Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000723BetatestChybyveřejný15.02.2012 - 11:2519.04.2012 - 22:31
Reportérfaust 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000723: očarování kyselina/energie+2
Popismám očarovaný zbraně... ohen/chlad/kyselina/energie/magie všechno +2...

u +2 magicky zbraně není nikde problém...
u +2 energie/kyseliny problém je: kromě šedýho vlka se mi zatím nepodařilo tímto účinkem nikoho zranit... a to sem zabijel divoký psy, harpije, valečný čokly, divouse... prostě trefím se, dam fyzicky zranění, ale tyto elementární ne...

u +2ohne a chladu sem to zranění nějak moc nevnímal, ale mam pocit, že pusobilo určitě na víc potvor... to ještě zksuim
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001165)
Geo (správce)
15.02.2012 - 16:44

Pravděpodobně způsobeno marginální velikostí přidávané dmg. Kouknu, jak jsou udělané ty magické dmg, případně to podle toho opravím.
A nebo prostě zvednu způsobovanou dmg, např. +1 = 5hp...
(0001166)
Whitey (správce)
15.02.2012 - 16:57

Některá NPC mají "zbroje", zbroje mají absorpce. O zvýšení síly očarování jsem na fóru nahodil diskusi, většina byla proti.
(0001172)
Geo (správce)
16.02.2012 - 09:30

Problém je, že skoro KAŽDÉ NPC má zbroj - silnější kůži, srst, atp. (když nechceš brát magickou zbraň na kuřata). Kvůli absorbcím, které se uplatňují s každou složkou zvlášť, nemá dmg 1 absolutně žádný smysl.

Jsou pouze dvě možnosti, které se nastínily během diskuze
- zvýšení dmg, nebo
- v případě průrazu aplikovat elementární dmg celou (rezistovanou pouze tělem)

To druhé bylo dříve, zrušili jsme to, takže předpokládám, že se k tomu nechceme vrátit. Proto, po prozkoumání skript, zkusím aplikovat tu první možnost...
(0001187)
Geo (správce)
17.02.2012 - 01:42

Nastavuji koeficient pro alchymistické očarování na *5
Uvidíme, co to udělá se systémem, ale konečně by už chlad +2 měl být znát a ostatní složky jakbysmet.
(0001188)
Geo (správce)
17.02.2012 - 07:53

Prosím o test!
(0001192)
Whitey (správce)
17.02.2012 - 17:59

x5? Není to moc, vzhledem k nákladům?
Co takhle pouze x2 a nadefinovat lepší očarovávací cesty? (lepší = s více kameny = silnější efekt, ale dražší).
(0001196)
faust (reportér)
18.02.2012 - 09:57

no, co sem to tesne po te zmene zkouesl, tak +2 ohen daval 5dmg, kyselina a energie 3-4... lidem v triku až osm... víc ne, takže ono to zas tak zavratny nei, jak to vypada... takhle je to fajn
(0001702)
Whitey (správce)
19.04.2012 - 22:31

Funguje.
Případná moc velká účinnost se bude řešit založením dalšího bugu.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
15.02.2012 - 11:25 faust Nový problém
15.02.2012 - 16:44 Geo Poznámka přidána: 0001165
15.02.2012 - 16:57 Whitey Poznámka přidána: 0001166
16.02.2012 - 09:30 Geo Poznámka přidána: 0001172
16.02.2012 - 09:32 Geo Přiřazen => Geo
16.02.2012 - 09:32 Geo Stav nový => přiřazený
17.02.2012 - 01:42 Geo Poznámka přidána: 0001187
17.02.2012 - 01:42 Geo Stav přiřazený => vyřešený
17.02.2012 - 07:53 Geo Poznámka přidána: 0001188
17.02.2012 - 07:53 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
17.02.2012 - 17:59 Whitey Poznámka přidána: 0001192
18.02.2012 - 09:57 faust Poznámka přidána: 0001196
19.04.2012 - 22:31 Whitey Poznámka přidána: 0001702
19.04.2012 - 22:31 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
19.04.2012 - 22:31 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker