Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000621OstatníÚpravyveřejný07.01.2012 - 20:1516.01.2012 - 16:45
ReportérMarina 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000621: Wrestling
PopisPredelat wrestling na trenovatelny skill.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0000782)
Whitey (správce)
08.01.2012 - 17:09

Upraveno.
Wrestling je trénovatelný bojem, při mlácení do statiku jen na 1/2 možného maxima.
Případné body investované do Wrestlingu budou automaticky vráceny.
(0000786)
Poutnik (reportér)
08.01.2012 - 20:17

Leze to trochu moc rychle.
(0000787)
Poutnik (reportér)
08.01.2012 - 20:31

Do panaka muzou busit i dva najednou
(0000789)
Whitey (správce)
08.01.2012 - 21:58

Rychlost růstu je shodná (nebo by měla být) s růstem hornictví nebo rybaření, prověřím.
Panáka omezit nebo nechat jako feature?
(0000790)
Poutnik (reportér)
08.01.2012 - 22:13

Omezil bych.

Gain - Dřevorubectví s miningem mají totiž na "úder" zpočátku 20s, wrest na panákovi konstantně 4s.

Bug - pokud plati, ze na panakovi lze udelat jen polovinu z maxima, pak podotykam, ze ja na nem uz udelal 51+.
(0000791)
Poutnik (reportér)
08.01.2012 - 22:21
upraveno: 08.01.2012 - 22:28

Mimochodem, myslel jsi pri tvorbe trenovatelneho wrestu i na maga? Preci jen ma kouzla na elementarni rukavice (nebo co to je) s dost velkym dmg. Kdyby se pak nejak moc trefoval diky velkemu wrestu (ktery ma ted zcela zdarma), mohl by to byt problem..

(0000793)
sarja (reportér)
08.01.2012 - 23:21

u toho maga zas takovej problem nebude .. max wrest ma 40 (v soucasny dobe netrefi ani divouse) a ty rukavicovy kouzla zas tak velkej dmg nemaj (rozhodne mnohem mensi nez prima kouzla jako je ohnivej sip nebo blesk).
Mlaceni do 1 panaka je podle me spis feature .. kdyz se postavis s partou kolem pytle a budete do toho mlatit tak se taky musis vic snazit abys to trefil (a aby pytel netrefil tebe).
(0000794)
Poutnik (reportér)
08.01.2012 - 23:34

Ve svitku Dovednosti bych preradil wrest z Bojove do Trenovatelne
(0000798)
Poutnik (reportér)
09.01.2012 - 13:32

sarja - diky letum, kdy jsem boxoval, ti muzu rict, ze i kdyby jen ti dva mlatili do pytle zaraz, bylo by to strasne neefektivni
(0000801)
Whitey (správce)
09.01.2012 - 17:33

Ta polovina maxima je myšlena jak je omezení dané levelem, tj. jak trénovatelný skill nemůže překročit level*4. U figuríny to dělá level*2.
Není to polovina skillcapu.
(0000802)
Whitey (správce)
09.01.2012 - 18:18

Zpomalen tréning wrestlingu (5x).
Bušení do panáka omezeno na 1 uživatele.
Wrestling v seznamu přesunut do trénovatelných skillů.
Poznámka k mágovi: Mág (a asi i kněz) k dotekovému kouzlu nepotřebuje perky neozbrojeného boje, automaticky se mu počítá maximum.

Ještě uvažuji na přejmenování wrestlingu na Sebeobranu, víc to vypovídá o jeho současném zařazení - v CS3 nahrazuje zbraňový skill a uhýbání pokud nemáte zbraň.
(0000803)
Geo (správce)
10.01.2012 - 10:06

Mmm, je to prostě boj beze zbraně... (UnarmedCombat)
Jen by se neměl jmenovat anglicky jinak, než česky (kvůli nám, skripterům).
... a jinak je to na tobě, jak to pojmenuješ :)
(0000825)
Poutnik (reportér)
11.01.2012 - 13:00

Mlácení do panáka neruší afk mód.
(0000826)
Whitey (správce)
11.01.2012 - 16:49

Rád bych to tak ponechal. Panák rušící autoAFK mi přijde dost zneužitený.
(0000835)
Poutnik (reportér)
11.01.2012 - 19:10

No ber to takhle:

a) bušim do panáka, jsem u PC - po čase se mi pustí autoafk - hodim si jednoduchý makro, co tomu předejde
b) jsem u panáka, nejsem u PC - nahodim si [afk, dostávám XP za boj, jdu klidně pryč, páč mam [afk a GM na mě nemůže
(0000840)
Whitey (správce)
12.01.2012 - 17:03

Na to už jsem myslel, XPFA (a vlastně většina xp) by neměly při AFK vůbec růst :)
(0000862)
Whitey (správce)
15.01.2012 - 17:05

Zablokoval jsem XPFA při aktivním AFK.
Pokud nebudou další připomínky, uzavřu převod Wrestlingu na trénovatelný skill jako vyřešený.
(0000866)
Poutnik (reportér)
16.01.2012 - 12:55

Současná podoba wrestu vypadá v pořádku.
(0000873)
Whitey (správce)
16.01.2012 - 16:45

Děkuji za test, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
07.01.2012 - 20:15 Marina Nový problém
07.01.2012 - 20:15 Marina Stav nový => přiřazený
07.01.2012 - 20:15 Marina Přiřazen => Whitey
08.01.2012 - 17:09 Whitey Poznámka přidána: 0000782
08.01.2012 - 17:09 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
08.01.2012 - 20:17 Poutnik Poznámka přidána: 0000786
08.01.2012 - 20:31 Poutnik Poznámka přidána: 0000787
08.01.2012 - 21:58 Whitey Poznámka přidána: 0000789
08.01.2012 - 22:13 Poutnik Poznámka přidána: 0000790
08.01.2012 - 22:21 Poutnik Poznámka přidána: 0000791
08.01.2012 - 22:28 Poutnik Poznámka upravena: 0000791 Zobrazit revize
08.01.2012 - 23:21 sarja Poznámka přidána: 0000793
08.01.2012 - 23:34 Poutnik Poznámka přidána: 0000794
09.01.2012 - 13:32 Poutnik Poznámka přidána: 0000798
09.01.2012 - 17:33 Whitey Poznámka přidána: 0000801
09.01.2012 - 18:18 Whitey Poznámka přidána: 0000802
10.01.2012 - 10:06 Geo Poznámka přidána: 0000803
11.01.2012 - 13:00 Poutnik Poznámka přidána: 0000825
11.01.2012 - 16:49 Whitey Poznámka přidána: 0000826
11.01.2012 - 19:10 Poutnik Poznámka přidána: 0000835
12.01.2012 - 17:03 Whitey Poznámka přidána: 0000840
15.01.2012 - 17:05 Whitey Poznámka přidána: 0000862
16.01.2012 - 12:55 Poutnik Poznámka přidána: 0000866
16.01.2012 - 16:45 Whitey Poznámka přidána: 0000873
16.01.2012 - 16:45 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
16.01.2012 - 16:45 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker