Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 00:01 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000467 | NPC | Nezařazano | veřejný | 09.10.2011 - 15:22 | 02.09.2013 - 19:27 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000467: Naučit NPC vyhýbat se místům které je zraňují. | ||||||||
Popis | 1, Zajistit aby pathfinding bral zraňující itemy (např. políčka ohnivé zdi) a NPC (např. Chapadla) jako neprůchodné pokud má NPC nízký stav životů. 2, Zajistit aby se NPC pohnulo z políčka které ho zraňuje, pokud má nízký stav životů nebo pokud už obdrželo celkové dmg za x% životů. | ||||||||
Značky | AI, NPC, Pathfinding | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Závislosti | |||||||||||||
|
Poznámky k problému | |
(0002701) Talon (reportér) 12.01.2013 - 23:33 |
neprivede to pak ke zmatenemu utikani pres pulku mapy? taky by to chtelo zajistit podle AI aby neutikali hloupe npc |
(0002981) Galran (reportér) 16.08.2013 - 20:31 |
Mág vyšle kouzlo "roj", poodejde a počká dokud cíl nezemře. Tímhle způsobem dokázali dva mágové vysólovat celý dungeon, protože proti tomuto kouzlu se NPC nedokáže bránit. |
(0002984) Whitey (správce) 18.08.2013 - 15:56 |
Ok, mrknu co se s rojem dá dělat. |
(0002985) Whitey (správce) 18.08.2013 - 16:52 |
Úprava kouzla Roj (SummonSwarm): - kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP) Úprava kouzla Plamenná koule (FlamingSphere) - kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP) Úprava kouzla Ohnivá zeď: - úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP) Úprava kouzla Černá chapadela: - úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP) |
(0002986) Whitey (správce) 18.08.2013 - 16:52 |
Po restartu lze testovat. |
(0002988) Galran (reportér) 19.08.2013 - 14:29 |
Úprava kouzla Roj (SummonSwarm): - i u NPC záleží zda je ve warmódu (vyšší dmg) -> npc stále dostává plné dmg, i když není ve warmódu |
(0002993) Whitey (správce) 01.09.2013 - 11:06 |
Divné. Je otázka jestli a jak NPC warmód přepíná. U NPC to raději upravím podle Combatanta (jestli mají protivníka). |
(0002994) Whitey (správce) 01.09.2013 - 11:32 |
Upraveno (SVN 1796), po restartu lze testovat. |
(0002995) Galran (reportér) 02.09.2013 - 13:44 |
Funguje správně. :) |
(0002996) Whitey (správce) 02.09.2013 - 19:27 |
Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
09.10.2011 - 15:22 | Whitey | Nový problém | |
09.10.2011 - 15:22 | Whitey | Značka přiřazena: AI | |
09.10.2011 - 15:22 | Whitey | Značka přiřazena: NPC | |
09.10.2011 - 15:23 | Whitey | Značka přiřazena: Pathfinding | |
09.10.2011 - 15:32 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000469 |
09.10.2011 - 17:11 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
09.10.2011 - 17:11 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
29.10.2011 - 17:31 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000496 |
12.01.2013 - 23:33 | Talon | Poznámka přidána: 0002701 | |
16.08.2013 - 20:31 | Galran | Poznámka přidána: 0002981 | |
18.08.2013 - 15:56 | Whitey | Poznámka přidána: 0002984 | |
18.08.2013 - 16:52 | Whitey | Poznámka přidána: 0002985 | |
18.08.2013 - 16:52 | Whitey | Poznámka přidána: 0002986 | |
18.08.2013 - 16:52 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
19.08.2013 - 14:29 | Galran | Poznámka přidána: 0002988 | |
01.09.2013 - 11:06 | Whitey | Poznámka přidána: 0002993 | |
01.09.2013 - 11:06 | Whitey | Stav | čeká na testy => reakce |
01.09.2013 - 11:32 | Whitey | Poznámka přidána: 0002994 | |
01.09.2013 - 11:32 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
01.09.2013 - 11:32 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
02.09.2013 - 13:44 | Galran | Poznámka přidána: 0002995 | |
02.09.2013 - 19:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002996 | |
02.09.2013 - 19:27 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
02.09.2013 - 19:27 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |