Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 00:03 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000937 | NPC | Nezařazano | veřejný | 22.06.2012 - 15:51 | 10.12.2012 - 17:48 | ||||
Reportér | Stig | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000937: Rychlost NPC na mountech; mounty NPC po smrti jezdce | ||||||||
Popis | 1. Pokud si v Bestiáři vytvořím NPC na mountu, tak má rychlost, asi jako by šlo pěšky po vlastních nohou. Hlášeno u NPC "Jezdec isharionské armády" jedoucím na koni Achaltekin. 2. Po zabití jezdce lze prý mount tamovat (hlásil hráč). Nešlo by to nějak obejít, aby se z toho nestala náhražka tamingu a farmaření? Navrhuji např. aby byl mount po smrti jezdce agresivní (napadne hráče-nepřítele původního NPC), nebo aby byl neochočitelný a po určité době sám zmizel, nebo v nejhorším aby rovnou zmizel po smrti majitele. Co myslíte? 3. Obávám se, že u Petů bude podobný problém jako v bodu číslo 2. Tedy, že po smrti majitele Pet půjde ochočit (nebo ještě hůř, že půjde ochočit ještě za života majitele, pokud není majitel ve výchozím stavu agresivní (např. Guard se psem apod.)). Nemám ověřeno. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002057) Whitey (správce) 05.07.2012 - 17:09 |
1.+2.: Na rychlost se podívám, stejně tak na tamovatelnost. Doporučuji ale spíš využít Pets/Minions - i tam se dá postavě přidat kůň. Navíc peti/minioni mají nastaven speciální flag který je činí netamovatelnými (3., ale nutno otestovat). Ten systémový mout ošetřím stejným způsobem, asi nestandardně "nasedá" (= nepřepne se mu rychlost) + přidám ten flag. |
(0002059) Whitey (správce) 05.07.2012 - 17:24 |
- opravena rychlost NPC na mountu (skripta nasednutí byla správná, ale cokoliv mimo hráče nebere ohled na mount při určení rychlosti) - přidán flag netamovatelnosti pro mounty generované bestiářem mimo položku pets/minions |
(0002094) Stig (správce) 08.07.2012 - 01:02 upraveno: 08.07.2012 - 01:06 |
Zatím to vypadá dobře, dík moc. Btw. NPC na Mountu běhají mezi Waypointy (při Run = True na Waypointech), ačkoliv jiná monstra běhat mezi spawnery neumějí (ani když je nastaveno Run = True - to mají jen některá z nich animaci běhu s rychlostí chůze a některá ani to - viz bug955). CurrentSpeed Guarda na Mountu (chůze) je 0,375, ActiveSpeed 0,1875. Někteří hráči tvrdí, že je rychlejší než normální hráč na koni.. Mě přijde, že se akorát pohybuje "bezchybně" (čímž získává náskok), ale rychlost je stejná jak u hráče. |
(0002096) Whitey (správce) 08.07.2012 - 18:42 |
Běhání opravuji. Hodnota běh pro lidi/elfy/orky/drowy je 0.18 a 0.37 (víc je hůř), rychlost na koni je podle koně. NPC i hráči pro koně používají stejnou hodnotu (tu jeho). Rychlost NPC ještě upravuji, je to trochu složitější než jsem si myslel. |
(0002098) Whitey (správce) 08.07.2012 - 21:13 |
Opraveno, po restartu lze testovat. |
(0002129) Stig (správce) 14.07.2012 - 18:51 |
Běhání NPC na mountech funguje - jak animace, tak rychlost. NPC na mountu pohybující se po Waypointech již bere v potaz hodnotu Run na Waypointu - běhá pouze při Run True - jak animace, tak rychlost. NPC bez mountu pohybující se po Waypointech již bere v potaz hodnotu Run na Waypointu - běhá pouze při Run True - jak animace, tak rychlost. Zatím nevidím žádný problém, díky moc! |
(0002142) Whitey (správce) 14.07.2012 - 19:41 |
Děkuji za test, uzavírám. |
(0002401) Stig (správce) 28.09.2012 - 16:24 |
Mám tu problém. NPC s mountem normálně nasedá, ale jakmile vyplním do Mountu koně typu WarHorse, tak NPC po spadnutí znovu nenasedne.. |
(0002412) Whitey (správce) 30.09.2012 - 15:27 |
Už funkční? |
(0002421) Stig (správce) 01.10.2012 - 18:08 |
Jeste nenaseda, pacholek.. :( Je to NPC Kralovsky rytir - na WarHorse nenasedne pri [dismount. Jezdec isharionske armady na Achaltekina pri [dismount naseda normalne, tam je to v poradku. |
(0002426) Whitey (správce) 04.10.2012 - 20:21 |
Zkoušel jsi to se skillama na 1000? |
(0002427) Stig (správce) 04.10.2012 - 21:19 |
Zkousel, nepomaha.. |
(0002429) Whitey (správce) 04.10.2012 - 22:38 upraveno: 04.10.2012 - 22:39 |
Skripta nasedání hledají vhodné zvíře mezi nálednovníky NPC (followers) - tam se zapisují peti atd. Problém je v tom že kůň generovaný z bestiáře jako mount (a ne jako pet) tam není zařazen -> nasedací skripta ho nepovažují za peta. Upravím. |
(0002430) Whitey (správce) 04.10.2012 - 22:47 |
Změna je na servru, mělo by to být OK. |
(0002433) Stig (správce) 04.10.2012 - 22:55 |
Diky mockrat, jeste se ozvu, at to muzem kdyztak uzavrit.. |
(0002456) Stig (správce) 13.10.2012 - 20:02 upraveno: 13.10.2012 - 20:33 |
Ted to WarHorse jako Mounta nevytvori vubec.. Pokud je v Petech, tak na nej Rytir nenasedne, ani ho neovlada prikazama. Jen dodavam, ze Rytir ma dva Pety - kone a panose (panose ovlada normalne, tam neni problem).. Kun v Petech ma pri vytvoreni State Useless (ovsem ControlMaster uveden spravne). Kun zda se zabira 64 slotu pri ochoceni, nemuze to byt ten problem? A jaky udaje v Bestiari urcujou pocet slotu, ktery zabere? Btw.: Koukam, ze jeden WarHorse (0x000002F5) se nam nejak dostal do interni mapy na souradkach 6065 2957). Btw.2: Koukam, ze vytvoreni WarHorse maji level 64, v Bestiari je nastaven na 10-12. To uz by asi mohl byt ten problem, ne? :D |
(0002524) Whitey (správce) 10.12.2012 - 17:48 |
Problém uzavřu - rychlosti jsou OK. Pro problém levelu NPC otevírám nový bug. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.06.2012 - 15:51 | Stig | Nový problém | |
02.07.2012 - 20:10 | Stig | Priorita | normální => vysoká |
02.07.2012 - 20:10 | Stig | Shrnutí | Rychlost NPC na mountech => Rychlost NPC na mountech; mounty NPC po smrti jezdce |
02.07.2012 - 20:10 | Stig | Popis upraven | Zobrazit revize |
02.07.2012 - 20:11 | Stig | Závažnost | malá => velká |
02.07.2012 - 20:13 | Stig | Popis upraven | Zobrazit revize |
02.07.2012 - 20:13 | Stig | Popis upraven | Zobrazit revize |
05.07.2012 - 17:05 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
05.07.2012 - 17:05 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
05.07.2012 - 17:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0002057 | |
05.07.2012 - 17:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0002059 | |
05.07.2012 - 17:27 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
08.07.2012 - 01:02 | Stig | Poznámka přidána: 0002094 | |
08.07.2012 - 01:04 | Stig | Poznámka upravena: 0002094 | Zobrazit revize |
08.07.2012 - 01:06 | Stig | Poznámka upravena: 0002094 | Zobrazit revize |
08.07.2012 - 18:42 | Whitey | Poznámka přidána: 0002096 | |
08.07.2012 - 21:13 | Whitey | Poznámka přidána: 0002098 | |
14.07.2012 - 18:51 | Stig | Poznámka přidána: 0002129 | |
14.07.2012 - 19:41 | Whitey | Poznámka přidána: 0002142 | |
14.07.2012 - 19:41 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
14.07.2012 - 19:41 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
28.09.2012 - 16:24 | Stig | Poznámka přidána: 0002401 | |
28.09.2012 - 16:24 | Stig | Stav | uzavřený => reakce |
28.09.2012 - 16:24 | Stig | Řešení | vyřešený => znovuotevřený |
28.09.2012 - 16:48 | Whitey | Poznámka přidána: 0002402 | |
28.09.2012 - 16:54 | Whitey | Poznámka smazána: 0002402 | |
30.09.2012 - 15:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002412 | |
30.09.2012 - 15:27 | Whitey | Stav | reakce => čeká na testy |
01.10.2012 - 18:08 | Stig | Poznámka přidána: 0002421 | |
04.10.2012 - 20:21 | Whitey | Poznámka přidána: 0002426 | |
04.10.2012 - 21:19 | Stig | Poznámka přidána: 0002427 | |
04.10.2012 - 22:31 | Whitey | Poznámka přidána: 0002428 | |
04.10.2012 - 22:32 | Whitey | Poznámka smazána: 0002428 | |
04.10.2012 - 22:38 | Whitey | Poznámka přidána: 0002429 | |
04.10.2012 - 22:39 | Whitey | Poznámka upravena: 0002429 | Zobrazit revize |
04.10.2012 - 22:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0002430 | |
04.10.2012 - 22:55 | Stig | Poznámka přidána: 0002433 | |
13.10.2012 - 20:02 | Stig | Poznámka přidána: 0002456 | |
13.10.2012 - 20:03 | Stig | Poznámka upravena: 0002456 | Zobrazit revize |
13.10.2012 - 20:05 | Stig | Poznámka upravena: 0002456 | Zobrazit revize |
13.10.2012 - 20:14 | Stig | Poznámka upravena: 0002456 | Zobrazit revize |
13.10.2012 - 20:15 | Stig | Poznámka upravena: 0002456 | Zobrazit revize |
13.10.2012 - 20:33 | Stig | Poznámka upravena: 0002456 | Zobrazit revize |
10.12.2012 - 17:37 | Whitey | Stav | čeká na testy => potvrzený |
10.12.2012 - 17:48 | Whitey | Poznámka přidána: 0002524 | |
10.12.2012 - 17:48 | Whitey | Stav | potvrzený => uzavřený |
10.12.2012 - 17:48 | Whitey | Řešení | znovuotevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |