Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:28 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000542 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 27.11.2011 - 20:25 | 19.12.2011 - 16:57 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | nízká | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000542: Rozšířit počet vrstev vybavení (Layers) | ||||||||||||
Popis | Chci přidat novou vrstvu, Toulec (Layer.Quiver). Současně chci rozšířit vrstvy vybavení (tj. mezi FirstValid a LastValid) o pět volných vrstev pro budoucí použití. Systémové vrstvy (po LastValid) při deserializaci přemapuju, aby mohl být zachován současný styl přístupu. (tj. equip = Fist až LastValid, systém nad tím) Má někdo (Geo?) něco proti provedení? | ||||||||||||
Značky | Equipment | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0000568) Geo (správce) 28.11.2011 - 10:15 upraveno: 28.11.2011 - 10:16 |
Důležité: nejprve musíme odstřihnout ÚPLNĚ starého klienta (bo toho by equip s jiným layerem natvrdo shodil). Já jsem rozhodně pro, viz fórum. |
(0000569) Geo (správce) 28.11.2011 - 10:19 |
A ještě drobnost: při vykreslování se různě přehazují a upravují pořadí a zobrazování různých layerů, pokud se postavička otočí do různých světových stran. Takže až přidáme nové layery, bude se muset pravděpodobně upravit toto pořadí (aktuálně je napevno v klientovi, až to budeme předělávat, změním to na xml konfiguraci, abychom si to mohli v budoucnu nastavit jak chceme bez nutnosti upgradu klienta). |
(0000570) Whitey (správce) 28.11.2011 - 22:14 |
Zatracenej klient, a já doufal že je to jen o rozšíření enumu... |
(0000571) RadstaR (správce) 28.11.2011 - 22:44 |
Vsak ten mesic nez zrusime origil klienta to uz vydrzime a pak ... nic neni nemozne, ole :D Bohuzel layery ma UO klient hardcoded a kdysi se na tyhle veci vyuzival Layer 9, coz byl tzv UNUSED, ale kam ve verzi 6.x neco pribylo (tusim retizky nebo tak neco) a uz neni zadny volny, pouzitelny :) |
(0000616) Geo (správce) 19.12.2011 - 16:57 |
Takže starý klient byl odstříhnut, můžeme se vyřádit. Prosím specifikovat v poznámce, jak bude PŘESNĚ vypadat ENUM Layer. Doporučuji definovat dostatečnou rezervu, ať to nemusíme příliš často předělávat. Pokud by nestačil byte (256 layerů), můžeme i rozšířit na shortint. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
27.11.2011 - 20:25 | Whitey | Nový problém | |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Značka přiřazena: Equipment | |
28.11.2011 - 10:15 | Geo | Poznámka přidána: 0000568 | |
28.11.2011 - 10:16 | Geo | Poznámka upravena: 0000568 | Zobrazit revize |
28.11.2011 - 10:19 | Geo | Poznámka přidána: 0000569 | |
28.11.2011 - 22:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0000570 | |
28.11.2011 - 22:44 | RadstaR | Poznámka přidána: 0000571 | |
02.12.2011 - 17:56 | Whitey | Přiřazen | Whitey => |
19.12.2011 - 16:57 | Geo | Poznámka přidána: 0000616 | |
19.12.2011 - 16:57 | Geo | Stav | přiřazený => nový |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |