Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:44 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001511 | Betatest | Chyby | veřejný | 27.05.2016 - 01:45 | 04.06.2016 - 20:29 | ||||
Reportér | biosek | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | urgentní | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | občas | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001511: Pathfinding je rozbity a NPC ho "nepouzivaj" | ||||||||
Popis | Poslednich par tydnu jsem vypozoroval, ze nefunguje Pathfinding v nekolika situacich. Po extenzivnejsim zkouseni v dungach s herni postavou jsem prisel na to, ze Pathfinding se provede hned napoprve, ale prerusi se a pak ho NPC uz nepouziva. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003977) biosek (správce) 04.06.2016 - 20:04 |
AI Pathfinding: (FIX) - Predelana podminka nalezeni cile na 1policko vedle cile misto primo na cili - Pridano ignorovani warmodu cile, ktery byl jinak neprostupny |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
27.05.2016 - 01:45 | biosek | Nový problém | |
27.05.2016 - 01:45 | biosek | Stav | nový => přiřazený |
27.05.2016 - 01:45 | biosek | Přiřazen | => biosek |
04.06.2016 - 20:04 | biosek | Poznámka přidána: 0003977 | |
04.06.2016 - 20:04 | biosek | Stav | přiřazený => čeká na testy |
04.06.2016 - 20:29 | biosek | Stav | čeká na testy => uzavřený |
04.06.2016 - 20:29 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |