Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 18:48 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000621 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 07.01.2012 - 20:15 | 16.01.2012 - 16:45 | ||||
Reportér | Marina | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000621: Wrestling | ||||||||
Popis | Predelat wrestling na trenovatelny skill. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000782) Whitey (správce) 08.01.2012 - 17:09 |
Upraveno. Wrestling je trénovatelný bojem, při mlácení do statiku jen na 1/2 možného maxima. Případné body investované do Wrestlingu budou automaticky vráceny. |
(0000786) Poutnik (reportér) 08.01.2012 - 20:17 |
Leze to trochu moc rychle. |
(0000787) Poutnik (reportér) 08.01.2012 - 20:31 |
Do panaka muzou busit i dva najednou |
(0000789) Whitey (správce) 08.01.2012 - 21:58 |
Rychlost růstu je shodná (nebo by měla být) s růstem hornictví nebo rybaření, prověřím. Panáka omezit nebo nechat jako feature? |
(0000790) Poutnik (reportér) 08.01.2012 - 22:13 |
Omezil bych. Gain - Dřevorubectví s miningem mají totiž na "úder" zpočátku 20s, wrest na panákovi konstantně 4s. Bug - pokud plati, ze na panakovi lze udelat jen polovinu z maxima, pak podotykam, ze ja na nem uz udelal 51+. |
(0000791) Poutnik (reportér) 08.01.2012 - 22:21 upraveno: 08.01.2012 - 22:28 |
Mimochodem, myslel jsi pri tvorbe trenovatelneho wrestu i na maga? Preci jen ma kouzla na elementarni rukavice (nebo co to je) s dost velkym dmg. Kdyby se pak nejak moc trefoval diky velkemu wrestu (ktery ma ted zcela zdarma), mohl by to byt problem.. |
(0000793) sarja (reportér) 08.01.2012 - 23:21 |
u toho maga zas takovej problem nebude .. max wrest ma 40 (v soucasny dobe netrefi ani divouse) a ty rukavicovy kouzla zas tak velkej dmg nemaj (rozhodne mnohem mensi nez prima kouzla jako je ohnivej sip nebo blesk). Mlaceni do 1 panaka je podle me spis feature .. kdyz se postavis s partou kolem pytle a budete do toho mlatit tak se taky musis vic snazit abys to trefil (a aby pytel netrefil tebe). |
(0000794) Poutnik (reportér) 08.01.2012 - 23:34 |
Ve svitku Dovednosti bych preradil wrest z Bojove do Trenovatelne |
(0000798) Poutnik (reportér) 09.01.2012 - 13:32 |
sarja - diky letum, kdy jsem boxoval, ti muzu rict, ze i kdyby jen ti dva mlatili do pytle zaraz, bylo by to strasne neefektivni |
(0000801) Whitey (správce) 09.01.2012 - 17:33 |
Ta polovina maxima je myšlena jak je omezení dané levelem, tj. jak trénovatelný skill nemůže překročit level*4. U figuríny to dělá level*2. Není to polovina skillcapu. |
(0000802) Whitey (správce) 09.01.2012 - 18:18 |
Zpomalen tréning wrestlingu (5x). Bušení do panáka omezeno na 1 uživatele. Wrestling v seznamu přesunut do trénovatelných skillů. Poznámka k mágovi: Mág (a asi i kněz) k dotekovému kouzlu nepotřebuje perky neozbrojeného boje, automaticky se mu počítá maximum. Ještě uvažuji na přejmenování wrestlingu na Sebeobranu, víc to vypovídá o jeho současném zařazení - v CS3 nahrazuje zbraňový skill a uhýbání pokud nemáte zbraň. |
(0000803) Geo (správce) 10.01.2012 - 10:06 |
Mmm, je to prostě boj beze zbraně... (UnarmedCombat) Jen by se neměl jmenovat anglicky jinak, než česky (kvůli nám, skripterům). ... a jinak je to na tobě, jak to pojmenuješ :) |
(0000825) Poutnik (reportér) 11.01.2012 - 13:00 |
Mlácení do panáka neruší afk mód. |
(0000826) Whitey (správce) 11.01.2012 - 16:49 |
Rád bych to tak ponechal. Panák rušící autoAFK mi přijde dost zneužitený. |
(0000835) Poutnik (reportér) 11.01.2012 - 19:10 |
No ber to takhle: a) bušim do panáka, jsem u PC - po čase se mi pustí autoafk - hodim si jednoduchý makro, co tomu předejde b) jsem u panáka, nejsem u PC - nahodim si [afk, dostávám XP za boj, jdu klidně pryč, páč mam [afk a GM na mě nemůže |
(0000840) Whitey (správce) 12.01.2012 - 17:03 |
Na to už jsem myslel, XPFA (a vlastně většina xp) by neměly při AFK vůbec růst :) |
(0000862) Whitey (správce) 15.01.2012 - 17:05 |
Zablokoval jsem XPFA při aktivním AFK. Pokud nebudou další připomínky, uzavřu převod Wrestlingu na trénovatelný skill jako vyřešený. |
(0000866) Poutnik (reportér) 16.01.2012 - 12:55 |
Současná podoba wrestu vypadá v pořádku. |
(0000873) Whitey (správce) 16.01.2012 - 16:45 |
Děkuji za test, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Nový problém | |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Stav | nový => přiřazený |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Přiřazen | => Whitey |
08.01.2012 - 17:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0000782 | |
08.01.2012 - 17:09 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
08.01.2012 - 20:17 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000786 | |
08.01.2012 - 20:31 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000787 | |
08.01.2012 - 21:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0000789 | |
08.01.2012 - 22:13 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000790 | |
08.01.2012 - 22:21 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000791 | |
08.01.2012 - 22:28 | Poutnik | Poznámka upravena: 0000791 | Zobrazit revize |
08.01.2012 - 23:21 | sarja | Poznámka přidána: 0000793 | |
08.01.2012 - 23:34 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000794 | |
09.01.2012 - 13:32 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000798 | |
09.01.2012 - 17:33 | Whitey | Poznámka přidána: 0000801 | |
09.01.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0000802 | |
10.01.2012 - 10:06 | Geo | Poznámka přidána: 0000803 | |
11.01.2012 - 13:00 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000825 | |
11.01.2012 - 16:49 | Whitey | Poznámka přidána: 0000826 | |
11.01.2012 - 19:10 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000835 | |
12.01.2012 - 17:03 | Whitey | Poznámka přidána: 0000840 | |
15.01.2012 - 17:05 | Whitey | Poznámka přidána: 0000862 | |
16.01.2012 - 12:55 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000866 | |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Poznámka přidána: 0000873 | |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |