Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000866OstatníChybyveřejný15.04.2012 - 12:0317.04.2012 - 01:52
ReportérMarina 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenínení problém 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000866: Timer u buffu/debuffu - save
PopisTimer buffu a debuffu bezi i po dobu save, coz je u kratce trvajicich buffu/debuffu docela problem, protoze se tak jejich ucinek zkrati o znacnou cast (3-6s)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001660)
Whitey (správce)
15.04.2012 - 14:05

Čas který ukazuje klient a čas který běží na servru může být rozdílný - není to propojené, klientu se jen odešle informace na jak dlouho má ikonu ukazovat. Pokud dojde k nějakému zpoždění servru tak efekt trvá i když na klientu zmizí ikona, hráč tedy o nic nepřichází.
(0001664)
Geo (správce)
17.04.2012 - 01:52

Je to pravda, ale toto platí úplně u všeho - efekty kouzel, útoky, pasti, respawny... prakticky neexistuje nic, co by bralo v potaz jakýkoliv lag, ať už je z důvodu savu, nebo třeba jen vytížení serveru.

Navíc, save by měl trvat max 0,8s. Delší save je pouze ten velký, který probíhá jednou za čas (teď si nejsem jist nastavením serveru).

A naposledy, hráči mohou při hře kalkulovat s hlášením o blížícím se savu.

Téma uzavírám jako "není problém".

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
15.04.2012 - 12:03 Marina Nový problém
15.04.2012 - 14:05 Whitey Poznámka přidána: 0001660
17.04.2012 - 01:52 Geo Poznámka přidána: 0001664
17.04.2012 - 01:52 Geo Stav nový => uzavřený
17.04.2012 - 01:52 Geo Přiřazen => Geo
17.04.2012 - 01:52 Geo Řešení otevřený => není problém


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker