Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:40 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001174 | NPC | Nezařazano | veřejný | 10.09.2013 - 17:19 | 14.09.2013 - 21:14 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | reakce | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001174: Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě | ||||||||||||
Popis | Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0003007) Whitey (správce) 10.09.2013 - 17:25 |
1, Definice chovného zvířete Typ: Cow/female Křížení: +Bull/male: 95% Calf, 5% TwoheadedCalf Křížení: +BigBull/male: 50% Calf, 40% BigCalf, 5% TwoheadedCalf, , 5% BigTwoheadedCalf Růst: / (kráva už je dospělá, jinak by tu byl typ a za jak dlouho se změní) 2, Defince genetiky - typ do kterého se NPC změní (místo aplikace genetiky) - definicí barvy - bonusy statů/skillů/perků (poměrem vše, nebo konkrétní hodnoty) Genetika bude pětistupňová. Rodiče stejného genetického typu mají 40% na vytvoření stejného typu, 40% na vytvoření horšího (pokud je), 20% na vytvoření lepšího potomka. Rodiče rozdílné genetické výbavy budou mít šanci horší (10% za stupeň rozdílu). Genetika má za následek úpravu barvy, statistik NPC, nebo změnu typy NPC. |
(0003008) Whitey (správce) 10.09.2013 - 17:27 |
Z definice chovného zvířete se bude počítat typ do kterého spadá. Podle výše uvedené definice bude do kategorie "krávy" spadat Cow, Bull, BigBull, Calf, TwoheadadCalf, BigCalf, BigTwoheadadCalf - farma je při určování počtu bude brát jako jeden typ. |
(0003019) Ilicius (reportér) 12.09.2013 - 17:00 |
Tak myšlenka se mi celkem líbí, jen bych neudělal čistě pět stupnů, ale větvil bych to... |
(0003022) Whitey (správce) 12.09.2013 - 18:47 |
Větvení zajistí změna typu, např. Bull by se na 3. úrovni změnil na BigBulla a ten bude mít vlastní genetiku. |
(0003024) Ilicius (reportér) 12.09.2013 - 18:57 |
Tak víš co, u krávy bych skoro uvažoval spíš snahu než vypěstit bigbulla, vypěstovat gooddairycow. |
(0003041) Whitey (správce) 14.09.2013 - 20:29 upraveno: 14.09.2013 - 20:30 |
Z býka krávu neuděláš... Býk a kráva jsou rozdílná NPC, tj. bude mít každý svůj genetický strom. Spíš teď uvažuji nad tím zda ho udělat takto lineární, nebo spíš do stromečku. Přetypování v 3. úrovni pětiúrovňové genetiky znamená že se na 4. a 5. stupeň nikdy nedostane, protože změnou typu se změní genetický strom a NPC si začne jiný. |
(0003042) Whitey (správce) 14.09.2013 - 21:14 |
SVN 1844: Upraven výpočet počtu druhů na farmě, a počtu jednotlivých zvířat daného druhu na farmě. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Nový problém | |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
10.09.2013 - 17:25 | Whitey | Poznámka přidána: 0003007 | |
10.09.2013 - 17:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0003008 | |
12.09.2013 - 17:00 | Ilicius | Poznámka přidána: 0003019 | |
12.09.2013 - 18:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0003022 | |
12.09.2013 - 18:57 | Ilicius | Poznámka přidána: 0003024 | |
14.09.2013 - 20:29 | Whitey | Poznámka přidána: 0003041 | |
14.09.2013 - 20:30 | Whitey | Poznámka upravena: 0003041 | Zobrazit revize |
14.09.2013 - 21:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0003042 | |
14.09.2013 - 21:14 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |