Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:33 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000898 | Ostatní | Návrhy | veřejný | 18.05.2012 - 17:47 | 13.07.2012 - 21:53 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000898: Výrobní procesy s více produkty | ||||||||
Popis | ... Kdyz uz jsme u toho, neni tam ve vyrobe nejaka potencialni moznost treba jako \"udelej jeden drat z jednoho ingotu a jako vedlejsi produkt vznikne i 50 hrstek zelezneho prachu\"? To by mohlo resit ty veci, kdy se treba z jednoho velkeho ingotu dela malinka vec a neni zadouci, aby tech veci z jednoho ingotu vzniko treba pet (nakladnost vyroby).. Anebo aby u vyrobku sla stanovit sance na fizz, kdyz by mela byt odlisna od defaultni hodnoty. ... | ||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2554 [^] | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002062) Whitey (správce) 05.07.2012 - 18:38 |
Přidány definice Scraps do ItemsDatabase. Zbývá upravit výrobu aby tyto zbytky generovala. Kvalita zbytků bude generována od mizerné po kvalitu vyrobeného předmětu - náhodný výběr. Perk PrecisionCraftsman bude mít vliv. |
(0002089) Whitey (správce) 07.07.2012 - 20:59 upraveno: 07.07.2012 - 20:59 |
Alfaverze přepracovaného systému výroby funkční - prozatím pouze na lokále! Hlavní změny: - přímé propojení s novým systémem výrobních manuálu z ItemDatabáze - jiný způsob výběru vyráběné věci, pokud jich z vložených věcí jde udělat víc (gump s filtrem kategorií, místo toho pidiokna) - možnost definovat kontejner z kterého budou doplňovány suroviny (defaultně výrobní kontejner) - možnost definovat kontejner do kterého budou padat výrobky (defaultně batoh řemeslníka) - možnost zadat po kolika kusech se má ukončit výroba - přenos suroviny z nastaveného zdrojové přísady na výrobek - změna výpočtu kvality produktu (zohlednění všechny potřebných skillů, ne jen hlavního) - vznik odpadu při výrobě - animatronika (animují se všechny použité nástroje, u kterých to jde) |
(0002095) Whitey (správce) 08.07.2012 - 12:23 |
Úvaha k výrobnímu procesu: V současnosti systém "prozrazuje" návody na předměty. Pokud se něco vyrábí z 2 ingotů mědi a jiný výrobek ze 4 ingotů, pak výrobní kontejner s 10 ingoty po poklepání ukáže možnost výroby obou dvou. Nový systém umožňuje definovat kontejner, z kterého se doplňují suroviny. Dalo by se toho využít tak že pro nastartování výroby se dá do kontejneru přesné množství na 1ks podle návodu -> nedaly by se odhalovat recepty hozením hromady a "co z toho vyjde?". |
(0002105) Whitey (správce) 11.07.2012 - 16:43 |
Po pár opravách a úpravách vypadá životaschopně... |
(0002113) Whitey (správce) 13.07.2012 - 21:53 |
Konverze výrobního systému je ukončena. Tento bug uzavřu, případné chyby se budou zapisovat do jednotlivých bugů. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Nový problém | |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
05.07.2012 - 18:38 | Whitey | Poznámka přidána: 0002062 | |
05.07.2012 - 18:39 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Poznámka přidána: 0002089 | |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Poznámka upravena: 0002089 | Zobrazit revize |
08.07.2012 - 12:23 | Whitey | Poznámka přidána: 0002095 | |
09.07.2012 - 22:51 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
11.07.2012 - 16:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0002105 | |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Poznámka přidána: 0002113 | |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |