Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 19:03 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000995 | Ostatní | Analýza | veřejný | 30.09.2012 - 20:27 | 10.12.2012 - 08:26 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | nízká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | reakce | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000995: Dataset s rodělením grafiky pro stavbu domů | ||||||||||||
Popis | Návrh struktury XML s rozdělením grafiky pro stavbu domů. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Závislosti | |||||||||||
|
Poznámky k problému | |
(0002415) Whitey (správce) 30.09.2012 - 20:27 |
Základní návrh struktury XML: <WallSet Name="SimplePlanks" SWCorner="0x0006" NECorner="0x0009" ... /> <WallSet Name="SimpleStone" ..... <DecoSet Name="Flowers"> <Deco>ItemID kytky</Deco> <Deco>ItemID jiné kytky</Deco> ... </DecoSet> <DecoSet Name="StoneTileFloor"> .... |
(0002416) Whitey (správce) 30.09.2012 - 20:28 upraveno: 30.09.2012 - 20:28 |
Rozšíření definice o cenu a údržbu: <WallSet Name="SimplePlanks" SWCorner="0x0006" NECorner="0x0009" ....... Price="50*Stone, 1*Cheasel, 1*Hammer" Upkeep="100" /> <Deco ItemID="ThroneID" Price="1*Throne" Upkeep="0" /> <Deco ItemID="AppleTreeKmenID, AppleTreeListyID" Price="1*AppleSeed, 10*Dirt, 100*IWaterSource, 100*SilverCoin" Upkeep="10" /> "Price" poslouží pro kalkulaci výsledné ceny stavby v itemech a penězích. "Upkeep" poslouží pro kalkulaci nájmu (resp. poplatku za údržbu). Upozorňuji na možnost zadat víc ItemID v Deco pro skládané itemy jako je např. strom. |
(0002418) Whitey (správce) 30.09.2012 - 22:18 upraveno: 30.09.2012 - 23:03 |
Finální definice pro dekorační sady: <HouseBuilderData> <DecoSet Name=""> <Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Price="" Upkeep="" /> <Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Price="" Upkeep="" /> ... </DecoSet> </HouseBuilderData> <DecoSet>: Name = povinná položka, souhrnný název sady. Český, smysluplný, protože bude použit jako defaultní u <Deco> prvků bez definovaného názvu. Např. "Kamenná podlaha" nebo "Zahradní květiny". <Deco>: ItemID = povinná položka, grafika předmětu Name = nepovinná položka, název předmětu. Pokud nebude zadána, bude brán název setu (Name z DecoSet). IncZ = nepovinná položka. Posunutí předmětu nad úroveň podlahy aktuálního patra. Domnívám se že některé grafiky (např. pochodeň na zeď) defaultně sedí na podlaze. Defaultní hodnota 0. Price = nepovinná položka. Cena za postavení v itemech, defaultní hotnota "nic". Příklad: Price="AppleSeed=1, Dirt=10, IWaterSource=100, SilverCoin=100", tj. stejné jako zadání surovin pro výrobu v ItemsDatabase.xml. Upkeep = nepovinná položka. Stanoví nárůst nájmu domu (nebo pokles při záporné hodnotě). Defaultní hodnota 0. Definici pro zdi (<WallSet>) ještě promýšlím, musím si projít "správnou" konstrukci zdí - tj. kam se musí dát který roh apod. |
(0002419) Whitey (správce) 01.10.2012 - 17:28 upraveno: 01.10.2012 - 17:56 |
Už jsem promyslel způsob definice zdí, využiji navržené definice Decosetů, jen ji rozšířím. <HouseBuilderData> <DecoSet Name=""> <Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" /> <Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" /> <Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" /> ... <Line Direction="" Start="" Middle="" End="" /> ... <Square SWCorner="" WMiddle="" NWCorner="" NMiddle="" NECorner="" EMiddle="" SECorner="" SMiddle="" Tiles="" /> ... </DecoSet> </HouseBuilderData> |
(0002422) Whitey (správce) 01.10.2012 - 18:16 upraveno: 02.10.2012 - 17:35 |
<Deco>, definice dekorací: ItemID -> ID grafiky. Name -> nepovinné, defaultní se vezme z DecoSetu, tj. "Prkenná zeď". IncZ -> nepovinné, defaultní hodnota 0, zdi sedí na zemi. Damaged -> nepovinné, grafika je od poškozeného kusu (např. díry v koberci). Price -> nepovinné, defaultní hodnota 0, cena staby (v itemech, např. "AppleSeed=1, Pot=1, Dirt=5, IWaterSource=100"). Upkeep -> nepovinné, defaultní hodnota 0, cena údržby (ve stříbrňácích). <Line>, definice pro automatické generování rovné čáry: Direction -> orientace čáry. Nepovinné, defaultně "N". Start -> první část čáry z levé strany monitoru. Middle -> středové pole, možno definovat víc částí - budou se náhodně střídat. Náhodné střídání půjde vypnout, pak se bude brát první kus v seznamu. End -> poslední část čáry na pravé straně monitoru. <Square>, definice pro automatické generování plochy: SWCorner -> levý roh. WMiddle -> výplň mezi levým a horním rohem. NWCorner -> horní roh. NMiddle -> výplň mezi horním a pravým rohem. NECorner -> pravý roh. EMiddle -> výplň mezi pravým a dolním rohem. SECorner -> dolní roh. SMiddle -> výplň mezi dolním a levým rohem. Tiles -> vnitřní výplň. Vzorové XML: ***************************************************** <HouseBuilderData> <DecoSet Name="Prkenná zeď"> <Deco ItemID="0x0006" /> <Deco ItemID="0x0007" /> <Deco ItemID="0x0008" /> <Deco ItemID="0x0009" /> <Deco ItemID="0x000A" /> <Deco ItemID="0x000B" /> <Deco ItemID="0x000C" /> <Deco ItemID="0x000D" /> <Deco ItemID="0x000E" Name="Okno" /> <Deco ItemID="0x000F" Name="Okno" /> <Line Direction="W" Start="0x000D" Middle="0x0008" End="0x000B" /> <Line Direction="N" Start="0x000A" Middle="0x0007" End="0x000C" /> <Square SWCorner="0x000D" WMiddle="0x0008" NWCorner="0x0009" NMiddle="0x0007" NECorner="0x000C" EMiddle="0x0008" SECorner="0x0006" SMiddle="0x0007" Tiles="" /> </DecoSet> <DecoSet Name="šedý koberec"> <Deco ItemID="0x1098" /> <Deco ItemID="0x1099" /> <Deco ItemID="0x109A" /> <Deco ItemID="0x109B" /> <Deco ItemID="0x109C" /> <Deco ItemID="0x109D" /> <Deco ItemID="0x109E" /> <Deco ItemID="0x109F" /> <Deco ItemID="0x10A0" /> <Deco ItemID="0x10A1" /> <Deco ItemID="0x10A2" Name="Díra" Damaged="true" /> <Deco ItemID="0x10A3" Name="Díra" Damaged="true" /> <Square SWCorner="0x10A0" WMiddle="0x109C" NWCorner="0x109D" NMiddle="0x1099" NECorner="0x109E" EMiddle="0x109A" SECorner="0x109F" SMiddle="0x109B" Tiles="0x1098, 0x10A1, 0x10A2, 0x10A3" /> </DecoSet> </HouseBuilderdata> ***************************************************** Uvedené XML mi umožní: Prkenná zeď: - generovat jednotlivé kusy zdi s názvem "Prkenná zeď", výjimkou je část s oknem která se bude jmenovat "Okno". - generovat rovnou zeď ve dvou směrech (rohy u setkání zdí nutno ručně vyměnit) Šedý koberec: - generovat jednotlivé kusy koberce s názvem "Šedý koberec", nebo "Díra" u polí s dírou. - generovat čtvercový koberec s dále uvedenými možnostmi Parametry automatického generování z tohoto XML: - Náhoda: pokud je zadáno víc itemID bude je program náhodně střídat (např. vnitřek koberce, tj. Tiles). Bez náhody bude brána pouze první grafika v seznamu. - Poškozené kusy/nepoškozené kusy/Kombinovat. Při náhodném výběru bude dávat pouze poškozené kusy, pouze nepoškozené kusy, nebo kombinaci. |
(0002424) Whitey (správce) 02.10.2012 - 17:36 |
Vzor XML rozšířen v sekci "Prkenná zeď" o <square>: <Square SWCorner="0x000D" WMiddle="0x0008" NWCorner="0x0009" NMiddle="0x0007" NECorner="0x000C" EMiddle="0x0008" SECorner="0x0006" SMiddle="0x0007" Tiles="" /> |
(0002431) Whitey (správce) 04.10.2012 - 22:52 |
Pozastavuji problém stavby domů jako prozatím neřešitelný - chybí podpora klienta. Jdu pátrat nad možností úpravy klienta. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Nový problém | |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002415 | |
30.09.2012 - 20:28 | Whitey | Poznámka přidána: 0002416 | |
30.09.2012 - 20:28 | Whitey | Poznámka upravena: 0002416 | Zobrazit revize |
30.09.2012 - 20:30 | Whitey | Shrnutí | Dataset s grafikou pro stavbu domů => Dataset s rodělením grafiky pro stavbu domů |
30.09.2012 - 22:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0002418 | |
30.09.2012 - 22:20 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | Zobrazit revize |
30.09.2012 - 22:21 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | Zobrazit revize |
30.09.2012 - 22:21 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | Zobrazit revize |
30.09.2012 - 23:03 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | Zobrazit revize |
01.10.2012 - 17:28 | Whitey | Poznámka přidána: 0002419 | |
01.10.2012 - 17:32 | Whitey | Poznámka přidána: 0002420 | |
01.10.2012 - 17:56 | Whitey | Poznámka upravena: 0002419 | Zobrazit revize |
01.10.2012 - 17:56 | Whitey | Poznámka smazána: 0002420 | |
01.10.2012 - 18:16 | Whitey | Poznámka přidána: 0002422 | |
01.10.2012 - 18:16 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | Zobrazit revize |
01.10.2012 - 18:17 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | Zobrazit revize |
01.10.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | Zobrazit revize |
01.10.2012 - 18:20 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | Zobrazit revize |
02.10.2012 - 17:35 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | Zobrazit revize |
02.10.2012 - 17:36 | Whitey | Poznámka přidána: 0002424 | |
04.10.2012 - 22:52 | Whitey | Poznámka přidána: 0002431 | |
04.10.2012 - 22:52 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
10.12.2012 - 08:25 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000463 |
10.12.2012 - 08:26 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000462 |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |