Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] |
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001361 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 29.12.2014 - 13:52 | 29.12.2014 - 13:52 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | nový | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001361: Generování hue podle popisu |
Popis | V Colorings.cs se rozebírá barva na komponenty, a z nich se definuje název barvy.
Chci vytvořit zpětný postup, který udělá např. náhodnou hnědou (vezme rozsahy hnědé a vytvoří náhodnou saturaci) atd.
Měly by nahradit současné Utility.RandomGreenHue() apod., které dělají na NPC barvy které nejsou hráči technicky dostupné. |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
|
Přiložené soubory | |
|