Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001511BetatestChybyveřejný27.05.2016 - 01:4504.06.2016 - 20:29
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritaurgentníZávažnostvelkáReprodukovatelnostobčas
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001511: Pathfinding je rozbity a NPC ho "nepouzivaj"
PopisPoslednich par tydnu jsem vypozoroval, ze nefunguje Pathfinding v nekolika situacich.

Po extenzivnejsim zkouseni v dungach s herni postavou jsem prisel na to, ze Pathfinding se provede hned napoprve, ale prerusi se a pak ho NPC uz nepouziva.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003977)
biosek (správce)
04.06.2016 - 20:04

AI Pathfinding: (FIX)
- Predelana podminka nalezeni cile na 1policko vedle cile misto primo na cili
- Pridano ignorovani warmodu cile, ktery byl jinak neprostupny

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
27.05.2016 - 01:45 biosek Nový problém
27.05.2016 - 01:45 biosek Stav nový => přiřazený
27.05.2016 - 01:45 biosek Přiřazen => biosek
04.06.2016 - 20:04 biosek Poznámka přidána: 0003977
04.06.2016 - 20:04 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
04.06.2016 - 20:29 biosek Stav čeká na testy => uzavřený
04.06.2016 - 20:29 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker