Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001462BetatestProgramováníveřejný08.10.2015 - 22:2726.05.2016 - 18:35
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001462: Kouzla zdi - revize
PopisZdi Nyni fungujou cca takto:
- Ice zed je nepruchozi
- Fire zed dava miniaturni dmg
- Ji zed nejak buguje ze pres ni neni videt a je nekdy pruchozi nekdy ne
- Force, Iron, Stone zdi jsou nepruchozi a je pres ne videt
Navrhl jsem a s Thanisem a dalsim magem jsme se shodli, ze by to mohlo vypadat nasledovne:
- Ice zed pruchozi, ale bude hazet effekt zpomaleni
- Fire zed pruchozi, ale bude davat vetsi dmg nez ted
- Ji zed pruchozi, ale bude davat effekt paralyzy
- Force zed nepruchozi, budes pres ni videt, ale dmg pres zed z polearm, kouzel, modliteb a strel bude redukovan na polovic
- Iron a Stone nepruchozi a nebude pres ne videt (Eventuelne jeste Iron zed udelat durabilnejsi a presunout do vyssiho kruhu)

Pridat ScareOf priznak pruchozim zdem.
Další informaceselfmemo:
Whitey:
Se zdmi opatrně:
- jsou tam ještě fůze, hození jednoho typu zdi přes druhý udělá nový typ zdi, takže typů zdí je o něco víc než kouzel zdí
- se zdmi je problém že je hráči hodí pod NPC, a NPC na ně není moc schopno reagovat. Např. ohnivá zeď se úmyslně oslabovala, protože se s ní smažili NPC. Sice jsem tam zabudovával ScaryOff, ale i tak je možné sesmažit tak na polovinu než si toho všimne a začne něco dělat. Pokud se udělají další "průchozí" zdi a dá se jim nějaký efekt, tak se to bude používat stejným způsobem.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
má duplikát %id 0001435uzavřenýbiosek Uprava zdi 
spojený s %id 0001509uzavřenýbiosek LongRange zbrane - zakazat par pripadu mlaceni 

-  Poznámky k problému
(0003849)
Whitey (správce)
09.10.2015 - 21:00
upraveno: 09.10.2015 - 21:01

Úvaha ke zdem:
Pokud chceme zvýšit poškození, můžeme zvýšit "vstupní" poškození (chvíle kdy mobile vchází do zdi, nebo je zeď vyvolána pod ním). DoT (damage over time) bych udržoval nízké, aby se nedalo tolik používat ke smažení NPC. Nízké DoT také umožní včasné zastrašení NPC (ScareOff) mimo zónu zdi.


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
08.10.2015 - 22:27 biosek Nový problém
08.10.2015 - 22:27 biosek Stav nový => přiřazený
08.10.2015 - 22:27 biosek Přiřazen => biosek
08.10.2015 - 22:28 biosek Vztah přidán má duplikát %id 0001435
09.10.2015 - 21:00 Whitey Poznámka přidána: 0003849
09.10.2015 - 21:01 Whitey Poznámka upravena: 0003849 Zobrazit revize
26.05.2016 - 18:35 biosek Vztah přidán spojený s %id 0001509


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker