Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 18:08 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000719 | Betatest | Chyby | veřejný | 14.02.2012 - 10:01 | 12.02.2013 - 21:40 | ||||||||
Reportér | monty | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||||||
Stav | reakce | Řešení | znovuotevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000719: chyby plížení | ||||||||||||
Popis | -lektvar nočního vidění znevýhodňuje toho kdo jej požil!!!! nelze se s tímto lektvarem v krvi plížit protože to je jako bych měl v ruce pochodeň zatímco ostatní to nejspíš neovlivní-v tom smyslu že jim neklesne šance na plížení kolem mě jako bych je měl v denním světle -při plížení jsou slyšet kroky...tohle má vyřešit ten perk co wd navrhoval? -když člověk v hidu promluví tak se napíše nad všemi bytostmi v okolí hláška "slyšel jsem tě"...ale nikdo neslyší co dotyčný řekl pouze se pro ně zviditelní do příštího hodu na plížení-tohle platí i v případě že dotyčný zašeptá tak jej vidí všichni ne jen člověk 1 pole daleko (ale stále nikdo neslyší co bylo řečeno) -poté co plížící se postava něco řekne začne i nad ní vyskakovat debugová hláška o šanci edit: -aktivní průzkum okolí (použití skillu všímavost) nemá vliv na odhalení plížící se postavy -při zapnutí warmódu při plížení neklesá šance na schování se...nic se prostě nestane přitom schování se ve warmódu probíhá mnohem delší dobu | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0001155) Whitey (správce) 14.02.2012 - 17:51 |
Lektvar operuje se světlem postavy, po vypití je to jako by měla louč apod. Zatím se mi nepodařilo jeho účinky vyrušit. Kroky při plížení slyšet nebudou když bude postava skrytá, zatím to nikdo neopravoval. Perky jsou na něco jiného. Zbytek musím prozkoumat. |
(0001157) faust (reportér) 14.02.2012 - 18:52 |
tak mě napadá, když bude mít teda trpaslík infra, tak se taky neschová, páč bude mít všude světlo, co? to su teda jako trpaličí zlodějka docela nahranej... |
(0001169) Whitey (správce) 15.02.2012 - 17:01 |
Problém světla se musí vyřešit, musí se zaznamenávat co provedlo kterou změnu a podle toho dál postupovat. |
(0001792) Whitey (správce) 06.05.2012 - 15:12 |
V nové verzi mám: - opraven bug s nočním viděním apod. - opraveno mluvení při plížení - opraveno aktivní používání Všímavosti Ještě chybí vyřešit: - problém slyšitelných kroků Není chybou: - neklesající šance ve warmódu (tak to má být, warmód pouze prodlužuje dobu pro schování se) |
(0001798) Whitey (správce) 07.05.2012 - 11:50 |
- odhalena a opravena chyba zvuku kroků když cíl nevidím POZOR! Zatím nejsou úpravy na servru, jsou součástí větší změny (viz. propojený bug). Testovat až se stav změní na "Připraveno k testům!" |
(0002114) Whitey (správce) 14.07.2012 - 01:02 |
Bez reakce, považuji za vyřešené. |
(0002773) monty (reportér) 12.02.2013 - 15:12 |
dnes v 15:00 sme testovali plížení+okrádání a hod na plížení proběhl vždy jen jednou, pokud byl úspěšný, tak už se víckrát neházelo a zloděj byl neviditelný i v případě že mi přešel po poli přímo přede mnou...navíc nebyl zviditelněný ani plošným útokem...a ještě s tím související chyba-okrádání zviditelní postavu (zkoušeno otevření papperdollu postavy a dvojklik na batoh...schopnost okrádání není možné nijak použít??) |
(0002774) Whitey (správce) 12.02.2013 - 21:40 |
Už jsem někde psal že nelze zpracovat okrádání z plížení - oboje je jako tzv.exklusivní akce, která může být na postavě jen jedna. Prozatím nevím jak to řešit, vyžádá si to kompletní skriptové předělání jedné nebo druhé činnosti. Na to plížení se budu muset podívat, je divné že dosud nikdo nehlásil nefunkčnost... |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
14.02.2012 - 10:01 | monty | Nový problém | |
14.02.2012 - 17:51 | Whitey | Poznámka přidána: 0001155 | |
14.02.2012 - 18:52 | faust | Poznámka přidána: 0001157 | |
15.02.2012 - 17:01 | Whitey | Poznámka přidána: 0001169 | |
01.05.2012 - 12:38 | Whitey | Vztah přidán | blokuje %id 0000829 |
01.05.2012 - 12:40 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
01.05.2012 - 12:40 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
06.05.2012 - 15:12 | Whitey | Poznámka přidána: 0001792 | |
07.05.2012 - 11:50 | Whitey | Poznámka přidána: 0001798 | |
07.05.2012 - 11:50 | Whitey | Stav | přiřazený => vyřešený |
30.05.2012 - 17:51 | Whitey | Stav | vyřešený => čeká na testy |
14.07.2012 - 01:02 | Whitey | Poznámka přidána: 0002114 | |
14.07.2012 - 01:02 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
14.07.2012 - 01:02 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
12.02.2013 - 15:12 | monty | Poznámka přidána: 0002773 | |
12.02.2013 - 15:12 | monty | Stav | uzavřený => reakce |
12.02.2013 - 15:12 | monty | Řešení | vyřešený => znovuotevřený |
12.02.2013 - 21:40 | Whitey | Poznámka přidána: 0002774 |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |