Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000898OstatníNávrhyveřejný18.05.2012 - 17:4713.07.2012 - 21:53
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000898: Výrobní procesy s více produkty
Popis... Kdyz uz jsme u toho, neni tam ve vyrobe nejaka potencialni moznost treba jako \"udelej jeden drat z jednoho ingotu a jako vedlejsi produkt vznikne i 50 hrstek zelezneho prachu\"? To by mohlo resit ty veci, kdy se treba z jednoho velkeho ingotu dela malinka vec a neni zadouci, aby tech veci z jednoho ingotu vzniko treba pet (nakladnost vyroby).. Anebo aby u vyrobku sla stanovit sance na fizz, kdyz by mela byt odlisna od defaultni hodnoty. ...
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2554 [^]
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002062)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 18:38

Přidány definice Scraps do ItemsDatabase.
Zbývá upravit výrobu aby tyto zbytky generovala.
Kvalita zbytků bude generována od mizerné po kvalitu vyrobeného předmětu - náhodný výběr. Perk PrecisionCraftsman bude mít vliv.
(0002089)
Whitey (správce)
07.07.2012 - 20:59
upraveno: 07.07.2012 - 20:59

Alfaverze přepracovaného systému výroby funkční - prozatím pouze na lokále!
Hlavní změny:
- přímé propojení s novým systémem výrobních manuálu z ItemDatabáze
- jiný způsob výběru vyráběné věci, pokud jich z vložených věcí jde udělat víc (gump s filtrem kategorií, místo toho pidiokna)
- možnost definovat kontejner z kterého budou doplňovány suroviny (defaultně výrobní kontejner)
- možnost definovat kontejner do kterého budou padat výrobky (defaultně batoh řemeslníka)
- možnost zadat po kolika kusech se má ukončit výroba
- přenos suroviny z nastaveného zdrojové přísady na výrobek
- změna výpočtu kvality produktu (zohlednění všechny potřebných skillů, ne jen hlavního)
- vznik odpadu při výrobě
- animatronika (animují se všechny použité nástroje, u kterých to jde)

(0002095)
Whitey (správce)
08.07.2012 - 12:23

Úvaha k výrobnímu procesu:
V současnosti systém "prozrazuje" návody na předměty. Pokud se něco vyrábí z 2 ingotů mědi a jiný výrobek ze 4 ingotů, pak výrobní kontejner s 10 ingoty po poklepání ukáže možnost výroby obou dvou.
Nový systém umožňuje definovat kontejner, z kterého se doplňují suroviny. Dalo by se toho využít tak že pro nastartování výroby se dá do kontejneru přesné množství na 1ks podle návodu -> nedaly by se odhalovat recepty hozením hromady a "co z toho vyjde?".
(0002105)
Whitey (správce)
11.07.2012 - 16:43

Po pár opravách a úpravách vypadá životaschopně...
(0002113)
Whitey (správce)
13.07.2012 - 21:53

Konverze výrobního systému je ukončena.
Tento bug uzavřu, případné chyby se budou zapisovat do jednotlivých bugů.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
18.05.2012 - 17:47 Whitey Nový problém
18.05.2012 - 17:47 Whitey Stav nový => přiřazený
18.05.2012 - 17:47 Whitey Přiřazen => Whitey
05.07.2012 - 18:38 Whitey Poznámka přidána: 0002062
05.07.2012 - 18:39 Whitey Stav přiřazený => reakce
07.07.2012 - 20:59 Whitey Poznámka přidána: 0002089
07.07.2012 - 20:59 Whitey Stav reakce => přiřazený
07.07.2012 - 20:59 Whitey Poznámka upravena: 0002089 Zobrazit revize
08.07.2012 - 12:23 Whitey Poznámka přidána: 0002095
09.07.2012 - 22:51 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
11.07.2012 - 16:43 Whitey Poznámka přidána: 0002105
13.07.2012 - 21:53 Whitey Poznámka přidána: 0002113
13.07.2012 - 21:53 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
13.07.2012 - 21:53 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker