Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:30 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001450 | Betatest | Common (Obecné) | veřejný | 08.10.2015 - 17:11 | 18.01.2016 - 20:02 | ||||
Reportér | biosek | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001450: Decay tel a kosti - diskuse | ||||||||
Popis | Rozklad tel a koster (decay) byl drive 2hod pro tela a 4hod pro kosti. Snizil jsem tyto hodnoty po schvaleni na 0.5/1hod. Kvuli cemu udajne prestali hrat thorto a greed. Whatever. Kazdopadne Thanis by to rad zvysil na 1/2hod. Myslim ze rozklad tela 0.5 by mel zustat. (Je to pro NPC v dungach, ktery zustavali silene dlouho i po respawnu novejch) Pokud by se to melo menit, tak bych to dal spis 0.5/X kde X podle Thanise asi 2.5hod (moje oduvodneni z fora: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=3152&pid=91942#pid91942 [^] ) Co si mysli ostatni? | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003826) Whitey (správce) 08.10.2015 - 17:26 |
Je problém v rozkladu těl NPC, nebo hráčských? NPC těla ať se klidně rozkládají 0.5/1, tam problém nevidím. U hráče nevím jaký je problém dostat se po smrti zpět k tělu, jestli je 60 minut moc nebo málo. Lze ale udělat aby mělo hráčské tělo rozklad pomalejší než NPC (pokud byl čas zkrácen kvůli NPC). |
(0003828) biosek (správce) 08.10.2015 - 17:31 |
No, kdyz se hrac resne, tak se rozpad tela stejne zkrati, protoze pri resu se telo promenni v kosti. Vetsina dungu je konstruovana na klicniky, ktery maj spawn prevazne kolem 45min, ale nektery maj delsi. Takze pokud se lidi resnou po tech 25minutach (vyuzijou decay tela pro spawn klicniku) a pak maj 60minut na recover kosti s tim, ze timer klicnika je cca 20 dalsich minut (coz je nez se k nemu cca dostanou) a pak dalsich 40minut maj se dostat k telu. V nekterych delsich dungach to muze byt problem. Rozpad hracskych tel je zbytecne rozlisovat od normalnich tel. Kosti tohle resej. Otazka je kolik nastavit rozpad kosti. Ja bych byl pro nastaveni kostem 2hod. To je uz podle me dostatek casu. |
(0003829) Galran (reportér) 08.10.2015 - 17:51 |
Ano, dej kostím 2H. |
(0003835) Brak (vývojář) 08.10.2015 - 19:44 |
Souhlas s Galranem. Jinak dobře že NPC se ten rozklad zkrouhl. |
(0003836) Whitey (správce) 08.10.2015 - 21:55 |
Ok, souhlas. |
(0003839) biosek (správce) 08.10.2015 - 22:13 |
svn4022 |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
08.10.2015 - 17:11 | biosek | Nový problém | |
08.10.2015 - 17:24 | biosek | Přiřazen | => biosek |
08.10.2015 - 17:24 | biosek | Stav | nový => přiřazený |
08.10.2015 - 17:26 | Whitey | Poznámka přidána: 0003826 | |
08.10.2015 - 17:31 | biosek | Poznámka přidána: 0003828 | |
08.10.2015 - 17:51 | Galran | Poznámka přidána: 0003829 | |
08.10.2015 - 19:44 | Brak | Poznámka přidána: 0003835 | |
08.10.2015 - 21:55 | Whitey | Poznámka přidána: 0003836 | |
08.10.2015 - 22:13 | biosek | Poznámka přidána: 0003839 | |
08.10.2015 - 22:13 | biosek | Stav | přiřazený => vyřešený |
18.01.2016 - 20:02 | biosek | Stav | vyřešený => uzavřený |
18.01.2016 - 20:02 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |