Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001089OstatníChybyveřejný05.02.2013 - 14:3728.02.2013 - 23:00
Reportérfaust 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001089: topení na molu
Popisstojím na dřeveným molu v tharrskych močálech a začnu se na nem topit... nevím, jak sou na tom ostatní dřevený mola, ale vyzkouším to... a vyzkouším i dreveny mosty, jestli to nebude delat to samý...
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002762)
Stig (správce)
05.02.2013 - 15:15

Mozna by se mela zvazit jeste jedna vec.. Loveni perel se provadi z vody a pruchod melkou vodou je napriklad i v jednom dungeonu, kde se primo v te melke vode i bojuje, takze se tam clovek dost mozna zdrzi podstatne dele, nez minutu.

Ja osobne, kdyby to bylo mozne, bych preferoval topeni jen v te hluboke morske vode. Tedy u brehu, v potoce, v rece, by se chodit dalo. Neco jako v jednom z prvnich dilu hry Civilizace, kde se s veslici dalo plout jen pobliz brehu. :)
(0002763)
Whitey (správce)
05.02.2013 - 17:14

Pro přerušení topení se stačí vyběhnout z vody. Jediné kde by to mohl být problém je pak ten dung.

Voda se detekuje pomocí políček na která hráč stoupá. Jakákoliv jiná detekce by přinesla nutnost definování zón a různé jiné serepetičky, které i když naskriptuju tak nikdo neudělá.
(0002764)
faust (reportér)
05.02.2013 - 18:24
upraveno: 05.02.2013 - 18:26

topím se i na kamennym molu v isharskym pristavu...
dokonce i na moste mezi isharem a vilhelmovicema... takže to bere v potaz každý pole, ktery je nad vodou...

(0002766)
Galran (reportér)
05.02.2013 - 20:46

Potvrzuji faustova slova.
(0002767)
Whitey (správce)
05.02.2013 - 21:39

Jasný, zítra s tím něco provedu. Použil jsem skripta kontrolující vodu kvůli perlám (a jiným věcem), asi nejsou dokonalá :)
Mám tam určitou ideu jak detekovat naši průhlednou vodu, jen musím prozkoumat jak jsem to před lety udělal.
(0002768)
Whitey (správce)
06.02.2013 - 17:46

Po restartu lze testovat.

Problémů v dungu není třeba se bát, voda je tam dělána itemy - skripta reagují pouze na mapu a statiku.
(0002769)
faust (reportér)
07.02.2013 - 10:31

tak na molu se už netopím, ale netopím se ani ve vode v isharským přístavu... musím jít dál od břehu?
(0002770)
Whitey (správce)
07.02.2013 - 16:51

Prosím o lokaci. Vzdálenost od břehu nehraje roli.
(0002771)
faust (reportér)
08.02.2013 - 18:00

tak ted sem to zkoušel i na jiným míste (1231, 1937 a 1237, 1980) a ani tady sem se nezačal topit...
(0002775)
Galran (reportér)
14.02.2013 - 20:16

Teď topení nefunguje, též bych doporučil, aby voda shazovala z koně.
(0002776)
Stig (správce)
15.02.2013 - 01:20

Já myslím, že jezdit v mělké vodě na koni by jít mělo, v hluboké by mělo platit to s tím topením se.. Kdybysme chtěli zacházet do detailu, tak v hluboké by se měl topit i kůň (a snažit se vyhnout zranění), v mělké by měl být pomalejší pohyb na koni i pěšky, ale to už je zbytečně puntíčkářské. :D
(0002780)
Whitey (správce)
16.02.2013 - 15:17

Po restartu bude opraven test topení se - průhledná voda je jen ve výšce 10 polí, skriptově se výška postavy uvádí 16. Snížil jsem tedy požadavek na hledání hladiny nad hlavou.

K těm koním, návrh:
"Ve vodě" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 5 (tzn. na jízdu s koněm přes řeku potřebuješ 15 místo 10)
"Pod vodou" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 20.
U obojeho platí strop 100, tzn. u mountu s obtížností 100 nevzroste ve vodě obtížnost o nic.
(0002781)
Galran (reportér)
17.02.2013 - 11:15

Tak už to funguje, tak jak má. :)
S koňma souhlas.
(0002803)
Whitey (správce)
28.02.2013 - 23:00

Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
05.02.2013 - 14:37 faust Nový problém
05.02.2013 - 15:15 Stig Poznámka přidána: 0002762
05.02.2013 - 17:14 Whitey Poznámka přidána: 0002763
05.02.2013 - 18:24 faust Poznámka přidána: 0002764
05.02.2013 - 18:26 faust Poznámka upravena: 0002764 Zobrazit revize
05.02.2013 - 20:46 Galran Poznámka přidána: 0002766
05.02.2013 - 21:39 Whitey Poznámka přidána: 0002767
06.02.2013 - 17:46 Whitey Poznámka přidána: 0002768
06.02.2013 - 17:46 Whitey Přiřazen => Whitey
06.02.2013 - 17:46 Whitey Stav nový => čeká na testy
07.02.2013 - 10:31 faust Poznámka přidána: 0002769
07.02.2013 - 16:51 Whitey Poznámka přidána: 0002770
08.02.2013 - 18:00 faust Poznámka přidána: 0002771
14.02.2013 - 20:16 Galran Poznámka přidána: 0002775
15.02.2013 - 01:20 Stig Poznámka přidána: 0002776
16.02.2013 - 15:17 Whitey Poznámka přidána: 0002780
17.02.2013 - 11:15 Galran Poznámka přidána: 0002781
28.02.2013 - 23:00 Whitey Poznámka přidána: 0002803
28.02.2013 - 23:00 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
28.02.2013 - 23:00 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker