Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001136NPCNezařazanoveřejný28.04.2013 - 13:0016.08.2013 - 20:22
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnosttweakReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001136: Strážný mág útočí i když nemá
PopisStrážný mág útočí i když by neměl, např. na hráče který je pod útokem NPC.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
má duplikát %id 0001141uzavřenýWhitey Upravit hlášky strážných při poplachu 

-  Poznámky k problému
(0002906)
Whitey (správce)
28.04.2013 - 13:02

AI strážného mága musí být nastavená na MageGuardAI!
MageGuardAI = MageAI +upravená volba cíle podle strážného.
(0002907)
Whitey (správce)
28.04.2013 - 13:04
upraveno: 28.04.2013 - 13:07

Ještě pravděpodobně bude nutné upravit rozlišení hodný/zlý při výběru cíle pro kouzla.
Pravděpodobně přímo do "GetTarget" v definici kouzla přidat rozlišení že jde o strážného.

(0002909)
Whitey (správce)
28.04.2013 - 13:39

Nakonec jsem neupravoval SpellDef.GetTarget, ale rozhodování přítel/nepřítel. Pokud je majitel AI strážný, rozhodne se primárně podle funkce strážného.

Po restartu prosím o testy, na lokále nejsem schopný řádně posoudit.
(0002932)
Galran (reportér)
22.06.2013 - 12:38

Ptal jsem se hráčů a prý v poslední době žádné útoky strážného mága nezaznamenali, takže si myslím, že se může uzavřít. :)

Ale spíš bych doporučil přesunutí onoho mága z křižovatky za hradby města.

A když už tu jsme u těch strážný, nešla by odstranit ona hláška o poplachu? Protože je docela hrozné, když golemové řvou po celém dolu (+ to samé platí o orčich strážných, ke kterým se též nehodí). :D
(0002934)
Whitey (správce)
22.06.2013 - 12:58

Mága bych nepřesouval, naopak víc využíval.
Pokud umí dispell tak ho používá na odhalování změněných identit (kouzla měnící rasu atd.).

Co hlášku nahradit zvukem? (AggresiveSound)
(0002938)
Galran (reportér)
22.06.2013 - 13:24

A co možnost, že by si GM mohlo přímo určit, co by mohl daný strážný "křičet" (něco jako vyvolávání u advancedvendora)?
(0002939)
Whitey (správce)
22.06.2013 - 13:34
upraveno: 22.06.2013 - 13:34

Nějak to vymyslím, možná bych to mohl propojit - zvuk i text.
Zapomněl jsem že stráže jsou typově definované extra (HumanShooterGuart, HumanMeleeGuard atd.) a že každému typu můžu dát přednastavenou věc. Ty golemové jsou pak dělaní ručně, že? Takže se jim i ručně upraví/zruší hláška.
Základní nastavení bude:
Všechny stráže Human/Elf/Hobit/Gnome/Drow: "Poplach!" (nebo co tam teď je) bez dalšího zvuku.
Všechny stráže Dwarf/Ogre + pavouci: Bez hlášky, pouze agresivní zvuk.

(0002940)
Galran (reportér)
22.06.2013 - 13:43

Jak se teda nechá upravit/zrušit hláška? :)
(0002961)
Whitey (správce)
30.06.2013 - 14:43

Upraveno, strážní mají nové parametry:
AlarmText = text při poplachu
AlarmSound = zvuk při poplachu

Pokusil jsem se také snížit úroveň spamování této zprávy.
(0002965)
Galran (reportér)
19.07.2013 - 11:44

Při restartu dojde k nastavení původních hodnot "AlarmText" a "AlarmSound".
(0002966)
Whitey (správce)
23.07.2013 - 16:04

Moje stupidita, nedal jsem je do serializace.
(0002974)
Galran (reportér)
15.08.2013 - 16:47

Už v pořádku.
(0002979)
Whitey (správce)
16.08.2013 - 20:22

Děkuji za testy a předchozí návrhy. Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
28.04.2013 - 13:00 Whitey Nový problém
28.04.2013 - 13:00 Whitey Stav nový => přiřazený
28.04.2013 - 13:00 Whitey Přiřazen => Whitey
28.04.2013 - 13:02 Whitey Poznámka přidána: 0002906
28.04.2013 - 13:04 Whitey Poznámka přidána: 0002907
28.04.2013 - 13:07 Whitey Poznámka upravena: 0002907 Zobrazit revize
28.04.2013 - 13:39 Whitey Poznámka přidána: 0002909
28.04.2013 - 13:39 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
22.06.2013 - 12:38 Galran Poznámka přidána: 0002932
22.06.2013 - 12:58 Whitey Poznámka přidána: 0002934
22.06.2013 - 13:24 Galran Poznámka přidána: 0002938
22.06.2013 - 13:34 Whitey Poznámka přidána: 0002939
22.06.2013 - 13:34 Whitey Poznámka upravena: 0002939 Zobrazit revize
22.06.2013 - 13:43 Galran Poznámka přidána: 0002940
30.06.2013 - 14:43 Whitey Poznámka přidána: 0002961
19.07.2013 - 11:44 Galran Poznámka přidána: 0002965
23.07.2013 - 16:04 Whitey Poznámka přidána: 0002966
23.07.2013 - 16:05 Whitey Stav čeká na testy => reakce
23.07.2013 - 16:15 Whitey Vztah přidán má duplikát %id 0001141
23.07.2013 - 16:19 Whitey Stav reakce => čeká na testy
15.08.2013 - 16:47 Galran Poznámka přidána: 0002974
16.08.2013 - 20:22 Whitey Poznámka přidána: 0002979
16.08.2013 - 20:22 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
16.08.2013 - 20:22 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker