Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000666Manawydan klientChybyveřejný21.01.2012 - 20:1019.04.2012 - 22:27
ReportérRadstaR 
PřiřazenGeo 
PrioritaokamžitěZávažnostblokujícíReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Verze produktu2012.1.1 
Cílová verzeVyřešeno ve verzi 
Shrnutí0000666: Spatne zobrazovani MW grafiky na postave
PopisV patchi 173 je nova MW grafika (ID 32872 az 32878). Pokud si nahrdelnik nandam na postavu, zobrazi se spatna grafika (zobrazi na postave original grafiku, nikoliv MW grafiku). Klient nejspis nekde spatne prepocitava (nebo neprepocitava vubec) ID pro MW grafiku
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001021)
RadstaR (správce)
01.02.2012 - 08:29

Nebudu zakladat novej bug, ale rozsirim stavajici.
Chtelo by to kompletne projet a zkontrolovat zdrojaky jak klienta, tak serveru a vsude dodelat podporu MW grafiky (souboru mwart.mul, mwartidx.mul, mwtiledata.mul), aby bylo mozno pridavat i itemy pouzitelne treba pro stavare ve statice atd.
(0001034)
Geo (správce)
02.02.2012 - 18:26

Potřebuji info:
- kde jsou gumpy těchhle grafik (soubor, pozice)
- kde všude ještě podpora MW grafiky chybí
(0001036)
RadstaR (správce)
02.02.2012 - 19:36
upraveno: 02.02.2012 - 19:38

Heh a to se ptas ty me ? Sem myslel, ze kdyz si tu podporu dodelaval, ze vis, kde si co upravoval :D Bohuzel, kde vsude chybi fakt netusim. To se uvidi casem.
Mam podezreni na pripadne problemy se statikou, ale zatim to nemam odzkousene (zkusim zitra)

Ale pro upresneni ... nebudu vypisovat vsechno, ale jeden priklad ...
MWArt: 32872 (po nasazeni se zobrazuje ID 104? Proste grafika z original UO)
Animace ID: 2133 (po prevodu realna animace 497, prevod v souboru body.def)
Gump ID (muz): 52 133
Gump ID (zena): 62 133
Layer: 10 (definovanej v mwtiledata.mul)

(0001040)
Geo (správce)
03.02.2012 - 05:52
upraveno: 03.02.2012 - 05:53

Děkuji, výpis pomohl.
Layer beru ze serveru, ostatní musí vytáhnout z dat. Už mi funguje náramek v gumpu, chyby byly na stranách serveru i klienta. Nyní řeším animaci, kde je to složitější, ale snad už se chýlím ku konci (aktuálně už mám při vytváření souborů správné hodnoty a jen k nim dotáhnout správné animace - mám problém s metodou GetRealId).

Ještě k definici, musel jsem si dodat zápis do mobtypes.txt, kde je info, že dané id je určitého typu (v tomto případě doufám EQUIPMENT)

(0001041)
RadstaR (správce)
03.02.2012 - 09:49

Omg ja sem vul :D Uplne jsem na Mobtypes.txt zapomel :D Hlavne, ze kopiii thodle souboru pro server jsem upravil :D Dik za pripomenuti, hodim ho rovnouy do dalsiho patche.
(0001063)
Geo (správce)
05.02.2012 - 22:28

Nic se neděje, stejně to nefungovalo ani s tím ;)
... pokračuji v opravě.
(0001064)
Geo (správce)
05.02.2012 - 23:33

Ty náhrdelníky, mají se nějak projevit na postavičce ve hře?

V paperdollu už je mám, ale u té animace 497 mi to vrací index grafiky 1 (základní soubor), animace neexistuje (empty).
(0001065)
RadstaR (správce)
06.02.2012 - 00:22

Tak mas pravdu. Na postavicce zadna animace neni. Bral jsem nastaveni podle original grafiky, ktera pouziva pro Necklace/Silver necklace ze ktereho jsem vychazel animaci ID 497 a 510. Bohuzel ani jedna z animaci v originalni grafice neexistuje, takze na postave zadna animace byt nema.
(0001066)
Geo (správce)
06.02.2012 - 07:37

SUPER!!! Nejlepší zpráva za poslední týden :D
(0001067)
Geo (správce)
06.02.2012 - 07:38

Připraveno do nejbližší verze
(0001122)
Geo (správce)
10.02.2012 - 21:09

Uvolněno ve verzi 2012.1.3
(0001136)
Stig (správce)
11.02.2012 - 17:57

Ve hře je vše ok, jen v gumpu [id to zobrazuje místo náhrdelníků kusy zdi.
Dík moc!
(0001343)
Geo (správce)
29.02.2012 - 22:46

Děkuji za report, opravím.
Také jsem si všiml, že to samé to dělá v seznamu [viewequip
(0001384)
Geo (správce)
04.03.2012 - 21:24

Opraveno zobrazování v [id i [viewequip.
K dispozici bude v nejbližší verzi.
(0001479)
Geo (správce)
20.03.2012 - 07:36

Uvolněno ve verzi 2012.3.0
(0001553)
Stig (správce)
01.04.2012 - 16:53
upraveno: 01.04.2012 - 16:54

1. v gumpu [id se zobrazuje spravne
2. v liste s itemy v paperdollu vlevo se zobrazuje spravne
3. pri najeti mysi na predmet v batohu se zobrazuje spravne
4. v gumpu [viewequip se zobrazuje spravne, akorat pri najeti mysi (mouseover) na objekt v gumpu se zmeni grafika na grafiku rozsvicene kamenne zdi - asi bude nekde jeste nejaka "vec" ohledne "rozsvecovani grafik".. pri odjeti mysi (mouseout) od objektu se grafika jiz na spravnou variantu nezmeni, misto toho se pouzije grafika kamenne zdi, nerozsvicene, toho sameho druhu

Jinak dik moc, az na tu malou vyjimku ktery sem si vsiml jen nahodou to funguje a vypada perfektne!
Testovano s itemem GoldNecklaceGreen.

(0001557)
Geo (správce)
02.04.2012 - 07:01

Děkuji za test, opravím.
(0001573)
Geo (správce)
03.04.2012 - 09:13

Připraveno do nejbližší verze.
(0001574)
Geo (správce)
04.04.2012 - 07:56

Uvolněno ve verzi 2012.3.1
(0001597)
Stig (správce)
05.04.2012 - 16:34

Potvrzuji - v gumpu [viewequip je uz vse v poradku, vcetne rozsvecovani.
Vsechny ostatni zobrazeni by uz taky mely byt otestovane a funkcni.
(0001696)
Whitey (správce)
19.04.2012 - 22:27

Děkuji za testy.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
21.01.2012 - 20:10 RadstaR Nový problém
23.01.2012 - 15:16 Geo Přiřazen => Geo
23.01.2012 - 15:16 Geo Stav nový => přiřazený
01.02.2012 - 08:29 RadstaR Poznámka přidána: 0001021
02.02.2012 - 18:26 Geo Poznámka přidána: 0001034
02.02.2012 - 19:36 RadstaR Poznámka přidána: 0001036
02.02.2012 - 19:38 RadstaR Poznámka upravena: 0001036 Zobrazit revize
03.02.2012 - 05:52 Geo Poznámka přidána: 0001040
03.02.2012 - 05:53 Geo Poznámka upravena: 0001040 Zobrazit revize
03.02.2012 - 09:49 RadstaR Poznámka přidána: 0001041
05.02.2012 - 22:28 Geo Poznámka přidána: 0001063
05.02.2012 - 23:33 Geo Poznámka přidána: 0001064
06.02.2012 - 00:22 RadstaR Poznámka přidána: 0001065
06.02.2012 - 07:37 Geo Poznámka přidána: 0001066
06.02.2012 - 07:38 Geo Poznámka přidána: 0001067
06.02.2012 - 07:38 Geo Stav přiřazený => reakce
10.02.2012 - 11:55 Geo Stav reakce => vyřešený
10.02.2012 - 17:32 Geo Stav uzavřený => vyřešený
10.02.2012 - 21:09 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
10.02.2012 - 21:09 Geo Poznámka přidána: 0001122
11.02.2012 - 17:57 Stig Poznámka přidána: 0001136
29.02.2012 - 22:46 Geo Poznámka přidána: 0001343
29.02.2012 - 22:46 Geo Stav čeká na testy => přiřazený
04.03.2012 - 21:24 Geo Poznámka přidána: 0001384
04.03.2012 - 21:24 Geo Stav přiřazený => vyřešený
08.03.2012 - 14:34 Stig Stav vyřešený => uzavřený
08.03.2012 - 14:34 Stig Řešení otevřený => vyřešený
08.03.2012 - 14:36 Stig Stav uzavřený => vyřešený
20.03.2012 - 07:36 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
20.03.2012 - 07:36 Geo Poznámka přidána: 0001479
01.04.2012 - 16:53 Stig Poznámka přidána: 0001553
01.04.2012 - 16:54 Stig Poznámka upravena: 0001553 Zobrazit revize
01.04.2012 - 16:54 Stig Poznámka upravena: 0001553 Zobrazit revize
02.04.2012 - 07:01 Geo Poznámka přidána: 0001557
02.04.2012 - 07:01 Geo Stav čeká na testy => přiřazený
03.04.2012 - 09:13 Geo Poznámka přidána: 0001573
03.04.2012 - 09:13 Geo Stav přiřazený => vyřešený
04.04.2012 - 07:56 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
04.04.2012 - 07:56 Geo Poznámka přidána: 0001574
05.04.2012 - 16:34 Stig Poznámka přidána: 0001597
19.04.2012 - 22:27 Whitey Poznámka přidána: 0001696
19.04.2012 - 22:27 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker