Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001361OstatníÚpravyveřejný29.12.2014 - 13:5229.12.2014 - 13:52
ReportérWhitey 
Přiřazen 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavnovýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001361: Generování hue podle popisu
PopisV Colorings.cs se rozebírá barva na komponenty, a z nich se definuje název barvy.
Chci vytvořit zpětný postup, který udělá např. náhodnou hnědou (vezme rozsahy hnědé a vytvoří náhodnou saturaci) atd.
Měly by nahradit současné Utility.RandomGreenHue() apod., které dělají na NPC barvy které nejsou hráči technicky dostupné.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
K tomuto problému neexistují žádné poznámky.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
29.12.2014 - 13:52 Whitey Nový problém


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker