Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:54 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001231 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 12.11.2013 - 19:57 | 12.11.2013 - 19:57 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | nízká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001231: Rozšíření možností Map s pokladem | ||||||||||||
Popis | Idea k mapám s pokladem: - Hlídači: NPC neútočí hned, ale až při pokusu otevřít nebo odnést bednu. - Interakce: Při pokusu otevřít nebo odnést bednu se spustí interakce. - Gremlini: NPC bednu "ukradnou" a zamíchají se mezi sebou. Bedna vypadne až po zabití posledního. - Stráže: jedno z NPC má klíč od bedny. - Nástraha: NPC jsou skrytá svým skillem (musím to konečně naskriptovat), zaútočí až při pokusu otevřít nebo odnést truhlu. - Magická stráž: NPC vyskočí až při pokusu otevřít nebo odnést truhlu. - Bez stráží: žádná NPC nevyskočí | ||||||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=971&pid=76612#pid76612 [^] (uživatel: Whitey) | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
12.11.2013 - 19:57 | Whitey | Nový problém |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |