníkem je jestli má stín pasti spouštěn nebo ne - přikláněl bych se k tomu aby je nespouštěl, protože je to teoreticky zneužitelné. Prostě ho necháte proběhnout tam a zpátky a než se pasti obnoví, projdete vy.

Co zavést NPCčkům parametr "létá" a upravit skripta aby tato NPC některé věci ignorovaly?

(0002565)
Stig (správce)
25.12.2012 - 00:37
upraveno: 25.12.2012 - 00:40

No, to pak ale clovek muze udelat s jakymkoliv summonem - k tomu staci ten nejnizsi summon a nestoji to ani tolik many, jako Stin. Samozrejme chapu argument - "bezny summon umre, stin ne".. Ale porad mi ta cena bezneho summonu prijde tak zanedbatelne nizka, ze je to snad i jedno, jestli to clovek ocura "nesmrtelnym" Stinem nebo smrtelnym kostlivcem.
Naproti tomu nespousteni pasti Stinem je docela velke posileni a to uz ted je ten summon skoro nesmrtelny. Takhle nebude ani spoustet aktivatory spawneru, teleportovaci pasti a dalsi veci, ktere muzou na nekterych mistech hrat podstatnou roli z hlediska obtiznosti.

Kazdopadne parametr "leta" zni dobre. Urcite by se dal nastavit spouste NPC. Kdyby se to vysperkovalo, tak by pak mohly opravdu pod sirym nebem treba i prekonavat prekazky atd. :) Jen bych byl opatrny s posilovanim summonu, protoze uz ted je sporne, jestli nejsou silni az moc..
Nerikam "nesouhlas", spis nevim, byl bych opatrny. Ono je asi zneuzitelne jak nespousteni, tak spousteni, za jistych podminek.

(0002567)
Whitey (správce)
26.12.2012 - 15:18

Prosím o test pastí & fyzického zraňování Stínu.
Otázku létání budeme řešit samostatně.
(0002580)
Talon (reportér)
27.12.2012 - 20:46

ono pouzivat ho jako odhalovac pasti je dost slozity, protoze ma pouze prikaz zabij, stuj a k noze
(0002691)
Whitey (správce)
11.01.2013 - 10:42

Dva týdny bez reakce, považuji za vyřešené.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
20.12.2012 - 20:13 Talon Nový problém
23.12.2012 - 13:28 Stig Poznámka přidána: 0002557
23.12.2012 - 19:24 Whitey Poznámka přidána: 0002558
24.12.2012 - 10:20 Talon Poznámka přidána: 0002559
24.12.2012 - 23:21 Whitey Přiřazen => Whitey
24.12.2012 - 23:21 Whitey Stav nový => přiřazený
24.12.2012 - 23:23 Whitey Poznámka přidána: 0002564
24.12.2012 - 23:23 Whitey Stav přiřazený => reakce
24.12.2012 - 23:24 Whitey Poznámka upravena: 0002564 Zobrazit revize
25.12.2012 - 00:37 Stig Poznámka přidána: 0002565
25.12.2012 - 00:40 Stig Poznámka upravena: 0002565 Zobrazit revize
26.12.2012 - 15:18 Whitey Poznámka přidána: 0002567
26.12.2012 - 15:18 Whitey Stav reakce => čeká na testy
27.12.2012 - 20:46 Talon Poznámka přidána: 0002580
11.01.2013 - 10:42 Whitey Poznámka přidána: 0002691
11.01.2013 - 10:42 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
11.01.2013 - 10:42 Whitey Řešení otevřený => vyřešený bez testování


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker