Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001149OstatníChybyveřejný02.08.2013 - 21:5807.09.2013 - 20:51
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001149: Sjednotit vzorec zásahu NPC nebo prázdného pole výbušninou / zkontrolovat šance zásahu
PopisSjednotit vzorec zásahu NPC nebo prázdného pole výbušninou / zkontrolovat šance zásahu
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002970)
Whitey (správce)
03.08.2013 - 16:47

bug1149
- oprava výpočtu šance v hodu na cíl (chyba vzorce porovnávajícího obratnost)
- šance hodu výbušninou rozdělena na dvě:
--- šance zásahu lokace
--- šance přilepení výbušniny na cíl (pokud na lokaci je); pokud se výbušnina přilepí, pohybuje se s cílem a není vidět (NPC od ní neutíkají)

Výbušniny:
- výbušnina ukazuje čas do výbuchu
- zvuk zapálení výbušniny
- úprava výbuchy výbušniny: po hodu nevybychuje hned, ale až po uplynutí časovače (NPC utíkají, hráči ji mohou hodit zpět)
- upravena výbušnina: lze nadefinovat zda se přilepuje na cíl, nebo ne
(0002971)
Whitey (správce)
11.08.2013 - 12:38

Změna výpočtu zásahu výbušninou:

ZH = vzdálenost x hmotnost (základní hodnota)
HR = síla / 10 (Horní rozptyl)
DR = obratnost / 10 (Dolní rozptyl)
VR = ZH-HR až ZH-HR-DR (Výsledný rozptyl)

Staty 25/25, hod 10 polí, výbušnina 0,5:
ZH = 5
HR = 2,5
DR = 2,5
VR = 2,5-0 = kruh poloměr 1,25 pole.
Se silou 50 = 0-0, tj. automaticky zásah.

Staty 150/150, hod 10 polí, výbušnina 1,5:
ZH = 15
HR = 15
DR = 15
VR = 0-0 (automaticky zásah)
Na 15 polí 5-0 (kruh 2,5).

Staty 100/100, hod 10 polí, výbušnina 1,5:
ZH = 15
HR = 10
DR = 10
VR = 5-0

Seznam současných výbušnin, úprava hmotností:
Weight 0,5
LesserAcidExplosion
LesserColdExplosion
LesserFireExplosion
LesserLightningExplosion

Weight 1
NormalAcidExplosion
NormalColdExplosion
NormalFireExplosion
NormalLightningExplosion

Weight 1,5
GreaterAcidExplosion
GreaterColdExplosion
GreaterFireExplosion
GreaterLightningExplosion

Weight 3
SuperFireExplosion
Dynamite
(0003000)
Whitey (správce)
07.09.2013 - 20:51

Považuji za hotové.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
02.08.2013 - 21:58 Whitey Nový problém
02.08.2013 - 21:58 Whitey Stav nový => přiřazený
02.08.2013 - 21:58 Whitey Přiřazen => Whitey
03.08.2013 - 16:47 Whitey Poznámka přidána: 0002970
03.08.2013 - 16:47 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
11.08.2013 - 12:38 Whitey Poznámka přidána: 0002971
07.09.2013 - 20:51 Whitey Poznámka přidána: 0003000
07.09.2013 - 20:51 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
07.09.2013 - 20:51 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker