Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:54 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001089 | Ostatní | Chyby | veřejný | 05.02.2013 - 14:37 | 28.02.2013 - 23:00 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001089: topení na molu | ||||||||
Popis | stojím na dřeveným molu v tharrskych močálech a začnu se na nem topit... nevím, jak sou na tom ostatní dřevený mola, ale vyzkouším to... a vyzkouším i dreveny mosty, jestli to nebude delat to samý... | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002762) Stig (správce) 05.02.2013 - 15:15 |
Mozna by se mela zvazit jeste jedna vec.. Loveni perel se provadi z vody a pruchod melkou vodou je napriklad i v jednom dungeonu, kde se primo v te melke vode i bojuje, takze se tam clovek dost mozna zdrzi podstatne dele, nez minutu. Ja osobne, kdyby to bylo mozne, bych preferoval topeni jen v te hluboke morske vode. Tedy u brehu, v potoce, v rece, by se chodit dalo. Neco jako v jednom z prvnich dilu hry Civilizace, kde se s veslici dalo plout jen pobliz brehu. :) |
(0002763) Whitey (správce) 05.02.2013 - 17:14 |
Pro přerušení topení se stačí vyběhnout z vody. Jediné kde by to mohl být problém je pak ten dung. Voda se detekuje pomocí políček na která hráč stoupá. Jakákoliv jiná detekce by přinesla nutnost definování zón a různé jiné serepetičky, které i když naskriptuju tak nikdo neudělá. |
(0002764) faust (reportér) 05.02.2013 - 18:24 upraveno: 05.02.2013 - 18:26 |
topím se i na kamennym molu v isharskym pristavu... dokonce i na moste mezi isharem a vilhelmovicema... takže to bere v potaz každý pole, ktery je nad vodou... |
(0002766) Galran (reportér) 05.02.2013 - 20:46 |
Potvrzuji faustova slova. |
(0002767) Whitey (správce) 05.02.2013 - 21:39 |
Jasný, zítra s tím něco provedu. Použil jsem skripta kontrolující vodu kvůli perlám (a jiným věcem), asi nejsou dokonalá :) Mám tam určitou ideu jak detekovat naši průhlednou vodu, jen musím prozkoumat jak jsem to před lety udělal. |
(0002768) Whitey (správce) 06.02.2013 - 17:46 |
Po restartu lze testovat. Problémů v dungu není třeba se bát, voda je tam dělána itemy - skripta reagují pouze na mapu a statiku. |
(0002769) faust (reportér) 07.02.2013 - 10:31 |
tak na molu se už netopím, ale netopím se ani ve vode v isharským přístavu... musím jít dál od břehu? |
(0002770) Whitey (správce) 07.02.2013 - 16:51 |
Prosím o lokaci. Vzdálenost od břehu nehraje roli. |
(0002771) faust (reportér) 08.02.2013 - 18:00 |
tak ted sem to zkoušel i na jiným míste (1231, 1937 a 1237, 1980) a ani tady sem se nezačal topit... |
(0002775) Galran (reportér) 14.02.2013 - 20:16 |
Teď topení nefunguje, též bych doporučil, aby voda shazovala z koně. |
(0002776) Stig (správce) 15.02.2013 - 01:20 |
Já myslím, že jezdit v mělké vodě na koni by jít mělo, v hluboké by mělo platit to s tím topením se.. Kdybysme chtěli zacházet do detailu, tak v hluboké by se měl topit i kůň (a snažit se vyhnout zranění), v mělké by měl být pomalejší pohyb na koni i pěšky, ale to už je zbytečně puntíčkářské. :D |
(0002780) Whitey (správce) 16.02.2013 - 15:17 |
Po restartu bude opraven test topení se - průhledná voda je jen ve výšce 10 polí, skriptově se výška postavy uvádí 16. Snížil jsem tedy požadavek na hledání hladiny nad hlavou. K těm koním, návrh: "Ve vodě" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 5 (tzn. na jízdu s koněm přes řeku potřebuješ 15 místo 10) "Pod vodou" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 20. U obojeho platí strop 100, tzn. u mountu s obtížností 100 nevzroste ve vodě obtížnost o nic. |
(0002781) Galran (reportér) 17.02.2013 - 11:15 |
Tak už to funguje, tak jak má. :) S koňma souhlas. |
(0002803) Whitey (správce) 28.02.2013 - 23:00 |
Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
05.02.2013 - 14:37 | faust | Nový problém | |
05.02.2013 - 15:15 | Stig | Poznámka přidána: 0002762 | |
05.02.2013 - 17:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0002763 | |
05.02.2013 - 18:24 | faust | Poznámka přidána: 0002764 | |
05.02.2013 - 18:26 | faust | Poznámka upravena: 0002764 | Zobrazit revize |
05.02.2013 - 20:46 | Galran | Poznámka přidána: 0002766 | |
05.02.2013 - 21:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0002767 | |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Poznámka přidána: 0002768 | |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Stav | nový => čeká na testy |
07.02.2013 - 10:31 | faust | Poznámka přidána: 0002769 | |
07.02.2013 - 16:51 | Whitey | Poznámka přidána: 0002770 | |
08.02.2013 - 18:00 | faust | Poznámka přidána: 0002771 | |
14.02.2013 - 20:16 | Galran | Poznámka přidána: 0002775 | |
15.02.2013 - 01:20 | Stig | Poznámka přidána: 0002776 | |
16.02.2013 - 15:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0002780 | |
17.02.2013 - 11:15 | Galran | Poznámka přidána: 0002781 | |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Poznámka přidána: 0002803 | |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |