Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000668OstatníChybyveřejný22.01.2012 - 11:3123.03.2012 - 17:06
Reportérsarja 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000668: Magicke zbrane
PopisSoucasne se pocita dmg magickych zbrani z bezne udeleneho dmg, cim je vyssi tim je vetsi i magicky dmg. Problem nastane u npc fyzicky odolnych(napriklad stin), kdy je fyzicky dmg nulovy a prestoze je zbran ocarovana tak se pak magicky dmg take neudeluje.
Dalsi problem pak asi bude u extremniho dmg co maj ted warove a jini. Nemam to nijak otestovano, ale pokud se magicky dmg z ocarovani bude pocitat z ran za 60-100 tak to znamena IK skoro pro skoro kazdyho hrace a i proti NPC je to dost sileny dmg.
Muj navrh na reseni, by bylo bud zavest konstantni dmg pro magicke zraneni ocarovanou zbrani, nebo zavest nejake min/max hodnoty.

Posledni problem se netyka jen ocarovani, plati to i na bleskac a mozna dalsi veci. Pokud se udeluje zaroven dvojite dmg, nebo fyzicky dmg a magicky dmg, tak se odletavajici cisla prekryvaji a neda se moc vylustit co to bylo za zasah. Bylo by dobry nechat to druhe cislo vypisovat se spozdenim
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
má duplikát %id 0000680uzavřenýWhitey Kouzla a Modlitby očarovaná zbran 

-  Poznámky k problému
(0000914)
Whitey (správce)
22.01.2012 - 13:33
upraveno: 22.01.2012 - 13:35

Magické poškození se počítá ještě před uplatněním resistencí/absorpcí, fyzická imunita na něj nemá žádný vliv.
Magické poškození se počítá jako 1/10 fyzického, a fyzické se pak sníží o 1/2 magického. Při očarování +1 se z fyzického 20 stane (2 magicky + 19 fyzicky) atd.
Současné nejsilnější +5 udělá z dmg 100 (50 magicky + 75 fyzicky), tj. celkem 125 s dvojí absorpcí/resistencí (každá složka zvlášť).

Problémem u fyzicky odolných NPC může být kombinace slabého očarování + slabého dmg zbraně, kdy ty desetiny po zaokrouhlení dají nulu. Na tomto místě bude asi od věci upravit skripta aby očarování mělo jistou minimální hranici, aby i +1 na zbrani s dmg 1 něco přidalo.

Překrývání čísel bude řešit klient, již je to u něj nahlášené jako bug.

(0000915)
sarja (reportér)
22.01.2012 - 13:43

Testoval jsem to s loveckym lukem, a ocarovani +2. Myslim ze sem stinu neubral ani dmg. Postava je pomerne low, ale nejakej dmg bych cekal. Oni maj ted luky obecne zakladni dmg dost slabej (aspon ty ktery unesu). A stin je ted naopak az moc silnej
(0000916)
Whitey (správce)
22.01.2012 - 16:15
upraveno: 22.01.2012 - 16:17

Upravoval jsem vzorec, aby se nezávisle na zbrani převedlo vždy min. 1/2 bonusu (zaokrouhlit nahoru), tj. +2 by i na slabé zbrani mělo dát min. +1 magického poškození.
Polovina jako minimum proti ostatním typům je to protože zbroje neumí absorbovat magické dmg + zesiluje to ze sílou zbraně.
Uvidíme po restartu.

(0000941)
sarja (reportér)
25.01.2012 - 11:49

Stale trva to prekryvani cisel udelenyho normalniho a magickyho dmg.
(0000946)
Whitey (správce)
25.01.2012 - 13:56

Jak jsem psal, překrývání čísel bude řešit klient.
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=590 [^]
(0000959)
Whitey (správce)
26.01.2012 - 18:18

Testoval jsem si na lokále magické poškození, +3 dlouhý meč - poškození jsem dělal. Problémem bylo že protivník (Stín) mi to stahoval Odolností magii na 0.4dmg -> zaokrouhleno na 0 :-)
(0000962)
sarja (reportér)
27.01.2012 - 10:25

Mozna by zaslouzili magicky zbrane trosku posilit. Aspon ja bych cekal od takovy zbrane neco vic. Predstava orezavani treba takovyho stina po 1 dmg je desna. Prece jen je ocarovani neco navic co k ty zbrani musime dat. Takhle mam spis dojem, ze to mam jen pro pocit (hlavne u zbrani s low dmg).
(0000964)
Whitey (správce)
27.01.2012 - 16:50

Magické očarování funguje úplně stejně jako očarování kyselinou apod. Jeho jediným rozdílem je způsob výpočtu (efekt je na slabé zbrani slabší, na silné silnější) a to že ho neabsorbují zbroje ale pouze Odolnost magii.
Problém není v magickém poškození, ale v resistenci cíle. Pokud má něco magickou odolnost 86, tak tomu s 2 magickým dmg fakt nic neudělám.
(0001464)
Whitey (správce)
17.03.2012 - 21:41

Jaký je stav po změně alchymie? Měnilo se něco i tady?
(0001503)
Whitey (správce)
23.03.2012 - 17:06

Bez reakcí, považuji za uzavřené.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
22.01.2012 - 11:31 sarja Nový problém
22.01.2012 - 13:33 Whitey Poznámka přidána: 0000914
22.01.2012 - 13:33 Whitey Přiřazen => Whitey
22.01.2012 - 13:33 Whitey Stav nový => přiřazený
22.01.2012 - 13:34 Whitey Poznámka upravena: 0000914 Zobrazit revize
22.01.2012 - 13:35 Whitey Poznámka upravena: 0000914 Zobrazit revize
22.01.2012 - 13:43 sarja Poznámka přidána: 0000915
22.01.2012 - 16:15 Whitey Poznámka přidána: 0000916
22.01.2012 - 16:15 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
22.01.2012 - 16:16 Whitey Poznámka upravena: 0000916 Zobrazit revize
22.01.2012 - 16:17 Whitey Poznámka upravena: 0000916 Zobrazit revize
25.01.2012 - 11:49 sarja Poznámka přidána: 0000941
25.01.2012 - 13:56 Whitey Poznámka přidána: 0000946
26.01.2012 - 18:18 Whitey Poznámka přidána: 0000959
27.01.2012 - 10:25 sarja Poznámka přidána: 0000962
27.01.2012 - 16:50 Whitey Poznámka přidána: 0000964
27.01.2012 - 16:53 Whitey Vztah přidán má duplikát %id 0000680
17.03.2012 - 21:41 Whitey Poznámka přidána: 0001464
23.03.2012 - 17:06 Whitey Poznámka přidána: 0001503
23.03.2012 - 17:06 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
23.03.2012 - 17:06 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker