Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001233NPCNezařazanoveřejný14.11.2013 - 22:3102.07.2014 - 16:53
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanízkáZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001233: NPC s možnostmi vyvolávání jako má Advancedvendor
PopisKoukal jsem
Nemám udělat obyčejné NPC se stejným rozhraním na vyvolávání jako má AVčko? Že by nereagovalo na dvojkilk jako vendor apod.
Mohl by mít i povel move:lokace, use:item (jako animate, ale pro otevírání dveří apod) víc slotů.
Nechápejte to špatně, nemá to být náhrada za IS, spíš taková rychlovka s menší zátěží na systém.
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=971&pid=76763#pid76763 [^] (uživatel: Whitey)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003282)
Whitey (správce)
23.11.2013 - 23:28

SVN2041:
GM Příkazem [setCrier lze libovolnému NPC nastavit vyvolávání.
NPC se vyvoláváním bude řídit pokud nemá co na práci (idle) a nemá soupeře.
(0003283)
Whitey (správce)
24.11.2013 - 00:46

NPC vyvolávání bylo rozšířeno o možnosti:
Přesun: NPC přejde na zadanou lokaci. Přesun je realizován pomocí nastavení Home lokace NPC.
Použij: NPC provede dvojklik na zadaném předmětu

Změna v animaci předmětu: Předmět přestane být v další akci animován.
(jinak zůstával pořád běžet)
TODO: Prověřit zda animace nekončí když je za tím hned další akce. Asi končí, ale neměla by, dokud neproběhne pauza.

Pozor: Vyvolávání obsluhuje AI. Pokud je NPC v sektoru který je neaktivní (nejsou v něm hráči), pak se AI vypne a tím se vypne i vyvolávání.
(0003285)
Galran (reportér)
24.11.2013 - 11:32

Vypadá to velmi dobře. :)

-Ale uvítal bych možnost posouvání jednotlivých akcí (čili, abych je mohl mezi sebou vyměnit bez nutnosti mazání).
-Když nastavím akci "promluv", tak se nic nestane, teprve až když zadám text a následně nastavím akci "promluv", tak vyskočí další "zvol akci".
-Šlo by zařídit, aby během "přesunu" mohlo npc dál vyvolávat? Teď když jde na svoji home pozici, tak se vždy "sekne", provede svoji akci, pak porkačuje dál a opět se "sekne", to se opakuje dokud nedojde do cíle.
(0003286)
Whitey (správce)
24.11.2013 - 15:23

Otestuj prosím ještě po restartu, až bude SVN min. 2044.
Opravoval jsem tam některé problémy + přidal možnost "Vlož za".

Pokusím se přidat volby "Posuň nahoru" + "Posuň dolů", to by mohlo jít.

Přesun má na svědomí AI, NPC prostě jde na svojí Home lokaci. Co má na svědomí to zastavování budu muset zjistit, asi se tam po promluvení nastavuje něco co blokuje chůzi na home lokaci.
Druhá možnost je že se pokusím změnit způsob přesunu, místo přesunu lokace Home by to bylo přes ovládání chůze NPC příkazy.
(0003288)
Galran (reportér)
28.11.2013 - 19:56

Šlo by zařídit, aby se filtrovaly hlášky z [setcrier? -> nezapisovaly do deníku?
(0003289)
Whitey (správce)
29.11.2013 - 18:23

Možná ano, podívám se jestli nepůjdou přiřadit pod jiný typ zprávy.
(0003290)
Whitey (správce)
29.11.2013 - 18:32

Tak bohužel pokud nezavedeme nové typy zprávy tak to není možné. Typ zprávy je odesílán na klienta, který si s tím pak dělá své.
Pokud bych chtěl nějak to obejít tak musím zrušit možnosti Yell/Whisper a posílat text jako emote, obarvené na barvu řeči.
(0003299)
Galran (reportér)
03.12.2013 - 20:16

Škoda, rozhodně na tržišti by to pomohlo. :)

Též by se hodila možnost: "smazat vše" ve vyvolávání.
(0003302)
Whitey (správce)
03.12.2013 - 21:02

Smazat vše přidám.
Vzhledem ke Geově neaktivitě uvažuji o šťourání do klienta.
(0003470)
Galran (reportér)
05.06.2014 - 21:03

Připomínám. :)

Hodila by se možnost: "Smazat vše" a "Zastavit vyvolávání" - kvůli [control, kdy je nutnost přeskakovat z jenoho npc do druhého.
(0003471)
Whitey (správce)
05.06.2014 - 22:30

Snad si na to vzpomenu.
- "Smazat vše" jako položku v menu
- [setCrier clear = zruší vyvolávání (tj."Smazat vše" příkazem)
- [setCrier off = vypne vyvolávání do nejbližšího restartu (tj. stop se nebude ukládat)
- [setCrier on = zapne stopnuté vyvolávání
(0003482)
Whitey (správce)
28.06.2014 - 15:16

SVN 2647: poznámka 3471 zapracována.
(0003484)
Galran (reportér)
29.06.2014 - 11:45
upraveno: 29.06.2014 - 11:54

Použil jsem [setCrier off -> pád serveru.

Jinak jsem si všimnul, že se smazala většina vyvolávání, což je pro mě velice nepříjemné, jelikož každé mé NPC v Gorenu něco "vyvolává".

Edit: Už jsem na to přišel, smazalo se to pouze u AV vendorů, kteří nebyli nastaveni jako systémový.

(0003485)
Whitey (správce)
29.06.2014 - 13:43

Smazaly se vyvolávání???
(0003486)
Galran (reportér)
29.06.2014 - 16:55

Vše funguje z poznámky 3471.
Jen když se daný příkaz zacílí na npc, které namá "vyvolávání", tak spadne server. :D
(0003488)
Galran (reportér)
01.07.2014 - 17:42

Vše funguje, díky WD. :)
(0003489)
Whitey (správce)
02.07.2014 - 16:53

Není zač. Jsem rád že se mi povedlo vyřešit i pár problémů v gumpu, takže teď maká jak má.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
14.11.2013 - 22:31 Whitey Nový problém
14.11.2013 - 22:31 Whitey Stav nový => přiřazený
14.11.2013 - 22:31 Whitey Přiřazen => Whitey
23.11.2013 - 23:28 Whitey Poznámka přidána: 0003282
23.11.2013 - 23:28 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
24.11.2013 - 00:46 Whitey Poznámka přidána: 0003283
24.11.2013 - 11:32 Galran Poznámka přidána: 0003285
24.11.2013 - 15:23 Whitey Poznámka přidána: 0003286
28.11.2013 - 19:56 Galran Poznámka přidána: 0003288
29.11.2013 - 18:23 Whitey Poznámka přidána: 0003289
29.11.2013 - 18:32 Whitey Poznámka přidána: 0003290
03.12.2013 - 20:16 Galran Poznámka přidána: 0003299
03.12.2013 - 21:02 Whitey Poznámka přidána: 0003302
03.12.2013 - 21:02 Whitey Stav čeká na testy => reakce
05.06.2014 - 21:03 Galran Poznámka přidána: 0003470
05.06.2014 - 22:30 Whitey Poznámka přidána: 0003471
05.06.2014 - 22:30 Whitey Stav reakce => přiřazený
28.06.2014 - 15:16 Whitey Poznámka přidána: 0003482
28.06.2014 - 15:16 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
29.06.2014 - 11:45 Galran Poznámka přidána: 0003484
29.06.2014 - 11:54 Galran Poznámka upravena: 0003484 Zobrazit revize
29.06.2014 - 13:43 Whitey Poznámka přidána: 0003485
29.06.2014 - 16:55 Galran Poznámka přidána: 0003486
01.07.2014 - 17:42 Galran Poznámka přidána: 0003488
02.07.2014 - 16:53 Whitey Poznámka přidána: 0003489
02.07.2014 - 16:53 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
02.07.2014 - 16:53 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker