Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000711BetatestChybyveřejný07.02.2012 - 20:2518.02.2012 - 18:20
Reportérfaust 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostnáhodně
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000711: dorážení monster...
Popisobčas se mi stane, že npc, který už nemá téměř žádný hp (teda aspon podle ukazatele zivotu), tak vydrží ještě spoustu zásahů a udělenýho dmg než padne... třeba takovej vlk je na hranici s životama, nejsou mu už vůbec vidět, ale ještě vydrží dalších 20-30hp...

obdobná věc se mi stává u jedů, páč otrávený monstrum nezemře, jen přijde o všechny životy a jed ho nedorazí úplně, ikdyž by měl ještě učinkovat... pouze v případě, že má u toho jedu ještě krvácení ho to skolí samo, jinak samotná otrava ho nezabije...
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001086)
RadstaR (správce)
08.02.2012 - 02:26

Toho jsem si vsimal uz driv, ale mel jsem za to, ze je o chyba original klienta.
Faktem je, ze tohle pozoruju dost casto i na MW klientu. Takze je otazka, proc to ukazuje spatne a jestli je chyba opravdu na strane klienta nebo spis teda serveru.
(0001130)
Whitey (správce)
10.02.2012 - 21:38

Problematikou se zabývám. Šetřením vyplynulo:
Hits nemůžou být nikdy menší než 0.
V metodě Hits nedochází k zabití Kill().
K zabití dochází pouze při použití metody Damage(...).
Při vyhodnocování Damage(...) musí být nenulové životy, jinak nedojde k zabití.
Pokud efekt působící přímo na Hits (například jed, používající RegenerationTimer), nedokáže NPC zabít, jen ho srazí a udržuje na 0.
Pokud je NPC na 0, nelze ho zabít. Životy mu pod 0 neklesnou a chyba v metodě Damage obejde zabití.
Teprve až NPC zregeneruje alespoň 1 život (a nepřijde o něj zas jedem) může ho něco působící skrz Damage zabít.

Opravím, jen musím pochopit vztahy mezi jednotlivými skripty.
(0001135)
Whitey (správce)
11.02.2012 - 14:09

Opraveno.
(0001138)
faust (reportér)
11.02.2012 - 21:19

chyby s jedem přetrvává... použitý jedy: jed na krysy a poslendí štěk
zkoušeno na medvědu černým a harpyjích...

jed začne působit a ve chvíli, kdy zmiznou potvoře hpčka (ten malej obdelnicek s zivotama pod postavou), tak stale stoji a po chviličce se ji obnovi život (objevi se obdelniček s nepatrnym koskem života), kterej vzapěti vysaje jed (a obdelniček pod postavou zmizi)... během teto chvile je potovra naprosto nesmrtelna a zabiju ji až když jí přestane působit jed... (občas při silnym krvaceni nebo nějaké dobré trefě snad umře i dřív, než jí ten jed sebere ten poslední život...)

zkoušel sem to ted, po té opravě (ještě stojím v harpyjím hnízdě)
(0001139)
RadstaR (správce)
11.02.2012 - 22:43

Oprava byla provedena dneska, ale jeste nebyl restart serveru (takze uprava neni na serveru).
(0001141)
Whitey (správce)
12.02.2012 - 01:26

Děkuji za potvrzení že tento bug vznikal tak jak jsem si myslel (a co jsem opravil).
Po restartu prosím o nový test.
(0001147)
faust (reportér)
13.02.2012 - 16:55

tak podle všeho už je po restartu, leč chyba trvá... používám poslední štěk a dýku... ještě to zkusím na slabším jedu, ale tam to bude asi stejný...
(0001148)
Whitey (správce)
13.02.2012 - 17:43

Trvá chyba s tím že jed nezabije, nebo s tou 0 hp nesmrtelností?
(0001150)
faust (reportér)
13.02.2012 - 21:51

no, ono je to víceméně jedno s druhym... otrávím potvoru a ona ma pak u konce tu 0hp nesmrtelnost...
dřív se to občas stalo i normalne, bez jedu, ale toho sem si už tedkom nevšim, ale čertví...
(0001151)
faust (reportér)
14.02.2012 - 08:16

tak, vyzkoušeno a funguje... za pomoci dyky a foukačky sem otravil skupinu jelenu a lani a všichni umřeli tak jak se sluší a patří...

akorát s tou foukačkou je problém v tom, že pokaždé otrávím jen dvě šipky se skillem 40 (v betě 1 se otravila jedna sipka za kazdejch deset bodu ve znalostech jedů), a navíc při otrávení šipek dojde k tomu, že mi to sežere celej pakl jedů z kterýho sem to chtěl otrávit (což taky nebejvalo, jestli je to dobře nebo špatně nevim, tady slo spis jen o zvyk)
(0001153)
Whitey (správce)
14.02.2012 - 17:13

Počet a spotřebu jsem teď upravoval já.
Počet mi přišel až moc vysoký, ale např. zbraň se taky dělá skill/10 použití - počet vrátím zpátky.
Otrávit rovnou celou hromadu mi přišlo jako dobrý nápad (méně klikání), ale taktéž můžu zrušit.

0hp bug se teoreticky ještě může objevit, ale pouze pokud bude něco nestandardně operovat se životy.
(0001156)
faust (reportér)
14.02.2012 - 18:49

no, to hromadný trávení tam nech, když sem si s tím hrál, tak mi taky přišlo lepší otrávit jich hromadu než po par kusech... spíš sem byl jen zmatenej, když sem chtěl otrávit šipky a vzalo mi to celej pakl s dvanacti jedama zaraz...
(0001168)
Whitey (správce)
15.02.2012 - 17:00

Dobře. Ten počet zvýším zpět na 1/10 skillu.
(0001211)
Whitey (správce)
18.02.2012 - 18:20

Počet otrávených šipek vrácen na 1-10.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
07.02.2012 - 20:25 faust Nový problém
08.02.2012 - 02:26 RadstaR Poznámka přidána: 0001086
10.02.2012 - 21:36 Whitey Přiřazen => Whitey
10.02.2012 - 21:36 Whitey Stav nový => přiřazený
10.02.2012 - 21:38 Whitey Poznámka přidána: 0001130
11.02.2012 - 14:09 Whitey Poznámka přidána: 0001135
11.02.2012 - 14:09 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
11.02.2012 - 21:19 faust Poznámka přidána: 0001138
11.02.2012 - 22:43 RadstaR Poznámka přidána: 0001139
12.02.2012 - 01:26 Whitey Poznámka přidána: 0001141
13.02.2012 - 16:55 faust Poznámka přidána: 0001147
13.02.2012 - 17:43 Whitey Poznámka přidána: 0001148
13.02.2012 - 21:51 faust Poznámka přidána: 0001150
14.02.2012 - 08:16 faust Poznámka přidána: 0001151
14.02.2012 - 17:13 Whitey Poznámka přidána: 0001153
14.02.2012 - 18:49 faust Poznámka přidána: 0001156
15.02.2012 - 17:00 Whitey Poznámka přidána: 0001168
18.02.2012 - 18:20 Whitey Poznámka přidána: 0001211
18.02.2012 - 18:20 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
18.02.2012 - 18:20 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker