Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:28 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001509 | Betatest | Chyby | veřejný | 22.05.2016 - 19:53 | 27.05.2016 - 19:23 | ||||
Reportér | biosek | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001509: LongRange zbrane - zakazat par pripadu mlaceni | ||||||||
Popis | 1. pripad: Kdyz je enemy na 2 policka a je mezi nimi Z-tkovej rozdil vetsi nez walkable prevyseni, tak zablokovat utok (utok na enemy z vysky a enemy se nema jak dostat k utocnikovi) 2. pripad: Kdyz je enemy na 2 policka a jsou mezi nimi napric 3 policka, ktera nejdou projit, tak zablokovat utok (nebrat mobily jako nepruchozi policka) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003965) biosek (správce) 26.05.2016 - 18:31 |
Chceme tohle vlastne omezovat? Ano dava to tycarum vyhodu, ze na ne potvory obcas "nemuzou", ale takhle fungujou i hranicari a magove, ze se na ne potvory ani nestihnout dostat. |
(0003969) Whitey (správce) 27.05.2016 - 00:47 upraveno: 27.05.2016 - 00:48 |
Myslím že by se to mohlo nechat jak to je. U NPC to lze kompenzovat také dosahovkou, dát sekundární zbraň střelnou, nastavit dech, kouzla, modlitby. Také můžeme dosahovým zbraním snížit poškození. V CS4 s tím částečně počítá abilita LongWeapon, která mění dosah zbraně na úkor 1 kategorie poškození. Převýšení by určitě neměl být problém, přeci jen je to dosahová zbraň. Spíš je divné že to NPC to převýšení neoběhne, to se tam nějak sekne? Nerozumím úplně tomu druhému případu. |
(0003971) biosek (správce) 27.05.2016 - 01:43 |
NPC maj nejak rozbitej pathfinding. Po intenzivnim testovani za herni postavu jsem mozna objevil v cem je problem, akorat jsem to zapomel hodit na mantis. Ten druhy pripad je, kdyz mezi utocnikem a cilem je zed pres kterou je videt. Tzn treba plot v orci vesnicce a podobne, tak pres to jde normalne mlatit a NPC se k tobe nema jak dostat. Ten pathfinding si jdu zapsat a hodim si ho jako prioritu. |
(0003973) biosek (správce) 27.05.2016 - 19:23 |
Nechame to tedy jak to je. Omezovat se mozna bude jen dmg v CS4. Uvidime. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.05.2016 - 19:53 | biosek | Nový problém | |
26.05.2016 - 18:31 | biosek | Poznámka přidána: 0003965 | |
26.05.2016 - 18:34 | biosek | Přiřazen | => biosek |
26.05.2016 - 18:34 | biosek | Stav | nový => přiřazený |
26.05.2016 - 18:35 | biosek | Vztah přidán | spojený s %id 0001462 |
27.05.2016 - 00:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0003969 | |
27.05.2016 - 00:48 | Whitey | Poznámka upravena: 0003969 | Zobrazit revize |
27.05.2016 - 01:43 | biosek | Poznámka přidána: 0003971 | |
27.05.2016 - 19:23 | biosek | Poznámka přidána: 0003973 | |
27.05.2016 - 19:23 | biosek | Stav | přiřazený => vyřešený |
27.05.2016 - 19:23 | biosek | Stav | vyřešený => uzavřený |
27.05.2016 - 19:23 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |