Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001371NPCNezařazanoveřejný08.02.2015 - 11:0919.09.2015 - 17:07
ReportérWhitey 
Přiřazenbiosek 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001371: CurrentSpeed / ActiveSpeed / PassiveSpeed
PopisProč je to udělané tak idiotsky, že se u NPC nastavuje jeho rychlost?
Proč to není
"CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} "?

Taky nutno prověřit rychlost NPC po nasednutí na mount, jestli se bere rychlost NPC nebo mountu.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
spojený s %id 0001414uzavřenýbiosek Betatest Uprava rychlosti postav na mountu s kouzlama typu Haste 
spojený s %id 0001413uzavřenýbiosek Betatest Uprava rychlosti petu/mountu/summonu 
má duplikát %id 0001300uzavřenýbiosek Ostatní Upravit zadávání rychlosti NPC 

-  Poznámky k problému
(0003567)
Stig (správce)
08.02.2015 - 11:49
upraveno: 08.02.2015 - 11:51

Skvělý nápad.
Jen hloupý dotaz - má být cílem, aby člověk nastavoval třeba jenom PassiveSpeed a i ta ActiveSpeed by se z toho dopočetla? To by totiž bylo vůbec nejlepší.. Násobit/dělit nějakou konstantou. Pokud to dobře chápu, ActiveSpeed je běh, takže by prostě mohl být jen násobně rychlejší, než chůze (PassiveSpeed)?

A v ideálním stavu by bylo vůbec nejlepší mít i možnost běh na monstru zakázat, ale to je spíš taková drobnost navíc, ne tak podstatná. U Tree Antů, některých konstruktů, líných flegmatiků apod. by to člověk uvítal, že některá monstra se prostě vůbec nevzrušují nějakým během.. :)

(0003568)
Whitey (správce)
11.02.2015 - 11:50
upraveno: 11.02.2015 - 11:51

Nyní se v bestiáři nastavuje jedna rychlost.
Ta se bere jako pasivní, a aktivní je její dvojnásobek. (myslím)
"Idiotskost" se týká toho že NPC má vlastnost "CurrentSpeed", do které se mu přepisuje hodnota podle toho jestli má běhat nebo ne.
Chci to časem upravit aby se NPC rozhodovalo o běhu jak potřebuje, a hlavně aby to byla otázka jednoho "bool Running" a ne operace s hodnotami.

Co se týká tvého dotazu, dalo by se pak prostě dát v bestiáři přepínač "Neběhá" a NPC by neběhalo.

(0003757)
biosek (správce)
19.09.2015 - 17:07

Sjednoceno do http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1424 [^]

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
08.02.2015 - 11:09 Whitey Nový problém
08.02.2015 - 11:49 Stig Poznámka přidána: 0003567
08.02.2015 - 11:50 Stig Poznámka upravena: 0003567 Zobrazit revize
08.02.2015 - 11:51 Stig Poznámka upravena: 0003567 Zobrazit revize
11.02.2015 - 11:50 Whitey Poznámka přidána: 0003568
11.02.2015 - 11:51 Whitey Poznámka upravena: 0003568 Zobrazit revize
19.09.2015 - 15:05 biosek Vztah přidán spojený s %id 0001414
19.09.2015 - 15:05 biosek Vztah přidán spojený s %id 0001413
19.09.2015 - 15:08 biosek Vztah přidán spojený s %id 0001300
19.09.2015 - 16:50 biosek Vztah nahrazen má duplikát %id 0001300
19.09.2015 - 17:07 biosek Poznámka přidána: 0003757
19.09.2015 - 17:07 biosek Stav nový => uzavřený
19.09.2015 - 17:07 biosek Přiřazen => biosek
19.09.2015 - 17:07 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker