Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000957OstatníChybyveřejný07.07.2012 - 21:3001.05.2013 - 09:56
ReportérGerg 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000957: Popis předmětů
PopisPři "určení" předmětu, se zobrazí daný popisek, ale asi po půlminutě, se zas předmět vrátí do podoby "neurčeného" s nemožností nového určení.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002210)
Stig (správce)
25.07.2012 - 11:03
upraveno: 25.07.2012 - 11:04

Jo, je to tak. Člověk identifikuje předmět a vypadá to ok a po chvilce při najetí na ten předmět už tooltip nic nezobrazuje (pouze např. "Sud" místo správného "Sud likéru" a kvality a popisu)..

(0002247)
Gerg (reportér)
03.08.2012 - 19:32

Doporučoval bych tento problém opravit, protože hlavně pro nováčky to musí být zmatečné.
(0002251)
Whitey (správce)
05.08.2012 - 17:17

Je otázkou zda identifikaci úplně neodstranit - nepřijde mi moc k užitku.
(0002253)
Elizabeth (reportér)
11.08.2012 - 15:39

navic to dela spoustu problemu u maker, napr. zacileni ze zasob se musi kazdou chvili upravovat podle toho zda je predmet urceny nebo ne, jinak ho to nenajde atd...
(0002254)
Whitey (správce)
14.08.2012 - 19:27

Přepracoval jsem na lokále systém identifikace předmětů - ale vypadá to na problém u klienta.
(0002255)
Geo (správce)
15.08.2012 - 11:20
upraveno: 15.08.2012 - 11:21

Spíše je problém s oplinfem, atd. Předělávalo se to kvůli farmařině a statickým předmětům.
Kouknu se na to...

(0002256)
Poutnik (reportér)
15.08.2012 - 13:52
upraveno: 15.08.2012 - 14:14

Souhlasil bych s odstranenin indentifikace u nemagickych predmetu, tam je spis na zavadu a zbytecna. Treba tech 140 itemů od Fujiwary - vubec jsem nevedel, ze maj popisky a ze je ma cenu urcovat.

(0002257)
Whitey (správce)
15.08.2012 - 16:59

Nově není potřeba identifikovat věci s obtížností 0, ty jsou identifikované automaticky. Pokud máš u některého předmětu pocit že je zbytečné ho identifikovat, uprav hodnotu v ID (přístup tuším máš, identifikace by měla jít změnit i v omezeném režimu - pokud ne, dej mi vědět).

2Geo: Dík že jsi to přebral, v OPL zatím tápu, musel bych to prostudovat.
(0002264)
Poutnik (reportér)
15.08.2012 - 18:24

Otevřel jsem přes [ID StuddedChest a zkusmo změnil OI z 30 na 0 a dal accept. Když jsem to znova otevřel, bylo to zpět na 30.

Pak jsem udělal to samé, jen 30 změnil na 1 a to už zůstalo a uložilo se.

Btw i když se to opraví - chceš, abych zrovna já rozhodoval, co se má a nemá identifikovat? Každopádně rád bych změnil všechny zbroje a zbraně na 0, protože jsou všechny (většina) popsané.
(0002266)
Geo (správce)
16.08.2012 - 08:58

Z toho mi vychází, že 0 zadat nejde... stejně bych ten limit posunul na 1, protože identifikaci 1 má každý.

Udělám obojí (možnost zadat 0 i posunu limit).

Co se týče identifikování zbraní a zbrojí: identifikací by si zatím měly ponechat exotické zbraně (jako je měsíční čepel, zbraně z podtemna...?) a specifické zbroje (např. nesoucí znak).

- ale to je pouze můj názor. Nicméně, když nastavíš id na 1(0), nic tím nezkazíš, vrátit se to může kdykoliv (automatická identifikace nezatěžuje systém)
(0002267)
Geo (správce)
16.08.2012 - 11:47

Aktuálně mám obě věci opravené, chystám se provést restart.
BTW ta 0 se uložila do databáze, poukud bys dále ten předmět needitoval, změna by se projevila po restartu. Respektive u předmětů, ke kterým ses nevracel, ta nula zůstane.
(0002268)
Geo (správce)
16.08.2012 - 13:26

Update: Restart proveden, sem s námitkami ;)
(0002269)
Poutnik (reportér)
16.08.2012 - 16:53

Nastavil jsem základní plátovku na 0, uvidíme, co to udělá.

Nicméně už jsem narazil na jednu nesrovnalost, snad se mi to podaří jasně popsat.

Normálně to je tak, že vezmu nový předmět, najedu na něj a zobrazí se mi jen obecný název (místo "plátový hrudník" vidím jen "Kovová zbroj". Jakmile ho určím, zobrazí se konkrétní název + popis a vlastnosti.

Problém je v tom, že když nastavím plátovku na 0 (1), tak se žádné určování nekoná, ergo tooltip po najetí se neaktualizuje. Pořád vidím jen obecný název bez popisu a vlastností.

Identifikovaná ale je, protože určit už nejde a pokud na ni dám [look, normálně se mi popis bez určování zobrazí.
(0002270)
Poutnik (reportér)
16.08.2012 - 16:59

Dodatek: Ted to nechapu. Ve vlastnim paperdollu je to tak, jak jsem popsal, ale kdyz ale najedu na stejnou zbroj treba straznymu, tak se ukaze jako identifikovana i s popisem a vlastnostmi.

Je to hadam proto, ze jen ta moje zbroj zere nove udaje z databaze a ta zbroj strazneho ma porad nastavenou nutnost identifikace?
(0002271)
Geo (správce)
17.08.2012 - 15:50

Ne-e, je to kvůli té chybě, kterou teprve teď opravuji (viz. výše)
(0002273)
Geo (správce)
18.08.2012 - 12:33

Mělo by být opraveno...
(0002278)
Poutnik (reportér)
18.08.2012 - 16:40

1) Jak jsem nastavil základní plátovku na 0 -> teď jsem se koukal a má zase zpátky stará čísla. Jen tak ze srandy ji teď nastavim na 2 a uvidíme, co to udělá.

Co se týče toho ostatního, co jsem sem psal v 2269 a 2270, to pořád trvá. Takže asi až po restartu.
(0002296)
Geo (správce)
20.08.2012 - 10:01
upraveno: 20.08.2012 - 10:04

Asi budu potřebovat podrobnější popis k tomu "ostatnímu". Pozor, hraje roli jakýkoliv přelogování, najetí myší na daný předmět, atd.
Tzn. např.: "spustím klienta, naloguji, automaticky se mi zobrazí paperdoll, najedu na zbroj a vidím ji neidentifikovanou".
Stáhnu si pak save a zkusím postup reprodukovat na tvém účtu.
Aktuálně by neměl být s identifikací vůbec žádný problém, pokud jsem na něco nezapomněl, nebo něco nepřehlédl...

(0002301)
Geo (správce)
23.08.2012 - 07:15
upraveno: 23.08.2012 - 07:30

Ha! Tak to mám, něco shazuje obtížnost identifikace (resetuje ji na původní hodnoty). Tak to bude jednoduché... to dohledat.

Update: opraveno, SVN920

(0002303)
Poutnik (reportér)
23.08.2012 - 15:58

Autoidentifikace vypada dobre :)
(0002308)
Whitey (správce)
23.08.2012 - 21:10

Dík oběma za práci !!!
(0002311)
Elizabeth (reportér)
25.08.2012 - 22:17

Nářadí mi stale blbne - konkrétně, lognu, pustím makro na těžení, ale nic se neděje, protože krumpáč není krumpáč, ale 'nářadí', znovu ho identifikuju, restartuju makro a těžím třeba hodinu než se z ničeho nic zase makro zastaví protože nemůže najít krumpáč - najedu na něj a je z něj opět 'nářadí' a musím ho znovu určit
(0002312)
Whitey (správce)
26.08.2012 - 10:21

Není to tím že se krumpáč rozpadne? Je to stále stejný krumpáč?
(0002335)
Gerg (reportér)
30.08.2012 - 16:00

Například dřevorubecká sekera a kovářské kladivo dělají to samé -> identifikuju je, ale po nějakém čase se zase vrátí do stavu neurčeného (a to je mám pouze položené v batohu a ani se jich nijak nedotknu).
(0002336)
Whitey (správce)
30.08.2012 - 22:43

Děje se to po restartu, nebo během hry?
(0002340)
Poutnik (reportér)
31.08.2012 - 21:10

Nemam to naradi zatim nastavit na autoidentifikaci, aby to lidem nerozhazovalo makra?
(0002341)
Gerg (reportér)
31.08.2012 - 22:37

Když jde automaticky rozpoznat zbroj a zbraně, tak by mělo jít i rozpoznat jednoduché nářadí, vždyť každý zná "obyčejné" kladivo.
(0002342)
Poutnik (reportér)
01.09.2012 - 01:00

Tak ja to nastavim, kdyztam mi z RT nekdo vynadejte 8)
(0002343)
Gerg (reportér)
01.09.2012 - 09:53

Každý nový den, kdy lognu, tak je to ve stavu "neurčeného" (asi díky restartu).
(0002345)
Whitey (správce)
01.09.2012 - 15:37

Restart by s tím neměl mít nic společného, na itemu se ukládá kdo ho má identifikovaný.
(0002457)
Gerg (reportér)
15.10.2012 - 21:10

Nemaže se náhodou to "ukládání kdo ho má identifikovaný"? Protože je celkem nepřijemné, že člověk musí vždy identifikovat věc, kterou už nosí X měsíců.
(0002458)
Talon (reportér)
16.10.2012 - 13:36

Item Prsten na licence se neustale meni a tak ho kazdy den musim identifikovat znova
(0002459)
Stig (správce)
16.10.2012 - 15:30

Mne se zas furt nulujou uniformy v tooltipu.. uz sem to hlasil v nejakem bugu, tak jestli to nema neco spolecneho.
(0002760)
Whitey (správce)
03.02.2013 - 14:07

Trapárna, chyběla serializace identifikací.
(0002822)
Talon (reportér)
06.03.2013 - 19:54

takze, kdyz mam nejaky lektvar, a pokusim se ho identifikovat, a napise mi to ze nemam poneti o co jde, zkusil jsem to nekolikrat, pokud dam ovsem popis, automaticky mi to vyhodi jmeno a automaticky se to identifikuje
(0002876)
Whitey (správce)
21.04.2013 - 20:00

Geo nic nedělá, přebírám na sebe.
Poslední zprávu ze od Talona prověřím.
(0002923)
Whitey (správce)
01.05.2013 - 09:56

Získání popisu předmětu používá stejný systém jako identifikace - pokud je předmět neurčený pokusí se jej nejprve určit, jinak popis nezobrazí.
Otestováno, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
07.07.2012 - 21:30 Gerg Nový problém
25.07.2012 - 11:02 Stig Shrnutí Popis předpětů => Popis předmětů
25.07.2012 - 11:03 Stig Poznámka přidána: 0002210
25.07.2012 - 11:04 Stig Poznámka upravena: 0002210 Zobrazit revize
03.08.2012 - 19:32 Gerg Poznámka přidána: 0002247
05.08.2012 - 17:17 Whitey Poznámka přidána: 0002251
11.08.2012 - 15:39 Elizabeth Poznámka přidána: 0002253
14.08.2012 - 19:12 Whitey Přiřazen => Whitey
14.08.2012 - 19:12 Whitey Stav nový => přiřazený
14.08.2012 - 19:27 Whitey Poznámka přidána: 0002254
14.08.2012 - 19:27 Whitey Stav přiřazený => reakce
15.08.2012 - 11:19 Geo Přiřazen Whitey => Geo
15.08.2012 - 11:19 Geo Stav reakce => přiřazený
15.08.2012 - 11:20 Geo Poznámka přidána: 0002255
15.08.2012 - 11:21 Geo Poznámka upravena: 0002255 Zobrazit revize
15.08.2012 - 13:52 Poutnik Poznámka přidána: 0002256
15.08.2012 - 14:14 Poutnik Poznámka upravena: 0002256 Zobrazit revize
15.08.2012 - 16:59 Whitey Poznámka přidána: 0002257
15.08.2012 - 18:23 Poutnik Poznámka přidána: 0002263
15.08.2012 - 18:24 Poutnik Poznámka smazána: 0002263
15.08.2012 - 18:24 Poutnik Poznámka přidána: 0002264
16.08.2012 - 08:58 Geo Poznámka přidána: 0002266
16.08.2012 - 11:47 Geo Poznámka přidána: 0002267
16.08.2012 - 13:26 Geo Poznámka přidána: 0002268
16.08.2012 - 16:53 Poutnik Poznámka přidána: 0002269
16.08.2012 - 16:59 Poutnik Poznámka přidána: 0002270
17.08.2012 - 15:50 Geo Poznámka přidána: 0002271
18.08.2012 - 12:33 Geo Poznámka přidána: 0002273
18.08.2012 - 12:33 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
18.08.2012 - 16:40 Poutnik Poznámka přidána: 0002278
20.08.2012 - 10:01 Geo Poznámka přidána: 0002296
20.08.2012 - 10:02 Geo Poznámka upravena: 0002296 Zobrazit revize
20.08.2012 - 10:04 Geo Poznámka upravena: 0002296 Zobrazit revize
23.08.2012 - 07:15 Geo Poznámka přidána: 0002301
23.08.2012 - 07:30 Geo Poznámka upravena: 0002301 Zobrazit revize
23.08.2012 - 15:58 Poutnik Poznámka přidána: 0002303
23.08.2012 - 21:10 Whitey Poznámka přidána: 0002308
25.08.2012 - 22:17 Elizabeth Poznámka přidána: 0002311
26.08.2012 - 10:21 Whitey Poznámka přidána: 0002312
30.08.2012 - 16:00 Gerg Poznámka přidána: 0002335
30.08.2012 - 22:43 Whitey Poznámka přidána: 0002336
31.08.2012 - 21:10 Poutnik Poznámka přidána: 0002340
31.08.2012 - 22:37 Gerg Poznámka přidána: 0002341
01.09.2012 - 01:00 Poutnik Poznámka přidána: 0002342
01.09.2012 - 09:53 Gerg Poznámka přidána: 0002343
01.09.2012 - 15:37 Whitey Poznámka přidána: 0002345
15.10.2012 - 21:10 Gerg Poznámka přidána: 0002457
16.10.2012 - 13:36 Talon Poznámka přidána: 0002458
16.10.2012 - 15:30 Stig Poznámka přidána: 0002459
03.02.2013 - 14:07 Whitey Poznámka přidána: 0002760
06.03.2013 - 19:54 Talon Poznámka přidána: 0002822
21.04.2013 - 19:59 Whitey Přiřazen Geo => Whitey
21.04.2013 - 19:59 Whitey Stav čeká na testy => přiřazený
21.04.2013 - 20:00 Whitey Poznámka přidána: 0002876
21.04.2013 - 20:00 Whitey Stav přiřazený => reakce
01.05.2013 - 09:56 Whitey Poznámka přidána: 0002923
01.05.2013 - 09:56 Whitey Stav reakce => uzavřený
01.05.2013 - 09:56 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker