Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001441BetatestProgramováníveřejný28.09.2015 - 16:1007.01.2016 - 16:33
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001441: MagicMissle se musi 20x+ targetovat pri velkych skillech
PopisNevidim zadny pouziti pro to, aby ta magicmissle utocila na 20 ruznejch targetu. Staci podle me jeden target a na nej vypalit vsechny sipky.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003804)
Galran (reportér)
28.09.2015 - 16:45

Ano.
(0003806)
Whitey (správce)
28.09.2015 - 17:55

Ta konstrukce vyplývá z DnD originálu, kdy lze cílit víc cílů naráz. U nás hůře použitelné, pravda.
Co z toho udělat "minifireball"? Tj. šipky se automaticky rozdělí do cíle + NPC do 1 pole od něj.
(0003807)
biosek (správce)
28.09.2015 - 18:43

Zni dobre
(0003808)
Stig (správce)
29.09.2015 - 20:28
upraveno: 29.09.2015 - 20:28

Za mých mladých let se Magic Missile nemuselo dvacetkrát targetovat, po prvním targetu stačilo zmáčknout Escape (zrušit target).. :) Zbytek střel se pak vypálil do posledního cíle.

(0003809)
biosek (správce)
29.09.2015 - 21:33

Podly WDyho udelat minifireball tak, ze bude zabijet v radiusu 1pole od targetu nahodne. A celkovy dmg zvysit cca na 40dmg max (3. kruh Fireball dava dohromady vic jak 60 kdyz jsou targety)
(0003812)
Whitey (správce)
29.09.2015 - 22:08

Poškození bych nechal, jde o šipkovací kouzlo pro Van. Ostatní prvky ho mají v nultém kruhu, Van výš, ale zase ho má o něco silnější.
Jedině by se musela vytvoŕit šipka pro Van a tohle dát výš - ale to je zas zbytečná kopie firebalu.
(0003815)
Stig (správce)
29.09.2015 - 22:14
upraveno: 29.09.2015 - 22:29

Igni Van (Magický výboj, trik).. Van má šipku taky. Igni Ow Van byla taková "multi-šipka", nejčastěji používaná do jednoho NPC.
Když jsem před pár lety začínal s kouzelníkem, tak stačilo Igni Ow Van jednou zacílit a pak dát Escape, respektive dokud ty targety byly třeba jen dva, tak zacílit dvě NPC. Nebo jedno NPC dodělat a do druhého vyslat zbytek výbojů. Tak se dala dělat docela strategická rozhodnutí. :) Z tohohle pohledu by tedy změna ani nemusela být tak nutná. Do byť jen trochu random NPC mi přijde to kouzlo o něčem jiném, než původně bylo. Od toho by měl být Chain Lightning apod.

Missile(s) - "střela"/"střely" by měla/měly být úmyslně a přesně cílené..
Chain - cestuje od prvního cíle náhodně dál (či třeba v řetězu od nejbližších NPC k vzdálenějším)
Ball - plošné kouzlo s výbuchem v dané area po celé ploše
Swarm - zranění na jednotlivá náhodná políčka v dané area
apod.

Co vidím z pohledu hratelnosti jako opravdu přínos by bylo, kdyby podle skillu člověk mohl cílit např. 1-5 targetů a ono by to mezi ně ty střely rozdělilo rovnoměrně samo. Po stisknutí escapu bys mohl omezit úmyslně počet targetů na aktuálně zvolený počet NPC (takže sice můžeš cílit díky vysokému skillu až 5 targetů, ale dá se to omezit třeba i na 1 nebo 2).

(0003824)
biosek (správce)
08.10.2015 - 15:31

svn4020
(0003827)
biosek (správce)
08.10.2015 - 17:27

Biosek:
Whitey prosimte nepodarilo se mi osetrit, ze kdyz umre SpellTarget, ze se za nej vezme jinej zivej target z okoli. Mohl bys na to mrknout? Mam targety v _tickTargets, vezmu z nich random, tomu udelim dmg a pak kontroluju, zda jsem nahodou nezabil SpellTarget. Pokud ano, tak se snazim prenastavit SpellTarget na novej, ale to kouzlo se mi stejne zastavi a ja nevim proc. Kdyz kouzlo zabije SpellTarget, tak se automaticky ukoncuje? Pokud ano, da se tomu nejak zabranit?

Whitey:
Ne, změna spelltargetu by kouzlo ukončovat neměla. Problém teoreticky může být v tom že při běhu timeru je kouzlo už ukončené. Místo odkazu na kouzlo bych v timeru uložil jen potřebné informace, a na kouzlo se už neodkazoval.

=> Predelat timer bez kontrol na dane kouzlo.
(0003848)
biosek (správce)
09.10.2015 - 09:19

svn4026
(0003865)
biosek (správce)
07.01.2016 - 16:33

Thanis pry testoval a uz je to prej OK.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
28.09.2015 - 16:10 biosek Nový problém
28.09.2015 - 16:10 biosek Stav nový => přiřazený
28.09.2015 - 16:10 biosek Přiřazen => biosek
28.09.2015 - 16:45 Galran Poznámka přidána: 0003804
28.09.2015 - 17:55 Whitey Poznámka přidána: 0003806
28.09.2015 - 18:43 biosek Poznámka přidána: 0003807
29.09.2015 - 20:28 Stig Poznámka přidána: 0003808
29.09.2015 - 20:28 Stig Poznámka upravena: 0003808 Zobrazit revize
29.09.2015 - 21:33 biosek Poznámka přidána: 0003809
29.09.2015 - 22:08 Whitey Poznámka přidána: 0003812
29.09.2015 - 22:14 Stig Poznámka přidána: 0003815
29.09.2015 - 22:19 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:19 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:20 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:20 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:21 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:22 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:24 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:24 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:24 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:24 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:27 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:27 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
29.09.2015 - 22:29 Stig Poznámka upravena: 0003815 Zobrazit revize
08.10.2015 - 15:31 biosek Poznámka přidána: 0003824
08.10.2015 - 15:31 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
08.10.2015 - 17:26 biosek Stav čeká na testy => přiřazený
08.10.2015 - 17:27 biosek Poznámka přidána: 0003827
09.10.2015 - 09:19 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
09.10.2015 - 09:19 biosek Poznámka přidána: 0003848
07.01.2016 - 16:33 biosek Poznámka přidána: 0003865
07.01.2016 - 16:33 biosek Stav čeká na testy => uzavřený
07.01.2016 - 16:33 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker