Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:51 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000717 | Betatest | Chyby | veřejný | 11.02.2012 - 22:33 | 28.02.2012 - 20:26 | ||||
Reportér | Kain | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000717: Třída zbroje | ||||||||
Popis | Pokud, si na sebe obleču pár kusů plátů (např hrudník + nohy) tak stačí jeden kus lehké zbroje a debug tvrdí, že žádnou zbroj nemám. Pokud si vezmu malé množství plátů, plus lehkou zbroj -> střední zbroj. Pokud si vezmu stejné množství plátů, a na zybtku těla nic nemám ->těžká zbroj. Téměř kompletní tvrzená kroužková zbroj, doplněná jedním kusem kůže -> lehká zbroj. U štítu jsem nevypozoroval žádný vliv, na třídu zbroje a to i přesto, že štíty byli do tříd zbroje rozházeny (pokud tedy u nich vliv není počítán odděleně, někam uplně jinam). Nejsem si jist, zda je chyba jen v debugu, nebo se opravdu nepočítají postihy (blbě se testuje, neboť postihy k dexe se projeví vždy). | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001140) Whitey (správce) 12.02.2012 - 01:24 upraveno: 12.02.2012 - 01:25 |
Štíty se do výpočtu třídy zbroje (potažmo perku na zbroj) nepočítají, protože na ně je extra perk Používání štítu. Pokud postava navleče kombinovanou zbroj, pak se její třída průměruje. Průměruje se pouze nasazená zbroj, části těla bez zbroje se do průměru nepočítají. Je to schválně, aby hráč nebyl trestán za jeden plátový límec u zbroje která límec nemá. (nebo za plátovou přilbu, kde jste si na to dost stěžovali) Debug vypisuje hodnoty které jsou pak používány v soubojáku, tzn. oznámená chyba by byla chybou soubojáku. Jako chybu vidím kousek plátů + kousek lehké = nic, stejně tak tvrzené kroužky + 1 kus kůže = lehká. To budu muset prozkoumat a ošetřit. |
(0001209) Whitey (správce) 18.02.2012 - 18:08 |
Upraven způsob výpočtu oblečené zbroje. Prosím o testy a názory. Pravděpodobně ještě upravím podle šance zásahu do jednotlivých částí těla - zbroj na části s vyšší šancí bude mít větší vliv. |
(0001311) Whitey (správce) 28.02.2012 - 20:26 |
"Zaslechl" jsem že je to vpořádku. Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.02.2012 - 22:33 | Kain | Nový problém | |
12.02.2012 - 01:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0001140 | |
12.02.2012 - 01:25 | Whitey | Poznámka upravena: 0001140 | Zobrazit revize |
12.02.2012 - 01:25 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
12.02.2012 - 01:25 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
18.02.2012 - 18:08 | Whitey | Poznámka přidána: 0001209 | |
18.02.2012 - 18:08 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
28.02.2012 - 20:26 | Whitey | Poznámka přidána: 0001311 | |
28.02.2012 - 20:26 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.02.2012 - 20:26 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |