Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 18:33 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000858 | Ostatní | Chyby | veřejný | 10.04.2012 - 13:49 | 14.04.2012 - 08:09 | ||||
Reportér | Marina | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000858: Interface nastaveni dechu | ||||||||
Popis | Nelze zadat % zraneni z HP, vzdy se to vrati na 16%. Nelze zadat casove rozmezi pouziti, max a min se vzdy rovnaji. Bylo by dobre, kdyby se dala zadat velikost vybuchu...nemel by to byt problem. Pokud ano, tak se to vynecha a zalozi se pote novy bug. + http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=800 [^] animace = item + Slouceni bugu: + Ten rendering tam znamena jakysi druh pruhlednosti...tak prosim dopsat popisek misto toho, co tam je ted. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001647) Whitey (správce) 12.04.2012 - 19:17 |
Nelze zadat % zraneni z HP, vzdy se to vrati na 16%. //Opraveno, chybný parametr v definici gumpu Nelze zadat casove rozmezi pouziti, max a min se vzdy rovnaji. //Opraveno, načítala se špatná hodnota Rendering //Popisek upraven Velikost výbuchu //Upraveno, lze zadat poloměr, poškození směrem k okraji rovnoměrně degraduje bug855: Doplněna definice jedu pro dech. Zápis jako na zbraň (bez ":P="), číslo znamená zvýšení/snížení šance na průnik. "20 Physical1" = zraňující jed síly 1, s +20% šance na průnik Odhaleno že "Fixovaný směr" je nějak spojen s animací dechu. Prozatím nevyřešeno: bug800, animace = item (možnost definovat jinou animaci exploze dechu?), bez většího přepracování zatím není možné protože jde o efekt klienta (?). |
(0001654) Marina (reportér) 13.04.2012 - 21:35 |
Vse funguje. Vyborna prace WDy! Vytvoreno nove NPC Kobra (plive jed), nekam ho spawnu :). |
(0001656) Whitey (správce) 14.04.2012 - 08:09 |
Uzavírám. Dík za kobru :) |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.04.2012 - 13:49 | Marina | Nový problém | |
12.04.2012 - 19:05 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000855 |
12.04.2012 - 19:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0001647 | |
12.04.2012 - 19:29 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
12.04.2012 - 19:29 | Whitey | Stav | nový => čeká na testy |
13.04.2012 - 21:35 | Marina | Poznámka přidána: 0001654 | |
13.04.2012 - 21:35 | Marina | Stav | čeká na testy => vyřešený |
14.04.2012 - 08:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0001656 | |
14.04.2012 - 08:09 | Whitey | Stav | vyřešený => uzavřený |
14.04.2012 - 08:09 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |