Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000845Dungeony[Betatest] Interakční systémveřejný04.04.2012 - 21:3508.04.2012 - 18:40
ReportérMarina 
PřiřazenStig 
PrioritavysokáZávažnostblokujícíReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000845: Sokarův dungeon pod vlky - klíče
PopisNefungují interakce na klíče - nahrazeno guardspawnery, protože se mi opravdu nechce zjišťovat, proč to nejde, nejspíš bude chyba ve formulaci příkazu na vytváření klíče

Pozice
2793 3742
2856 3743
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001591)
Geo (správce)
05.04.2012 - 13:37

Přiřazeno Sokarovi, pokud bude mít chuť to znovuzprovoznit.
Jinak se to uzavře jako vyřešené.
(0001592)
Stig (správce)
05.04.2012 - 15:35

Tu interakci jsem delal ja.
Viz Remote Console:

[15:23]
Error in IS! Následující výpis pošlete Fredymu:
[15:23] Interakce: Sokar_dung_klice.Start1, Command: Server.Engines.Interaction.CreateItem
[15:23] System.Exception: bad
   at Server.Gumps.PropertiesGump.GetObjectFromString(Type t, String s) in c:\Root\Beta2\Scripts\Gumps\Properties\PropsGump.cs:line 813
   at Server.Engines.Interaction.ObjectCreator.Create(Task task) in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\ObjectCreator.cs:line 173
   at Server.Engines.Interaction.CreateItem.Execute(Task task) in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\Commands\ItemProvider.cs:line 174
   at Server.Engines.Interaction.Task.OnThink() in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\Task.cs:line 351


Interakce fungovala, dokud se do ItemCreatoru nepridalo:
<Props Name="KeyDecayTime" Value="02:00:00"/>
- to melo zajistit, aby se ty klice taky nekdy rozpadly, ocividne to ale IS nezchroustne.

Prozatim jsem to vyresil tak, ze jsem odebral tuto vlastnost z interakce a updatoval - uz to zas funguje. GuardSpawnery jsem odstranil.
(0001593)
Geo (správce)
05.04.2012 - 15:42

Dodám správou podobu pro KeyDecayTime...
(0001594)
Stig (správce)
05.04.2012 - 15:51

Diky moc, to by bylo supr..!
(0001595)
Geo (správce)
05.04.2012 - 16:13

Vráceno Stigovi, po restartu bude podpořen formát tebou zadaný, tzn:
<Props Name="KeyDecayTime" Value="02:00:00"/>

Vyzkoušeno na té interakci ve verzi obsahující tyto props (konkrétní místo 2793 3742 - malý klíč)
(0001596)
Stig (správce)
05.04.2012 - 16:26

Jeste jednou dekuji, Ty si ale rychlik! :)
(0001617)
Stig (správce)
08.04.2012 - 18:40

Klíče už to bude vydávat i s časem rozpadu.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
04.04.2012 - 21:35 Marina Nový problém
05.04.2012 - 13:37 Geo Přiřazen => Sokar
05.04.2012 - 13:37 Geo Stav nový => přiřazený
05.04.2012 - 13:37 Geo Poznámka přidána: 0001591
05.04.2012 - 15:35 Stig Poznámka přidána: 0001592
05.04.2012 - 15:35 Stig Přiřazen Sokar => Stig
05.04.2012 - 15:36 Stig Stav přiřazený => vyřešený
05.04.2012 - 15:36 Stig Řešení otevřený => vyřešený
05.04.2012 - 15:42 Geo Přiřazen Stig => Geo
05.04.2012 - 15:42 Geo Stav vyřešený => přiřazený
05.04.2012 - 15:42 Geo Poznámka přidána: 0001593
05.04.2012 - 15:51 Stig Poznámka přidána: 0001594
05.04.2012 - 16:12 Geo Přiřazen Geo => Stig
05.04.2012 - 16:13 Geo Poznámka přidána: 0001595
05.04.2012 - 16:26 Stig Poznámka přidána: 0001596
08.04.2012 - 18:40 Stig Poznámka přidána: 0001617
08.04.2012 - 18:40 Stig Stav přiřazený => uzavřený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker